A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
KHertekpapir kereskedési rendszerrel technikai problémák (pl. egyáltalán nem lehetséges kereskedni) milyen gyakran fordulnak elő? Az ilyenkor nem elindítható megbízásokat milyen csatornán lehet jelezni? Az ilyenkor fellépő pénzügyi veszteséget milyen formában téríti meg a szolgáltató?
KHertepapir kereskedési rendszerrel technikai problémák (pl. egyáltalán nem lehetséges kereskedni) milyen gyakran fordulnak elő? Az ilyenkor nem elindítható megbízásokat milyen csatornán és hol lehet jelezni? Az ilyenkor fellépő pénzügyi veszteséget milyen formában téríti meg a szolgáltató?
Nyilván egyszerűbb lecserélni a háttér- és betűszínt, mint megoldani rendszerszintű problémákat... Elvileg a Webtrader 2.0 készül (bevezetési dátum nélkül), kérdés, hogy lesz-e Mobiltrader 2.0-is, vagy ezzel kell küzdenünk az idők végezetéig. Mert ha ezzel, akkor egy kicsit nagyobb ütemű fejlesztés kellene...
Dolgoztam egyszer (sokszor) a múltban nagyon nagy cégeknek is... az egyik ilyen projekt egy média tárolós projekt volt és épp tavaszodott. Volt egy csúnya, felhasználói adatvesztős probléma, amire ekkortájt derült fény. De a tavaszi macis/nyuszis ikoncsere projekt is ekkor futott... feltettem a kérdést, hogy nem kellene-e minden erőnkkel a további adatvesztést illetve az adatok visszaszerzéséért küzdeni, főleg én magam jelentkeznék erre a szerintem fontosabb munkára, mert eléggé a core csapat része voltam. Nos. "Dolgoznak már ketten a dolgon" és a macis-nyuszis ikonoknak is haladnia kell. Ez efféle működés nem a kivétel, hanem inkább a szabály. A macis ikoncsere fontosabb volt mint 8 terrabájtnyi elvesztett user-adat. tudjátok mi volt a válasz azoknak a felhasználóknak, akik rajtunk keresték az adataikat? "Nem veszett el, csak nehezen hozzáférhető helyre kerültek". :D Úgy 5-10 éve vicc az egész IT. Világszinten.
Érdeklődöm, hogy dark módban be lehet-e jelentkezni? Dark módban működik a jóváhagyás? Dark módban 1 hétnél hamarabb a pénzemhez jutok (elszámolás, devizaváltás, kiutalás, más rendszerekben másodpercek, KH-nál dark mód hiányában napok), szóval a dark módban ez már mind működik? Már semmi más nem jutott eszükbe, csak ez a hiánypótló b@@@mság?
"vacakol" = lóf.... semmit nem lehet jóváhagyni, a confirm gombot nyomkodhatod végtelenszer, majd a 10 perces timeout a webfelületen 30 másodperc múlva lejár. Totálisan használhatatlan, belépni is csak SMS-ben tudtam, csak minek, mivel semmi nem müködik. Ahogy látom ez minimum 1 napja ilyen, hibaelháírás nulla. Ekkora gigafo. rendszert laborgyakorlaton leadni is elégtelen, nemhogy élesíteni. Ha működik is 1 hét mire egy tranzakció után a pénz a kátyámon van, de ha nem működik, akkor 1-2 hét. Még az átkosban is hamarabb a pénzedhez juthattál, fantasztikus időutazás... De ahogy látom ezt a sz@rt lehet dark módban is használni, hiánypótló fejlesztés.
Köszönöm! Igen, én is ezt a workaround-ot találtam. Ezek szerint a hiba nem az én készülékemben van. :) Köszi mégegyszer a megerősítést és a segítséget.
K&H Értékpapír (KBC Equitas)
link