Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 04. 18. 08:32

K&H Értékpapír (KBC Equitas)  

A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.



link


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
fhbl kedd, 15:48
Előzmény: #5901  Valiz
#5904

Egyet értek!
Van még lejjebb!
Attila01 kedd, 15:43
Előzmény: #5901  Valiz
#5903
Tudsz a KH-nál olcsóbbat?
ronaldinyo
ronaldinyo kedd, 15:07
Előzmény: #5901  Valiz
#5902
mindenhol csak a lehuzás van
Valiz
Valiz kedd, 13:29
Előzmény: #5876  khertekpapir
#5901
Ha ezt az új felületet bevezetik, én biztosan elhúzok máshová. Nevetséges, áttekinthetetlen, sokkal több kattintással működik. 
A mostani is rossz, de ez az új fejlesztés vicc. 
Attila01 hétfő, 14:16
Előzmény: #5892  bikkmakk
#5900
Teljesen felesleges KH fiókba bemenni. Két különálló cég. Semmit nem látnak egymás rendszereiből. Személyesen a  Lechner Ödön fasorban tudsz valamit intézni
bikkmakk péntek, 18:57
Előzmény: #5895  khertekpapir
#5898
Köszönöm, érthető.
ronaldinyo
ronaldinyo péntek, 17:55
Előzmény: #5896  ronaldinyo
#5897
amugy hiába telepitettem 2 szer is ujra ugyanaz
ronaldinyo
ronaldinyo péntek, 17:55
#5896
nekem az aplikácio az utolso frissités után tök szar .belépek kilép-belépek kilép -ide oda kattintok kilép ujrabelépek stb.borzalom az a válasz tegyem fel egy másik telefonra a pofátlanságnak is van határa.irtam nekik frissitsék az aplikáciojukat hátha megszünik ez.
khertekpapir péntek, 17:25
Előzmény: #5892  bikkmakk
#5895
Kedves Ügyfelünk!
Elnézést kérünk a tapasztalt kellemetlenségért! A NYESZ megszüntetéssel kapcsolatban részletes információkat a következő oldalon olvashatsz: https://www.khertekpapir.hu/ugyfeltamogatas/tudastar/Hogyan-alakithatom-at-NYESZ-szamlamat-TBSZ-e
Amennyiben bármely kérdésed merülne fel a leírtak kapcsán, vagy elakadnál a folyamatban, azt javasoljuk, hogy keresd közvetlenül szakértő kollégánkat a K&H Értékpapír telefonos ügyfélszolgálatán +36 1 455 1500
Üdvözlettel: K&H Értékpapír
bikkmakk péntek, 07:49
Előzmény: #5893  herlas
#5894
Köszönöm!
herlas csütörtök, 21:18
Előzmény: #5892  bikkmakk
#5893
Kb. 1 éve csináltam, de nem emlékszem pontosan a részletekre. Azt a bizonyos NYESZ felmondási dokumentumot kinyomtattam aztán kitöltöttem. Mindenképpen meg kell nyitni előtte 25000 Ft befizetésével egy ezévi TBSZ-t, ha még nem lenne.
A számla felmondása menüponton indulj el, a végén úgyis kér majd egy megerősítést, nem tudod elrontani. A legvégén alighanem fel kellett tölteni az aláírt kitöltött felmondási kérelmet, de ez inkább csak rémlik. Onnantól nincs más teendő, ők átvezetik a papírokat a TBSZ-re. 
bikkmakk csütörtök, 19:16
#5892

Minősíthetetlen ügyfél kiszolgálás. Ma bementem egy vidéki KH fiókba. Húztam sorszámot. Ücsörgök egy darabig, mire odajön egy nő, hogy miért várok. Mondom neki KH-értékpapír.... ügyben. Azt mondja, csak online időpont foglalással tudnak fogadni. Eljöttem, nézem a neten, nincs semmi, csak egy telefonszám, meg egy mail, online időpont foglalás az én fogalmaim szerint nincs. Mail-re megírtam a kérdésemet, NYESZ-TBSZ transzfer. Erre kaptam választ, hogy a " Webtrader/Fiókom/Beállítások/NYESZ menüpontban". Ennyi!
Nos ott van egy megnyomható gomb, amire nem tudom mi történik, sehol nincs leírva. A neten megtalálható egy NYESZ felmondási dokumentum is. De arról sincs semmi infó, hogyan és hová küldendő be...
Esetleg van itt valaki, aki csinált ilyen NYESZ-TBSZ transzfert náluk?
atikasz csütörtök, 09:03
Előzmény: #5889  szolek
#5891
igen a régit használom
ronaldinyo
ronaldinyo csütörtök, 04:37
Előzmény: #5885  mega70
#5890
Nekem igy is rissz sö mégroszsbb
szolek szerda, 22:54
Előzmény: #5888  atikasz
#5889
Nekem az új webesen már megjelenik: https://wt.khertekpapir.hu/ 
A nyitóoldalon van alul, de beállitható, hogy mit akarsz látni, lehet neked ki van kapcsolva, vagy a régin nézted. 
atikasz szerda, 12:54
Előzmény: #5887  eszpe2
#5888

oda sem kell menni,belépés után az oldal alján mutatja.
webesen sehol.
eszpe2 szerda, 12:26
Előzmény: #5886  treff
#5887
Appban: bal fölül menü, Díjcsomag
webes felületen nem tudom.
treff
treff szerda, 11:03
#5886
Ebben a szuper rendszerben hol találni meg, hogy melyik csomagban (silver/bronz/stb.) van-e az ügyfél?
mega70 2025. 03. 06. 16:53
Előzmény: #5884  ronaldinyo
#5885
volt,töröltem -ujra telepítettem és megy
ronaldinyo
ronaldinyo 2025. 03. 06. 13:11
#5884
kidob az aplikácio-valakinek van még ilyen problémája? azt irták töröljem -töltsem le ujra stb.
szroller 2025. 02. 27. 12:06
#5883
szóval az "új" rendszerrel sem lehet megbízást módosítani?
ezzel meddig akarnak még tökölni, 2050-ig ???????
ronaldinyo
ronaldinyo 2025. 02. 27. 09:17
#5882
ez a a broker borzalom -sokszor nem mutatja az élőt-pedig élőben van
aytif1 2025. 02. 27. 09:14
Előzmény: #5879  khertekpapir
#5881
Ezt a kört már eljátszották az előzőnél is. Nem kellett neki csak 11 hónap. 

Topik gazda

koi
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek