JETS ETF (és összetevői) extrém túladott szinten. Az árfolyam a 2022. decemberi szintnek felel meg. Amennyiben a támasz zóna nem tartja meg, belép a Volume GAP-be és a 2022 októberi szinteket veszi célba. A chart alsó részén az olaj ($WTIC) grafikonja látható. A JETS-Olaj grafikonok fordított arányban változnak: amikor az olaj korrekció megindul, a JETS-ben fordulat következik be. X https://schrts.co/KJTYMXjT X https://postimg.cc/dZKL4Tgw X https://tinyurl.com/3jmdxfw2
Neked lehet,hogy unalmas,ellenben sokan szívesen olvassuk Humi álláspontját is..A szürreális ostobaságokat, senki gyermekeinek nem kívánom.Javaslom nyugat megtapasztalását Európában.
Ne haragudj, de rém unalmas, hogy minden nap leírod ugyanazt. Keresd meg a Bogár Laci bácsit, és két korsó sör mellett beszélgessetek a háttérhatalmakról. Ez nem ide való, ide befektetési tanácsokért jön az ember, nem a te világmegfejtésedet kerülgetni. Kevés hasznos topic maradt ezen a fórumon; ez még az, főleg János miatt. Én már rég kivágtalak volna innen, de biztos nem vagyok annyira LIBERÁLIS, mint ő.
NDX be fog esni a jövő hét elején 400 pontot, na valószínű az lesz a solar nagy részének az esés vége. Kivéve SEDG és FSLR, ENHP. Azokban még relatíce sok van hátra. ENHP-ben is 100 alá van a várakozásom.
Nem vagyok benne biztos, hogy többlet információd van a piac többi szereplőjéhez képest. Ha mindenki úgy gondolkodik, mint te, akkor nem biztos, hogy be fog jönni a terv. Nehéz túljárni a piac eszén.
Humi, most olvastam, hogy az USA ban a kormányszervek dolgozóit már felkészítették a jövő heti kormányzati leállásra...ebben az esetben lesznek itt jó vételek. Akkor szinte bármit meg lehet venni a tőzsdén,mert úgyis megállapodnak a végén, és lesz egy könnyü pár százalékos profit. A solarosok is eshetnek e miatt egy jókorát, ezek is jó vételek lehetnek jövő héten.
szépen lefordult SP a 4330-as sávból! hagyományos TA elnevezése a "letört szint visszatesztje" ha leveri a 09.27.-es 4238-at, akkor 4190/4200 a támasz, amit Barnabás már említett korábban D1 MA200 4200-on! . https://i.imgur.com/xajIGTK.png
Arra próbálok rávezetni itt mindenkit, hogy ne nyeljünk be minden hírt / propagandát, és nézzünk mindig az indokok mögé. Elárulom, hogy mit mond nekem a fenti cikk (függetlenül, hogy a mi a véleményem a klímakérdésben, mit gondolok az EV-ről, vagy akár Muskról, Teslarol): a német nagytőke elkezdett felébredni, és ahogy bír nekiesett az amerikai tőkés gőzhengernek. Ugyanez zajlik a kínai EV-k kapcsán. Gondolom hallottátok, hogy dömpingárazás miatt a mi Ursulánk eljárást kezdeményez a kínai EV-k ellen. Ezek, sem pedig a cikk nem véletlen. A német nagytőke (járműipari nagytőke) rájött, hogy a keleti nagytőke és az amcsi nagytőke totálisan aláaknázta az érdekeit. Elkezdtek felébredni a német nagytőkés családok. A cikk ennek az akciónak a PR kampánya. Gyönyörűen meg van írva: környezetvédelmi aggályok, helyiek védelme, és persze az Audiban harmada baleset van... Ezek az amcsik... . Szóval nincs itt semmi sem véletlenül, a világ, amit ismertek, és a hírek mind- mind néhány tucat nagytőkés család harca saját érdekek védelmében. . Ennek fogjátok újabb és újabb epizódjait látni, először az autóiparban, aztán más iparágakban is. . És az sem véletlen, hogy most ébred a német nagytőke. Ugyanis a szélsőjobb tör előre, ez pedig aggodalmakat kelt egyes családokban. . Európában is erősödni fog a protekcionizmus, csak emögött nem a munkahelyek védelme, meg ilyen maszlagok állnak, hanem a szélsőjobb előretörést gátolják meg a protekcionizmussal és a gazdaság protekcionista felfuttatásával, másrészt a nagytőkés családok érdekei lesznek megvédve.
