Vettem én is igaz kicsit fentebb. A halál kereszt miatt is szórták , a vámokat szerintem már a legutóbbi esés már beárazta, de fundamentálisan bármi bármit mond nincsen gond. Ha ebből megindul felfelé …..
Beengedett nagy nehezen, de minden 0. Mondjuk csak részvényem van Telekom, Alteo azokat ahogy nézem jó irányba tartanak, Alteo -val 3 éve jó boltot csináltam ahogy nézem.
Richter - ből legutóbb az összes TL42- től megszabadultam. 1800 körüli átlagom volt 2320 ért mentek el. Úgy nézem jól tettem, várhatnám megint a csodát.
Azért a pár napja bejelentett gazdaság élénkítő csomag is segített kicsit , különben ilyen drasztikusan nem menne. Ez már nem teljesen normális. A részvény piacon 8% és tegnap is láttam 7% - ot a Lufthansa- nál. A TL- t meg pár hete majd az összeset kiütötte. 😬
Igény lenne rá ,de az ár egy jelentős tényező ,ami miatt már a német is mást választ. Jóval tovább használja már a német is az autót ( belső égésű ), mint korábban tette. Le vagyunk maradva, és az autóink túl vannak árazva, mert ugye a profit az kellene, a büntetés amit ki kell fizetni Pl a VW -nek az alacsony elektromos autók arányának eladása miatt, hatalmas összeg, én még nem olvastam, hogy bármennyit is elengednének ebből. A Tesla talán jövőre mutatja be a Tesla H modellt .... Mi a megoldás, gyárbezárás, költség csökkentés ... https://autopro.hu/gyartok/az-audi-atalakul-uj-uzleti-egyseg-es-koltsegcsokkentes-jon/1334034
Ettől a 60 milliós német elektromos semmivel nem lesz olcsóbb, nem tudom ki fogja majd venni, amikor Kína 20 millió alatt de lassan 10 millió alatt is komolyabb elektromos autót ad. Kollégám most rendelt BYD Attot talán 12 milla full full. Hol és mikor kapsz te majd ennyiért prémium német elektromos autót?