Nekem kicsit tobb van. Nem is ertem miert varom a csodat mar tokomtudja miota. De a lenyeg tovabbra is az. Attol hogy a telekom kozben mindent is megdont nem fog menni az enefi ara csak ha enefit vesz valaki. Nyilvan kellene egy tiszta kommunikacio hogy mit csinal a ceg az mtel nyereseggel, mert igy eros a gyanu hogy Soos doktor elissza meg elsieli.
Nem ertem mit vartok, nulla forgalomnal. Ha azt szeretnetek hogy felfele menjen tessek venni. Barmi is tortenik a ceg haza tajan az arfolyam addig nem fog menni sehova ameg senki se vesz belole
Nézd ha te nem érted azt hogy az osztalek szelvenyvagas napja utan miert csokken elso pillanatban az osztalek mertekevel a reszveny arfolyama es ez az egyenleg szempontjabol miert neutralis akkor szerintem ne beszelgessunk mert keves kozos temank lesz.
Apoccanak van igaza igy osztalek kornyeken borzaszto sok tudatlansag kerul ki ide a forumra, engem ilyenkor csak az gondolkodtat el hogy ha mar minden fogalmatlan haziasszony tozsdezik nincs e itt az ideje kiszallni
Ez igaz europara de nem igaz kinara ahol a “buy chinese”-t ugy tamogatjak hogy ha veszel egy komolyabb mercit akkor masnap jon az adohivatal hogy “oszt mibű”
Kinai piac: tavaly julius ota tobb EV-t adnak el Kinaban mint ICE-t es honaprol honapra no az EV arany. Az első 20 eladott tipusban egyetlen nem kinai volt amikor utoljara neztem a tesla model y azt hiszem. A tesla iden eddig 50% voluemnt bukott. A sajat piacukon nincs versenytarsa a kinaiaknak, sajnos autos szemmel is jo amit csinalnak.
Szerintem par honapja se ugy volt ahogy irod keress vissza akkor mit irtam neked. Nem az usa-eu faj a mercedesnek a legjobban hanem a kina-usa. USA-ban helyben gyartja a GLE/GLS/EQS SUV autokat, ezek exportja gyakorlatilag megszunik igy. Kinai piac egyebkent az osszes nyugati autogyarnak kvazi megszunt letezni nem csak a mercedesnek. A kovetkezo 1-1.5 evben en nagyon megfontolnam a vetelt. Az mma platform sikeret vagy bukasat erdemes figyelni, utan mb.eam es mb.eal jön.
Csodalnam ha lemaradtam volna arrol hogy megiscsak sikerult becipokanalazni a 4 literes amg motort a 206os motorterbe. Szerintem az egyik legnagyobb elbaszas volt hogy a c63-ba a kompakt biturbot tenni, akarmekkora mernoki csoda az a motor onmagaban.
C63 az egy vaddiszno. Nemetorszagban van egy elado. Piros kupe fekete feher belsovel, 2013as. Azt hiszem 2015ig volt benne az m156 kodjelu 6208 kocentis szivomotor, utana a 4.0 biturbo majd a 206os sorozatban a negyhengeres hibrid. Ez a mostani a legbrutalisabb de en a regit vennem (most meg varnek par honapot ameg beigazolodnak az iparagi pletykak a motorcsererol ;))
...bár lehet csak rosszul írta a 30.000et. ;) Spass bei Seite, továbbra is van benne potenciál szerintem, én a jövő évi osztalék bejelentéséig szeretném tartani mindenképpen utána meglátjuk. 8550 óta azért már szemmel látható a nyereség.
Wáá de jó topik. Bedobnék én is egy témát: Coupe Merci M156 motorral (6208ccm v8 szívó) én most ezekre gerjedek, vagy a CL63 vagy C63 2007-2010 között.
Nezd meg a profit warningot. Az elso ket negyedev 10% koruli szamai utan egesz evre var a mercedes 7-8%os atlagot. Szoval az utolso ket negyedevre nem sokat varnak. Kinai visszaeses szerintem nagyobb mint ahogy varod. Erdemes megnezni a modellpalettat, es a platformokat. En nagyon kivancsi vagyok az mma elso autoira, ha csak kicsit is hasonlitanak a CLA tanulmanyra akkor az szerintem jol fog menni, de szinten nem fogja a profitsort jelentosen felfele forditani. 2025 nehez evnek tunik
A Stellantisnak az a baja hogy láthatóan nem tud - akar? - mit kezdeni az olaszokkal. Én húsz évig jártam fiattal de most nincs egy se amit megvennek, Alfa ebben a formában szinten halálra van ítélve. Ez jó drága lesz. Egyébkent a francia vonalak szerintem tok jó, asszonynak tőlük vettem autót, és kifejezetten kellemes csalodas