Tesla + Németországi akkugyára és vízkészlet, mai cikk: Forrnak az alkatrészek és az indulatok: bekavart a Tesla a németeknek
Forrnak az alkatrészek és az indulatok: bekavart a Tesla a németeknek
A német lapok címlapján szerepel és jelentős
visszhangot kelt a Tesla első európai gyára, az úgynevezett Gigagyár a
kelet-brandenburgi Grünheide mellett, mivel az üzemben szokatlanul sok
munkabaleset történik, ráadásul komoly a felháborodás az okozott
vízhiány miatt. Eddigi, csaknem másfél éves működése alatt mintegy 247 alkalommal kértek mentőautót vagy mentőhelikoptert a Tesla németországi gyárához, amely arányaiban háromszor annyi munkahelyi vészhelyzetre utal, mint amennyi például az Audi ingolstadti gyárában jellemző – idézi a Stern magazin aktuális számában megjelent hatósági információkat a Berliner Zeitung. Mint írják: a
nagyrészt ivóvízvédelmi területen található Tesla telephelyén 23
környezeti baleset is történt: többször is kiszivárogtak már olyan káros
anyagok, amelyekből kis mennyiségek is veszélyeztethetik 170 ezer lakos
talajvizét, közvetlenül a berlini határon. Grandiózus presztízsberuházás? A milliárdos Elon Musk gyárának
kérdéses vízellátása miatt már eddig is komoly támadások érték a
csaknem hatmilliárd euróra becsült beruházást, amely a legnagyobb
építkezésnek számít Kelet-Németországban. A kritikusok azt kifogásolják,
hogy az ország nem helyi lakosok kárára csupán a presztízs miatt
engedélyezte a beruházást egy vízvédelmi területen. A régiót
ivóvízzel ellátó Strausberg-Erkner vízügyi egyesület (WSE) vezetője,
André Bähler szerint márpedig hosszú évek óta jelentős vízhiányban
szenved a környék, olyannyira, hogy korábban új kisvállalkozások sem
alakulhattak, hogy ne veszélyeztessék az ellátást. Ennek ellenére
engedélyezték a Tesla gyárat, ahol jelenleg több mint 10 ezer
alkalmazott dolgozik, akik a tervek szerint több mint 250 ezer autót
gyártanak évente. Drámai a vízhelyzet, de tesz rá a politika Bähler
többször is bírálta, hogy a gyár működése következtében nincs elég víz a
régióban, és hogy a Berlintől keletre fekvő lakosság ellátása
veszélyben van, emiatt már polgármestereket is le akartak váltani 16
tartományi közösség érintettségével – írja a berlini napilap csütörtöki
száma, amely szerint előző este sem sikerült a helyiek petíciójának
érvényt szerezni a szükséges, kétharmados többség híján, amely hét
polgármester visszahívásáról szólt. Heidemarie Schroeder, a
Berlin-Brandenburg vízügyi igazgatóságának munkatársa elmondta: a víz
miatti konfliktus a Tesla miatt fajult el, mert a kormányzat féktelen
gazdasági növekedésről álmodott. Holott szavai szerint az
éghajlatváltozás idején az álmokat nyíltan és átláthatóan össze kell
hasonlítani a régió vízellátási problémáival, mivel a vízvédelmi
körzetben már alig van ivóvízkészlet.Felemelte a szavát a
Brandenburgi Természetvédelmi Egyesület is, amely szerint aggasztó a
vízválság a környéken, az elektromos autókat gyártó Tesla üzemnél pedig
egyenesen drámai.
Nem. És még szinte biztos, hogy a többinek nem láttuk az alját. CSIQ 20 körül lesz, DQ 29 körül, SPWR-t 5.5 köré várom, RUN 11 köré, FSLR beláthatatlan, akár felezhet / harmadolhat, de lehet sokkal rosszabb is a vége. SEDG valahol 100 körül lehet az alja, de időben úgy néz ki kell neki még... Ezek közül CSIQ, SEDG ajéndék lesz, ha lemegy addig. E kettő nagyon kell nekem, reméljük pár hónapig eltart amíg leérnek, s akkor az akkumulálódó megtakarítás azokba megy bele. Meg lehet az olajos papírjaim egy részét is lecserélem.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.