Ezért jó, ha néhány EV-nek kigyullad az akksija, mert a fázó és éhező nyugatiak egy picit meg tudnak melegedni. De az is lehet, hogy már szétrágják a rágható részeket a Teslájukban, mint a malac a Macskajaj filmben a Trabantot.
Minden tiszteletem a Tiéd, de mindent lehet jól és rosszul is használni. Tesla, de más villanyautó sem való mindenkinek. Ettől függetlenül jó, hogy leírtad a sztorikat, mert biztos segítesz vele. Nekem mások a tapasztalataim, bár én csak Európában használom az autót.
.
Már a fél órás ülésállítás is azt jelezte nálam, hogy nem Te vagy az autó célközönsége, de nincs ezzel baj, nem minősít se Téged, se az autót. Én tegnap volt egy éve, hogy átvettem a mostani autóm, a kisakkus RWD Model 3-at. Az átvétel utáni ötödik percben már mentem hazafelé, ebben benne volt az ülés, kormány, tükrök beállítása és még egy fotót is csináltam.
.
Kerek egy év alatt pontosan 32102km-t tettem meg vele ami 160e Forintomba került, Karbantartás egy garnitúra pollenszűrő volt 8e Ft összegben és az átgumizás költsége szezonok között. Bekerülési költségben olcsóbb volt, mint egy hasonló teljesítményű, felszereltségű bármilyen autó. Egy ugyanilyen felszereltségű hármas BMW-vel összevetve súlyos milliókkal volt olcsóbb a Tesla. Cserébe gagyibb, ez tény.
.
Az előző autómhoz képest durván másfél milliót spóroltam az üzemanyagon ársapkával számolva és nagyjából félmilliót a szervizen, de egyéni szociális probléma, hogy mivel jártam előtte. Ha Priusról váltok akkor nyilván töredéke lett volna.
.
Körbeautóztam vele a környező országokat, de soha nem volt fél órásnál hosszabb megállásom töltés miatt, a jellemző inkább a 20 perc. Ellenben rendszeresen járok Bécsbe, Pozsonyba és egész nyáron azt kellett néznem, hogy a győri Superchargernél amíg én feltöltöm az autót addig legfeljebb 3, azaz három belsőégésű autó tud megtankolni. A sor vége az autópályán volt. Nem fair az összehasonlítás, az okokat tudjuk, de ilyen is van.
.
Átlag Magyar ember számára értelmezhető hatótáv adatok a gyári hazugságok helyett:
Budapest-Bécs-Budapest: ha nem tudok a célállomáson tölteni akkor hazafelé Győrben 15p töltés.
Budapest-Pozsony-Budapest: Pozsonyban 15p töltés.
Budapest-Ljubljana: 1X15p töltés, érkezés 10% vagy 30p töltés, érkezés 50%.
Azert aki regota a forumon van az tudja hogy sosem voltal az EV hive ezert vartam mar mikor lesz ez a teslas sztorid vege. Itt mifelenk a vilag teljesen masik vege, kosz de szepen novekszik az ev, a helyi utility kedvezmenyesen ferakja a garazsba a toltot. Minden uj iroda es parkolo toltokkel kerul mar kialakitasra. De kulonben is ev arra jo hogy ejszaka otthon toltod, reggel iskola munkahely tavot megtedd aztan este megint toltod. Ez a otthagyott lemerult ev kocsi sztori meg annyira ferde mert egy kisebb benzines is ugyanugy kifogyhat….
Mondjuk lehet az ünnepnap miatt kisebb lesz a forgalom (Veterans Day), bár nyitva lesz a tőzsde. Nagyon adja magát, hogy 4K környékéről visszajönnön/konszolidálódjon, de simán lehet, hogy még izzasztják a shortosokat.
Book value $16 körül van. Ha jól látom akkor az elemzők 2024-re $0.2 EPS-t várnak. Ha book value-n forogna a RIG az egy laza 80-as P/E. De még, ha nagyon benézik az elemzők és a duplája vagy a négyszerese lenne az EPS, az akkor is 20-40 P/E. Ki fog fizetni ennyit érte? Vagy benézek valamit?
Így van. Gyorstöltő szétcseszi az akkumlátort és felezi kb az élettartamát. Eleve nem lenne ajánlott használni, de erre csak 1 gyártó hívja fel a figyelmet. Nincs megoldás mindenre, mindenkinek.
Városba tökéletes, és ha van otthon töltési lehetőség akkor semmi gond. Viszont aki nem tudja otthon tölteni annak akadnak problémái. Egyre több az elektromos autó és a töltési pontok száma nem igazán tudja tartani a lépést. Előbb-utóbb eljön az idő hogy sokadiknak érkezik az ember a töltőoszlophoz és rengeteg kell várakoznia.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.