menni fog, de pattanni nem. :) idei legerősebb emelkedése a múltkori hírre volt, amikor kb. 10 százalékot ment egy nap alatt, aztán lassan visszacsorgott. A lényeg: egyre stabilabb lábakon.
mivel "messze vagyok toka bácsitól" így félve kérdezem jövőre mennyit fogsz keresni másokon? Remélem már betáraztál a kamujaiddal. :D a nagy tokat sikerült egy amatőrnek kitiltatnia, tényleg nagyon messze vagyok tőled. :D költsed bentleyre, nekem jó még mindig a 10 éves Toyotám. :D
szerencsére nagyon messze vagyok tőled. Engem a pénz nem részegítene meg SOHASEM és nem is részegített meg, hogy másokon átgázolva, manipulálva, lehúzva róluk a bőrt szerezzek jövedelmet. Lelkes amatőr vagyok vállalom, nem vagyok olyan vér profi mint te, aki másoknak okozott károkat is megmagyarázza és teszi fel a kezét. Az agyad elméd már eltorzult a haszontól, sárkánykórságod bűzlik a soraidban. Hitványság vagy. A tartáson kívül nem kommunikáltam mást eddig, ha ez spekaság vállalom. kiváló ügynöknek nem vagy nevezhető, mert megbuktál.
Veres vesz egy cégben +részesedést a meglévő 30%-a mellé (kötelező vételivel megvenné utána az egész céget), majd készpénzes tőkeemeléssel jóval magasabb áron hatványozza tulajdonát, utána pedig vesz ismét egy nagyobb tételt, így már jövőre 70% felett lesz (persze a részvények egy nagyobb hányada be se lesz vezetve). B + N kb.: 7%-on lesz jövőre, intézményi befektetők szintén kb.: 10-12%-on! Minden bizonnyal arra a meglévő kb.: 10%-nyi kisbefektetőre akarja rászórni 309 Forint alatt a részvényeit egy olyan cégben, ami részvényenként már most 60-65 Forintot termel nettóban évente! Gondolkozzatok!!!
és erről a hírről valakinek az jutott eszébe, hogy basszunk oda 339-re egy adagot Na jó, befejeztem, ezen a szinten nincs miről magyarázni, emlékezzetek erre és 2025 tavaszán érkezem, visszahivatkozva erre a kommentre:))