Miért? nezegettem a legutóbbi fleet status reportot, és azért a flotta nagyobbik fele le van kötve ha jol lattam viszonylag alacsony dayrate-ken, latszik a javulás, de elég lassú, ráadásul ezek hosszabb távú szerződések, szóval nem napi dayrate van, hanem mondjuk 2022 év végéig fix. Innentől az átárazódás és a nagy lové megkeresése is több időt vesz igénybe, lassú lesz a javulás. A hype viheti, de a valós teljesítménye alapjan egyelőre tök reális ez a 3-4 dodi közti hullámzás.
Olajat nézve valóban az! De ahogy elnézem most a nemzetközi hangulatot szerintem nem ördögtől való! Főleg úgy,hogy nem éreztem itt 4 dolcsinál már azt az erőt benne , de lehet szándékos mert zsákolják a papírt passz! Írtam valamelyik nap,hogy itt 4 alatt én eladtam épp ez miatt, persze vissza veszem itt ha látszik valami nem probléma. Most több mint 3% mínuszban 3,8 körül mozog, DAX szép piros , SP tuti is piros .. végülis löknek rajta hamar lehet 3,5 sztem olajár ide vagy oda. Hosszú távon persze én is jónak gondolom
3)Azsia nagyon elgyengult. Japan es a Korea Index szabalyos osszeomlasban van. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20211006v01x1ht97.jpeg . Kina unnepel most, csutortokon nyit Shanghai. India viszont tartja magat, Nifty oldalaz. . 4)Az Europai Indexek is rizikos, beomlasi allapotban vannak. Italy, Portugal, Austria Indexe igazi drama, amik az idei bull alatt a korabbi csucsaikat sem ertek el. A Brit, Nemet Svajci, Dan indexek csinaltak a legjobb rallykat, de azok is mind lefordulast kezdtek. OKosabbnak tunik ezekbol is felre allni. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20211006v01xtg781.jpeg .
Nézve a chartot eszembe jutott, több évvel ezelőtt rendszeresen certiztem a gázt , hát voltak ám izgalmak..egy nap volt,hogy két certi is röpült..de nem ez a lényeg! Emlékszem anno 3 dolcsi körüli gázárnál, ha jól emlékszem eurocent mondogatta mindig hogy az ő chartján le kell mennie 2 alá a gáznak , 1,6-1,8 sávba....... És talán 2 éve is van mikor veled beszéltük Pomperj a gázt , és azt mondtad hogy a következő években el kéne érnie a 7 körüli sávot.. Hát így ennyi idő távlatában nézve milyen igazatok volt, Tisztelet!!!!
1)Olaj A NAPOS es HETES chart vagy bullos, vagy meg bullosabb ALT esetnek nezheto. , A Bullos az, ahogy eddig neztuk, BAL oldali eset: megvan 1-2-3-4 hullam, megy fel 5, aminek csucsat wave(a)nak szamoztam eddig, es ami egy nagyobb tobb eves felmeno a-b-c hullam sorozatnak az elso tagja. Nemsokara kesz az (a), utana (b) korrekcio kovetkezik, egy 62-50% meretu korrekcio a 40-50$ savba. . De. A meg bullosabb az is lehet, hogy mar ebben a (b) korrekcioban vagyunk, csak eppen ez egy laposabb Flat alakzat? Akkor viszont a JOBB oldali chart ervenyes. Akkor nem fog visszaesni 40-50 savba, hanem, sokkal kisebb lesz az egesz (b) korrekcio, es kapaszkodik fel, tovabb sokkal magasabbra? Igen, ez is benne van a sturkturaban. Ebben az esetben szinte fekezes nelkul masiroziki tovabb 150$ olajarak fele, sot, akar joval az fole. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20211006v01xc3ns7.jpeg , 2)NG Ujra elesen emelkedett, tullott a wave(3) csucson, ugyhogy ujabb alternativ folytatasok nyiltak meg, de azert a 240min charton is kozel lehet egy fontos csucs , http://keptarhely.eu/view.php?file=20211006v01xf62mx.jpeg
RIG - TA alapján kb. ezt rajzoltam meg azzal a feltételezett verzióval, ha a fizetési kötelezettségeit tudja 2022-ben, 2023-ban teljesíteni és a Brent ára magasan marad, 100 felé megy és ott is marad egy darabig. A megrendelései 3 év alatt emelkedni fognak, és 3 év alatt a folyamatban lévő megrendelések kb. 3-5 mrd USD-vel több lesz. Akkor először 9-10 USD közötti tartomány, majd 14, utána meg a korábbi letörési szintek 39-40 között a célterület.
Szépen lekonyultak a futik. Úgy néz ki vége a több napos emelkedő sorozatoknak, vártam még egyre mielőtt rányitom a shortot, de ahogy látom még a két emelkedő zsinórban is nehéz most.
EQX mire atragtam magamat rajta.:) Holnap veszek. Egész jó! KBC Cad ban engedi venni Torontoban. Hosszúra veszem ezt is. Köszi. Innentől drukkoljunk együtt.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.