Hamarosan fontos változás jön az Erste Banknál: minden ügyfél érintett. -Az Erste Bank ügyfelei hamarosan fontos változásra számíthatnak a George mobilbanki alkalmazás használatában. A pénzintézet bejelentette, hogy március végéig minden felhasználónak újra kell aktiválnia a szolgáltatást, ellenkező esetben nem tudják azt tovább használni. A bank mobilalkalmazáson és e-mailen keresztül tájékoztatta ügyfeleit a közelgő változásról. Az újraaktiválási folyamathoz szükség lesz az ügyfelek ún. e-Csatorna azonosítójára, jelszavára, valamint arra a telefonszámra, amelyre az aktiváló SMS-t küldi az Erste. https://www.penzcentrum.hu/tech/20250120/hamarosan-fontos-valtozas-jon-az-erste-banknal-minden-ugyfel-erintett-1173323?utm_source=dlvr.it&utm_m
Törölt felhasználópéntek, 10:19
#3656
Az egész Erste Befektetési Zrt. egy vicc ahogy van, ha gondolkozol hogy számlát nyiss a lehúzós kampányuk miatt,ne tedd, szerintem messziről kerüljétek el! Rengeteg embertől hallom hogy sorra hagyják ott, nem jósolok nagy jövőt a cégnek.
ha munkanélküli leszek, akkor jelentkezek a magyar erstéhez szoftverfejlesztőnek, aztán a semmittevéssel lekompenzálom azokat a banki költségeket, amiket az elmúlt 25 évben rámvertek. Gondolom lesz majd pár hónap-félév, amíg észreveszik hogy semmit sem csinálok. Majd csepegtetek infókat is, hogy hogy halad a projekt - azon se lepődnék meg, ha el se indult volna, az ígérgetés ingyé' van. :)
Jól is teszed ha nem. Egyrészt 2 éveígérgetim, másrészt ha el is készül, mi lesz itt, mire "bejáródik" ? Petinél, randinál, semmi gond nem volt, Virág elvtárs gyere vissza.
Igen Van, most kaptam választ a problémára.. HAMAROSAN!! "...mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hamarosan bevezetésre kerülő új rendszerünkben hasonló problémákkal ne szembesüljön."
Alakul valami...🤣🤣 Eddig a több éve tartó, folyamatos panaszaimra azt válaszolták, hogy: "probléma továbbításra került fejlesztő kollégáink részére kivizsgálásra és javításra. Szíves elnézését kérjük a kellemetlenségért!" Az utolsóra az év végé felé az volt már a válasz, hogy : "Tájékoztatjuk, hogy megkeresése alapján Társaságunk ......... azonosítóval panaszkezelési vizsgálatot indított." (30 nap..)
Ez engem is nagyon érdekelne! Írtam nekik még korábban, hogy mi nem tetszik a jelenlegiben. Lehet MINDENT megpróbálnak megvalósítani a kéréseimből és azért tart ilyen sokáig? Bocs, ha ez lenne.. :)
Tegnap szegeltem be a padlás ajtót.Tele lett az ígéretekkel,nehogy a fejemre essenek. Tesztüzem folyik,de alapvető napi infók nem szerepelnek a változtatásokban.Semmi jóra nem számítok,de a beígért" I.negyedév végére" időpontot még megvárom.A saját tesztem is lefut addig. HS!!!
Deviza váltás van 17:00-ig realtime, utána valami nem tudom ... elolvastam de nem értem ... meg ha jól rémlik könyvelés is csak 17:00-ig ha eladok valami záróban a BÉT HUF-ért azt nem tudom átváltani USD-re így hiába van nyitva a Nasdaq ... semmit nem tudsz tenni. De a BÉT-en azonnal tudok venni mást HUF-ért záróban. Káosz. :-)
Én ex-randomos vagyok, onnan volt a 2019s TBSZ-em. Eddig nagyrészt csak a BETen kereskedtem a NYESZ számlám miatt, plusz egy kis kripto ETF/ETP és egyéb speka a TBSZen. A nagy banki háttér miatt nekem megfelelő a NYESZre az Erste, nem kereskedek napi szinten. De a külföldi piac valóban drága, ez miatt nyitottam nem régen TBSZ számlát a Lightyearen.
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!