Boole

Regisztráció: 2015-03-26 07:11:28

Hozzászólások száma: 7 001

Utolsó hozzászólás: 2020-10-27 12:15


Tapasztalat: 4
Aktivitás: 5
Népszerűség: 5

Kedvenc topikok db Utolsó hozzászólás

9 492
2018. 07. 13. 22:53
DAX
237 041
2020. 10. 13. 14:29
35 122
2020. 10. 13. 14:17
3 235
2020. 10. 03. 10:32
833
2020. 10. 10. 07:49
9 956
2020. 09. 05. 22:24
340
2018. 05. 06. 09:34
29 613
2020. 10. 13. 12:45
9 228
2020. 10. 04. 01:35

utolsó 20 hozzászólás

Financial Forecasts ma, 12:15
Szerintem kezd el olvasni az alábbiakat, néhány hasznos dolgot olvashatsz és legalább ingyen van. Főleg a 
VÁLLALATOK KIVÁLASZTÁSÁNAK és ÉRTÉKELÉSÉNEK LÉPÉSEI részt. Jó tanulást! 
https://boole3.webnode.hu/
Financial Forecasts hétfő, 19:56
Szerintem igen. 18,57-re és 18,3-ra beálltam.
Financial Forecasts hétfő, 18:59
Pedig vannak ilyenek. 
Financial Forecasts hétfő, 18:46
Jelenlegi áron mi értelme egy olyan cég részvényét megvenni, amelyben a célár maximum 20% profitot hozhat 1-3 éves időtávon?
Financial Forecasts hétfő, 11:03
Igen, ez benne lehet. Én is nagyobb eladást vártam 10.20-23 körül, de arra is számítottam, hogy a vírusra csak egyszer fog reagálni a piac, azért mert akkor váratlan volt. Most már mint tudott dolog lényegtelennek számít. A nagy pénzmennyiség implikációs hatása meg nehezen becsülhető. 
Financial Forecasts hétfő, 09:47
A partvonalon állni a legjobb, mert nem kell hazafutni. Nem lehetetlen, hogy olcsóbban is vásárolhatsz még.
Financial Forecasts vasárnap, 21:53

Az aranynak legalább 1800, vagy 1750-ig le kell jönnie, tehát napos bontásban legalább az MA200-at érintenie kell, addig nem érdemes bányászokat venni.  
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/xstation5screens/103/022/f7864a52d432cafb512c5cd6bcc854409a7a4f47.png
Financial Forecasts vasárnap, 20:00

Az XPEV hangkommunikáció gyors bemutatása.
https://twitter.com/xpengmotors/status/1319472841377542144?s=21
Financial Forecasts szombat, 21:52
Attól függ, hogy honnan van, de Én a BYD-et nem adnám el, mert az egyik befutó lehet az EV szektorban. Most ugyan túlárazott, de melyik nem.
Financial Forecasts szombat, 19:50
VLDR 
Azt nem csodálom, hogy a SEC bejelentésből nem tudsz eligazodni. Én sem nagyon. Nem is értem, hogy USA-ban miért így csinálják. Marhaság az egész és sok esetben érthetetlen. Pedig nagyon egyszerű lenne leírni. Van két cég: egyik a GRAF (SPAC - speciális célú akvizíciós társaság), a másik a VLDR. Fuzionálnak, az egyiknek ennyi, a másiknak ennyi a részvénye, fúzió után az összesített ennyi lesz, ebből piacra ennyit vezetnek be. Ehelyett mindenféle marhaságot írnak, ami teljesen megtévesztő és lehetetlenné teszi az egyértelmű értékelést.     
Azt látom, hogy a cégnek van 174,6 millió db részvénye, amiből intézmények 0,04%, nyilvános vállalatok 15,83%, bennfentesek 43,82%, egyéb / nyilvános közkézhányad 40,31%. A SPAC cégekről nagyon kevés az anyag. Ennek a cégnek az értéke valahol 3-3,4 mrd USD között lenne reális, most a piac ezt 2,3 mrd USD-re árazza. A Ford 7,6%-os részesedést vásárolt. 
Olaj és Gáz szombat, 17:25
Korrektek voltak, mert 22:20 körül már ismét beléphettem.
Olaj és Gáz péntek, 21:56
IB kidobott, nem tudok visszalépni, nagyon jó 15 perce.
Financial Forecasts péntek, 21:40
VLDR-ről mi a meglátásod? Ezt nehéz eldönteni. TA alapon ígéretes lehet. 
Financial Forecasts péntek, 21:14
PIC, PLTR papírokat is lehet venni. 
Olaj és Gáz péntek, 21:13
PIC, PLTR papírokat is lehet venni. 
Financial Forecasts péntek, 12:45
A Fisker egy SPAC (Spartan Energy) használatával tőzsdére lépett. A Fisker Ocean SUV (2023-ban érkezik) lesz az első terméke, amelyhez végül egy sportszedán, egy másik SUV és egy kisteherautó csatlakozik. A 2007-ben alapított Fisker könnyű üzleti modellt folytat. Nem gyárat akar építeni, inkább a szerződéses gyártókkal dolgozik együtt járműveinek gyártásában. A Fisker járműveit a világ legzöldebb autóinak tekinti: nulla károsanyag-kibocsátású, vegán belső tér és végig újrahasznosított anyagok. A cég akkumulátoros crossoverje újrahasznosított fémekből és műanyagból készül, várható alapára 37 499 dollár, és várhatóan havonta kevesebb mint 400 dollárért adják bérbe. A Fisker terve lényegében csak bérleti jellegű üzleti modell, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy évekig tartsanak járművet, vagy bármikor visszaadják azt. Célja motorok beszerzése. A Fisker egyedülálló szegmensben helyezkedik el azok számára, akik a leginkább környezetbarát EV-re vágynak. Bár ez egy korai növekedési szegmens lehet az EV-k számára, nehéz megbecsülni az esetleges versenyelőnyt.Az eredeti kombinációt a SPAQ-val 2,9 milliárd dollárra becsülték, körülbelül 1 milliárd dolláros készpénzberuházással. A részvény részvényenkénti ára kevesebb, mint 12 dollár az eredeti 10 dolláros árhoz képest, ami hozzávetőlegesen 3,5 milliárd dollárra növeli az értékelést. A Fisker 3,3 milliárd dolláros bevételt tervezett 2023-ban.
Financial Forecasts péntek, 12:41
SPAQ a piac nem hiszi el, hogy a vezérigazgatónak másodjára sikerülni fog. Egyébként az üzleti modell nekem sem tetszik, ezért végül nem is vettem. 
Olaj és Gáz péntek, 10:08
Már szeptember 7-én el kellett volna adni 0,0172-nél, most tegnap még 0,0165-nél is sikerült volna, ma meg 0,0158-nál ment el. Na ilyent sem veszek többet, az biztos, EU ETF-et adják annak, aki szereti a rossz tétet.
Financial Forecasts péntek, 10:05
Tudok róla, ezért sem veszek ilyen papírokat többet. Szerintem az SWN-ben sincs sok felfelé egyelőre, max céláram benne 3,34 USD. 
Olaj és Gáz péntek, 09:59
Eladtam az összes ETF-et, már sokkal korábban el kellett volna. Nézek inkább részvényeket.

friss hírek További hírek

  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
  • Befalap
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek