Mitől lenne érdeklődés, lassan 3 éve trendszerűen, folyamatosan esik. Jó hírre, rossz hírre, bármire. Höhöhö! Ma nagyobb volt a Tesco forgalma WC papírból, mint ennek a blúcsipnek a forgalma, ez már teljesítmény, Dákó.
Az a szerencsénk, hogy itt a CIG-el ellentétben a vezetőség az elvárható gondossággal cselekszik előtérbe helyezve a kisbefektetők érdekeit.... Ott is most már megnyugodhatunk, hisz felelős vezetés került az élre, itt meg ugye a szakértelem hiánya egy percig fel sem merülhetett...
Mindegy milyen jelentést adnak ki. 4 millió a napi forgalom mostanáig. Csoda papír, igazi blue chip. Temető lett belőle. Voltak nagy ígéretek, aztán el is szálltak.
Mindannyian ettől is félünk, látva az előzményeket. Már lassan egyetlen ember sincs, aki pozitívan áll hozzá ehhez a holdinghoz. Ez mutatja leginkàbb a vezetők hozzáértését és a jó kommunikációt. Ilyen háttérrel csak ennyit tudtak elérni 3 év alatt, hogy 800-ról lement az árfolyam 250-re, ez igazán szép. Lassan itt van augusztus vége és letelik a 3. negyedèv is és a TITÁSZ még sehol. A negyedéves jelentésekkel is spekulálnak, az sem érkezik időben. A vezetőség nagyon toppon van ám.
Az is a pakliban van, hogy akinek van pénze és vehetne ezt a csuda rvt, annak van rálátása, infója ezekről a tervekről és ezért messze elkerülik a vételt.
Csak legyen hozzá közünk, nehogy épp most alakítsanak rá XY KFT-t, akinek majd kitolják. Egyébként ez a legnagyobb "félelmem" a vasútépítéssel kapcsolatban. BIZTOS, hogy lesz és k.urva nagy lesz, csak nehogy kimaradjunk belőle akármilyen rafkós trükkel..
Most komolyan, ki mer elemzést kiadni ERRE? Profit előrejelzés, ilyenek.Ha nem szublimál profit, akkor ennyi, ha igen, akkor kevesebb. Nagyjából.Nyereséget várunk, de lehet, hogy mégsem. Itt elemzés csak úgy készülhet, hogy egy baráti elemzőt közel engednek, és elmondják a köv fél éves terveket. Akkor talán nem válik nevetségessé az első eredmények után.
NEW OPUS GLOBAL