Minősíthetetlen ügyfél kiszolgálás. Ma bementem egy vidéki KH fiókba. Húztam sorszámot. Ücsörgök egy darabig, mire odajön egy nő, hogy miért várok. Mondom neki KH-értékpapír.... ügyben. Azt mondja, csak online időpont foglalással tudnak fogadni. Eljöttem, nézem a neten, nincs semmi, csak egy telefonszám, meg egy mail, online időpont foglalás az én fogalmaim szerint nincs. Mail-re megírtam a kérdésemet, NYESZ-TBSZ transzfer. Erre kaptam választ, hogy a " Webtrader/Fiókom/Beállítások/NYESZ menüpontban". Ennyi! Nos ott van egy megnyomható gomb, amire nem tudom mi történik, sehol nincs leírva. A neten megtalálható egy NYESZ felmondási dokumentum is. De arról sincs semmi infó, hogyan és hová küldendő be... Esetleg van itt valaki, aki csinált ilyen NYESZ-TBSZ transzfert náluk?
Off. Kicsit nem ártana tájékozódni, mielőtt írsz! Itt rég nem a pride-ról van szó, hanem belenyultak az alapjogok rendszerébe. Igen messze vezethet!!! Szívesen. ON R 25250.
Ez a komcsi módszer! Bejelentem, hogy magas lesz (valóságban tudjuk, még magasabb), leszól a pártiroda a KSH-nak, hogy mennyi legyen, ki is hozzák a beharangozott "magasat", majd eztán, na ugye megmondtuk, kicsivel lejjebb lesz és lesz mellveregetés. A valóságban nem történik semmi, az infláció száll és száll. Papíron meg ugye más lesz.