Sajnos az soha sem fog megvalósulni, hogy egy csomó biztonsági felszereléssel ellátott , korszerű kevés károsanyagot kibocsájtó hajtásláncú autó olyan olcsó legyen mintha ezektől a rendszerektől megszabaditanánk.
20 éve autóknak nem szabad az utcán közlekedni. Aki oldtimert akar használni, annak fizetnie kella környezet szennyezésért, adabszurdum akár utólagosan felszerelt katalizátor kötelezettségével.
Ellenben el kellene kerülni azt, hogy a jómódban élő roszágokban az emberek 3-6 éves autókat lecserélnek.
Dániában már 26 évvel ezelőtt 84 ezer német márkába került egy Ford Mondeo, aminek a németországi ára 30 ezer felett volt. Ennek oka egy luxus adó volt, ami miatt Európa egyik leggazdagabb országában a kilnecvenes évek elején nagyon jó állapotú 10-20 éves autókat lehetett az utcán látni, mert megérte az autókat jó állapotban tartani.
Azt elősegitendő, hogy az autók élettartama drasztikusan megnőjön de közben korszerű állapotban lehessen őket tartósan tartani én előirnám, hogy az autók tervezésénél biztositani lehessen, hogy a későbbiekben az ujabb autókba bevezetésre kerülő ujitásokat a régiekbe utólagosan be lehessen épiteni. Ezt viszont államilag támogatottan tenném. (Természetesen ÁFA mentesen, de akár a jövedelmi adóból is leirható módon.
Ez a rendszer teljesen másként mint a mai, tényleg elősegitené, hogy a teljes autópark folyamatosan megújuljon.
Mert mit csinálnak ma?
Kevés gazdag embert támogatnak pár millióval, hogy vegyen elektromos autót.
Mit érnek el a kidobott milliárdokkal?
Semmit. Van több millió forgalomban lévő átlagosan 14 éves korszerűtlen környezetszennyező autó az országban és támogatottan kapunk hozzá évi párszáz elketromos autót.
Megtudja valaki magyarázni, hogy ennek mi értelme van?
20 éve autóknak nem szabad az utcán közlekedni. Aki oldtimert akar használni, annak fizetnie kella környezet szennyezésért, adabszurdum akár utólagosan felszerelt katalizátor kötelezettségével.
Ellenben el kellene kerülni azt, hogy a jómódban élő roszágokban az emberek 3-6 éves autókat lecserélnek.
Dániában már 26 évvel ezelőtt 84 ezer német márkába került egy Ford Mondeo, aminek a németországi ára 30 ezer felett volt. Ennek oka egy luxus adó volt, ami miatt Európa egyik leggazdagabb országában a kilnecvenes évek elején nagyon jó állapotú 10-20 éves autókat lehetett az utcán látni, mert megérte az autókat jó állapotban tartani.
Azt elősegitendő, hogy az autók élettartama drasztikusan megnőjön de közben korszerű állapotban lehessen őket tartósan tartani én előirnám, hogy az autók tervezésénél biztositani lehessen, hogy a későbbiekben az ujabb autókba bevezetésre kerülő ujitásokat a régiekbe utólagosan be lehessen épiteni. Ezt viszont államilag támogatottan tenném. (Természetesen ÁFA mentesen, de akár a jövedelmi adóból is leirható módon.
Ez a rendszer teljesen másként mint a mai, tényleg elősegitené, hogy a teljes autópark folyamatosan megújuljon.
Mert mit csinálnak ma?
Kevés gazdag embert támogatnak pár millióval, hogy vegyen elektromos autót.
Mit érnek el a kidobott milliárdokkal?
Semmit. Van több millió forgalomban lévő átlagosan 14 éves korszerűtlen környezetszennyező autó az országban és támogatottan kapunk hozzá évi párszáz elketromos autót.
Megtudja valaki magyarázni, hogy ennek mi értelme van?
Lakás/Ingatlan árak topik
Lakásárrobbanást vár Magyarországon a guru.
Aki akar, annak még van egy éve lakást venni, de később valószínűleg a mostani áraknál csak jóval drágábban tud majd - véli Zsiday Viktor.
Mind a kereslet, mind a kínálat oldaláról nagyon megalapozottnak tűnik egy többéves, komoly emelkedő trend, legalább 50 százalékos áremelkedéssel - állítja Zsiday Viktor az Mfor.hu-n megjelent írásában. (Amint arról beszámoltunk, egyes lakástípusok esetében már érzékelhető némi drágulás.)
Az ismert befektető szerint a következő tényezők indokolják az áremelkedést az ország központi régiójában és néhány nagyvárosban:
soha nem építettek ilyne kevést Magyarországon, mint mostanában,
bár az ország népessége csökken, a nagyvárosokba, ezen belül is különösen Budapestre továbbra is pozitív a migráció,
elindult a reálbérek növekedése, és várhatóan ez a következő években is így marad,
szinte soha nem volt még ilyen olcsó a forinthitel, mint most, több nagyobb bank is 6 százalék alatti szinten kínálja a jelzáloghiteleket,
az alacsony betéti kamatok miatt kényszerűségből a megtakarítók is az ingatlanpiac felé fordulhatnak.
Zsiday ugyanakkor megjegyzi: az újonnan érkező keresletnek először ki kell pucolnia a bedőlt hitelből visszamaradt lakásokat, az évek óta eladni kívánt ingatlanokat, stb. Ez a folyamat jó pár hónapig eltarthat, de utána hirtelen nem lesz kínálat, és a folyamatosan jelentkező kereslet hatására az árak egyszercsak fel fognak robbanni - véli a befektető. Úgy látja: aki akar, annak még van egy éve lakást venni, de később valószínűleg a mostani áraknál csak jóval drágábban tud majd.
link