A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Közbe körbe néztem a másik nagy cégek ajánlatai között. Max a Concorde kínál majdnem azonos tőzsdéket. De az drága. De lehet minőséget adnak. Szóval egy ideig még adok ennek a bandának esélyt. De mindenképp ha nem jön kivonat hónap végéig akkor az MNBnek írok emailt.
Jól hangzik. Ha tovább folytatják ez lesz a vége. 10.-ét megvártam. Még sincs számlakivonat. Következő az lesz ha következő hónapra nem lesz meg akkor írok az MNBnek és a Cseheknek is.
Számlakivonat még sehol. Felháborító banda ez. Még jó hogy nem vonnak tőlem. Konkrétan állomány átruházás után mentem oda hozzájuk. De tőlem se vonnak. Hála égnek
Én szóltam nekik, hogy nem ártana produkálni egyet, mert alapadatok nincsenek meg, amire ment az értetlenkedés. Nem tudom, akik újabban válaszolnak, azokkal az az érzésem, hogy nem ismerték a webbroker2-t, ahol rendre megvolt minden. Legalább most már olyan gyorsak a válaszadással, mint tavaly voltak. Egész megnyugtató egyébként, hogy már csak a minimum havidíjak fedezésére szolgáló összeg van náluk. Tényleg remélem, hogy rendszerszinten is összekapják magukat, mert szeretem, ha az állomány min. 4 felé van dobva.
Pontosan ez jutott nekem is eszembe, ezért örültem annak, hogy az állomány több szolgáltató között van szétdobva, de ettől függetlenül iszonyat bosszantó. Bennem az kezdett érlelődni amit még Minervini mondott, nevezetesen, hogy nem kell 365 napot a piacon lenni. Ezt már eddig is így csináltam, de fontolgatom, hogy pénz is akkor megy be valahova, ha dolgoztatni akarom és nem hagyom ott huzamosabb ideig. ----------- És igen, számlakivonat még mindig nincs.
Bakker, értem már. Hihetetlen mit megenged magának ez a banda. Most képzeld el, ha bejön egy ultra negatív hír. (Jemen, Taiwan, vagy meghal valaki) Akkor lehet végignézni ahogy elfüstöl a pénzünk?
Havi kivonat esetleg valakinél elérhető ? Már Február 12 van ha jól gondolom tárgyhónapot követő hónap 10. napján már túl vagyunk így 12- én. Kivonatok -> Havi kivonatkor menüpontban kerestem ott egyenlőre sokminden nincsen.
Nekem is ez lett volna a B opció, csak akkor már elindítottam az összes transzfert és mire észbe kaptam már minden zárolva volt. Még az eladás, kiutalással is lényegesen kevesebbet buktam volna, mint az új "kereskedési" rendszerükkel az első 3 napban.
Ja, kösz! Valóban minden eltűnt a kbc oldaláról, csak a személyes adatok oldal, és az adóévre vonatkozó kimutatás van fenn, amit én is sikeresen letöltöttem!
Nálam van hivatkozás a transzferre, kaptam egy tranzakciós e-mail, ami félig magyar félig cseh... most van 10-e, várom a kivonatot, kíváncsi vagyok azon mi lesz. Ahogy nézem, hallom szemmel létható állományok mennek az Erstétől és a K&H-tól az IBKR-hez. Nem tudom mikor fognak rájönni a hazai szolgáltatók, hogy az szolgáltatás színvonalával arányos árazást kell alkalmazni és azt nem a nagykörúton belül kell mérni, hanem minimum EU-s szinten. Azzal, hogy többen behozták a TBSZ-t, látható veszteséget fognak elkönyvelni a hazai szolgáltatók. Ha valaki rendesen tradel és egy vagy több alacsonyabb árazású, de színvonalasabb szolgáltatást biztosító szolgáltatónál van, ott már a TBSZ-által biztosított előnyök is elolvadnak.
A KBC csoport helyezte át az ügyfél állományt a csoporton belül egy másik leány vállalathoz. Csökkentették a szolgáltatás színvonalat (korábbi Kbc- ről az "új"Pátria rendszer). Megszűnt a telefonos érdemi ügyfélszolgálat. Megszűnt a KH fiókokban az ügyintézés "a csehek csak a számlanyitásra adnak jogosultságot". Szó szerinti idézet az Oktogon fiókból, ahová a Transzfer miatt a KH irányított időhúzásból! Email- ra nem reagálnak érdemben, csak automatikus üzenettel. Miért érte meglepetésként a tulajdonosokat, hogy az ügyfelek a korábbi szolgáltatás színvonal (csillagos5!!!) csökkenését tapasztalva elviszik a vagyonukat? Jogos- e ebben az esetben a túlterheltségre hivatkozni, amikor a belga multi döntése volt a szolgáltatás színvonal csökkentése. Erre a 2023 őszi levélben nem hívta fel korrektül a fogyasztók figyelmét. Ismét bebizonyosodott, hogy a régi ügyfelet érdemes csicskáztatni, s csak az új ügyfél a jó, mert arra kapja a vezetés a jutalékot...
Én csak nézek mint Rozi a moziban. A TBSZ transzfert az adás vételként jelenik meg, véletlenül sincs transzferre hivatkozás. Troger munkáért pofátlan transzferdíjat szed a cseh-belga idióta. Ügyfélszolgálat nem tud válaszolni, csak írásban. Szóban nincs jogosultság!!! Folyamatosan mentem amit könyvelgetnek, mert ez egy k..szott nagy CSEH KUPLEJÁR!. Természetesen ebből bíróság lesz, ha az MNB nem lép. Ez felháborító. 2006- ban transzfeeráltam utoljára egy kis hazai brokitól Oda adtam a megbízást, igazolvány (pedig ismertek!). Két nap múlva a másik cégnél minden rendben volt. Most a cseh-belga múlti több hétig ül a vagyonomon, korlátozza a hozzáférést, majd lekönyveli a transzfert, mint "eladás". BOTRÁNY! MNB meg röhög az arcunkba... Mindenféle bohóc kérdőívekkel tesztelik az ügyfeleket. A KH Értékpapír vezetőt és tulajdonosát is ilyen Hrabali kérdőívekkel vizsgálta az MNB?
Sziasztok, sajnos a kezdetek óta előfordul, hogy (mivel módosítani nem lehet), törlök egy megbízást, látom, hogy törölve, majd új megbízást adok. Ennek ellenére a törölt megbízás is teljesül. Igy dupla tranzakció lesz, szándékom ellenére. Ott tartok, hogy printscreent csinálok , minden pillanatban. Járt valaki már így? Nem merek törlés után már új megbízást adni, annyira nem bízom ebben a gyenge rendszerben. Már inkább átraktam MÁK-ra 50 millát, amíg vagy nem javul, vagy nem találok egy megbízható felületű céget. És ez csak egy kellemetlenség. A helyi csapatot sajnálom, mert nem tehetnek róla, de azért én nem akarok veszteni, mert mergeltek.
KBC Equitas
link