a tömeg közlekedés ilyen bérlet/jegy átalakítása életszerűtlen s gazdaságilag èletképtelen...de erre rájönnek hamarosan ... Ez egy teljesen jól bevált marketing ( politikai ) fogás , most mindenki örül hogy milyen jól járt ,majd amikor már rászoktak minden napos lesz hogy autó helyet vonatra szállnak jőnek a folyamatos kis emelések 3 év múlva biztos bevétel lesz ebből . nézd meg a katát mindenki boldog volt hogy hivatalosan dolgozhat apró járulékokért , kiépítettek egy rendszert egy egzisztenciát amit már nagyon kevesen akartak feladni hiába szűnt ( tudom nem szűnt meg ) meg a kata ,inkább fizetnek többet . de ugyan ezt csinálják a streaming szolgáltatok meg a telekommunikációs cégek meg a drog dílerek is
félreértesz nem akarok én védeni senkit sem lázárt sem a mávot 😃 késés 20 éve is volt és 20 év múlva is lesz mert vagy meleg van azért vagy havazik és le fagy a váltó vagy felső vezeték szakadás van vagy a bakter elment szénért mert fázik vagy Csak megkel várni a váltós kolleginát a határon . A lőkösi vonalon még egy ideiig lesz is késés 10 napja voltam arra és van mit kalapálni nekik .
ezért nem merik csökkenteni az áfát 😁,gondolj bele ha már az is baj hogy olcsóbban lehet utazni tömegközlekedéssel akkor egy áfa csökkentés után biztos meg köveznék őket, lekerekített bazalt kövekkel amit szegény orbán család és mészáros család a horvát országi nyaralás alatt válogatott hogy csúnyán átverje a szegény polgárokat 😂🤣
bele olvastam a hozzászólásokba tisztán látszik , hogy senki nem tud semmit, csak a szokásos ellenzéki uszítás megy , belesem olvastak a pályázati kiírásba ha értenének az épület üzemeltetéshez tudnák, hogy józan normális ember ezt nem tudja teljesíteni ,30 éven keresztül évi 300 nap egy 23 hektáros kastély parkot gondozni ( Wenckheim-kastély Szabadkígyós ) ezt csak nagy vállalatok fogják tudni vállalni ,én úgy tudom elképzelni hogy az otp felújít , üzemeltett és ezért lesz egy kastély szállója ahol kiemelt ügyfeleket szállásol el . 180 kastélyból kb 15 ami kritikus állapotban van nagyon durva fenntartási költségei vannak ezektől szabadulna az állam .
Ez egy nagyon jól diverzifikált cég építő anyag kereskedelem, építőipar ,acéltermékek gyártása ,zöldhidrogén, nagyon sok felé fejlődhet a cég jöhet ide kis és nagy befektető is .Szerintem a ceglédi kosárlabda csarnok befejezési munkáival bizonyítottak ,hogy jó "elvtársak " ezért megérdemlik a nagyobb megrendeléseket is ,a nagyobb , több projekthez meg több tőke kell .Ennek a cégnek már rég 200 -300 között kellene lenni, csak az alkalmazotti részvény juttatással el szúrtak azóta kínlódik a papír.