Egy biztos A cégről egyre több hír érkezik,amelyek remélhetőleg előbb utóbb az árfolyamban is megmutatkoznak És ezek nem negatív hírek Szóval optimista lehet az akinek papírja van😉💪
RENDKÍVÜLI TÁJÉKOZTATÁSAz AutoWallis Nyilvánosan Működő Részvénytársaság (székhely: 1055Budapest, Honvéd utca 20., cégjegyzékszám: 01-10-047350, a továbbiakban:Társaság) a tőkepiacról szóló 2001. évi CXX. törvény 55. §-ában és a 24/2008.(VIII. 15.) PM rendelet 4. mellékletében foglaltaknak megfelelően tájékoztatjatisztelt befektetőit az alábbiakról, reagálva a román médiában megjelentinformációkra:A Társaság jelenleg – portugál parterével, a Salvador Caetano Csoporttalközösen – tárgyalásokat folytat a Nissan autómárka romániai importőri jogánakmegszerzéséről. A tárgyalások eredményéről a Társaság tájékoztatni fogja abefektetőket, de az üzleti egyeztetések jelenlegi fázisában a tranzakcióvalkapcsolatos további információkat nem tehet közzé.Budapest, 2024. november 28.AutoWallis Nyrt.
-Jó napot! Private Banking friss: -AutoWallis napi: Nagyon beszűkült az ármozgás. A
hosszabb távú emelkedő trendvonal már nagyon
közel, így döntési szituáció előtt van a papír.
A forgalom enyhén emelkedett, enyhe vételt látni, de
még fokozódnia kellene a keresletnek. A 150 fölé
zárás nagyobb forgalommal elindíthat egy újabb
emelkedő hullámot.
A vastag zöld trendvonal törése viszont megtörné az
emelkedési lehetőséget.
A 150 felett a tér nyitott lehet, a mintából a célár a
187,5 környékére is mutathat.
Ellenállások: 175; 187,5.
Támaszok: 137,5; 125.
"A magyar részvénypiacon úgy látszik, hogy a befektetők jellemzően nem árazzák be az egyedi vállalati sztorikat azonnal. Ugyanakkor, amikor hosszabb távon felismerik az AutoWallis stratégiájának stabilitását és eredményességét, az árfolyam növekedésének feltételei adottak lehetnek. A múltbeli tapasztalatok alapján az árfolyam időszakos ugrásokkal reagálhat az elért eredményekre." Az a baj Ormosy Úr, hogy ebben nyakig benne vannak, mert amikor olykor megindult a papír, akkor "valakik" szépen szálltak is ki és adták lefelé. Eljátszották a befektetők bizalmát azzal, hogy a magas célárak mellett mégis volt mindig "valaki", aki dobálta be a pakkokat. Az illikvid piacról meg annyit, hogy tessék megnézni az OTP forgalmát. Ha majd a 1/10-ét eléri a AWallis, akkor lehet picsogni. Ígérték, hogy lesz külföldi befektetői roadshow, annak sem lett semmi eredménye. Szóval ne ránk, magyar kisbefektetőkre kenjék a szart.
Nem erre a hírre adják, hanem a gyorsjelentésre. De ahogy írtam is, a gyorsjelentés utáni nap végén felhúzták, és azóta is van vételi erő, vagy legalábbis forgalommal nem esik.
Nem az AW hibája, én eleve általánosságban fogalmaztam. Az AW hibája, hogy ő maga nem innovál ebben vagy nem is törekszik erre. Ez kb olyan, mintha pár éve az ételkiszállítás. A covid-ig egy semmi piac volt, az éttermek nem akartak hozzá csatlakozni. Ma Budapesten sztem az éttermek már jól látható forgalmát az ételkiszállítók adják.
Kb három éve lehet tudni, hogy a Telekom szabad cashflowja ettöl az évtöl meglódul, mégis tavaly 300 közelében is járt az éfolyam. Sose tudhatod, mikor kapnak rá egy részvényre.
Látszik hogy erre a hírre csak eladók jönnek 150 körül, érdemi vételek elmaradnak. Egyedüli pozitívum hogy tavaly is ilyenkor gondoltak egyet a vevők ... és nagyobb lendületbe kapcsolat a részvény árfolyama. De ezek a hírek most nem mozgatják meg a vevőket.
Ok, de még mindig az a kérdésem hogy ez miért is az AutoWalis hibája? (Amúgy pont most alakul át drasztikusan az értékesítési modell: ahogy írták a BMW-nél már pl. nem kell majd készletet tartani, ügynöki rendszerré alakul a kiszolgálás)
Én is oldschool lehetek, mert nem tudnék csak képek, videók meg social platform vélemények alapján autót venni. De még cipőt sem, mert általában nyomja a lábam.
AutoWallis Nyrt+topic