tberki

Regisztráció: 2014-07-22 11:20:15

Hozzászólások száma: 4 934

Utolsó hozzászólás: 2020-05-30 13:58


Tapasztalat: 2
Aktivitás: 4
Népszerűség: 4


utolsó 20 hozzászólás

Value Investing 2020. 05. 30. 13:58
Tobias egy nagyon jó műszaki emberke, az amg nagyot nőtt az irányítása alatt... erdekes kerdes hogy az angolokkal is menni fog e neki
GSPARK 2020. 05. 28. 13:16

T+3nap....
egyébként a fórum mai hozzászólásainak nagy része erre hívja fel a figyelmet hogy aki még nem tette szálljon ki gyorsan Marinéni is bevásárolt már...
GSPARK 2020. 05. 28. 09:51
Jesszus :D
leves 2020. 05. 12. 05:56
Mivel nagytulaj ha ket darabot ad el azt is kozze kell tennie... összesen voot tegnap 1mio forgalom, a ket oldal kozott rendszerint 10-15huf kulonbseg van. Semmi jelentosege a napi arfolyamnak igy
ENEFI - THE BEST 2020. 05. 07. 20:39
Beugratos kerdes: melyik szolgaltatonal lehet az enefit shortolni?
DAX 2020. 04. 22. 03:22
Az talán túlzás, de olyan vagyok mint az elefánt... apropó múltkor láttam itt s.jános kiskorút is ha már régi rajongókról beszélünk ;)
DAX 2020. 04. 21. 21:13
Oszt a hetente ötszörözés az smafu? :)
BLUE topic 2020. 04. 02. 09:02
Ez így pontatlan. A 20% önkéntes, a 10% e1-e3 szinten három hónapra szól, inkább jelképes mint konkrét (legalábbis egy erről szóló cikkben ez van), a “short idő” az feltételezem a “kurzarbeit” megfelelője, ez egy német intézmény ami lehetővé teszi hogy a német állam fizesse leállás alatt a dolgozók bérét ennek fejében vállalja a cég hogy nem épít le. Ezekkel együtt a rövid távú alacsony célárakkal egyetértek
ENEFI - THE BEST 2020. 02. 20. 09:11

Elvileg az összeget a szerződés szabályozza minden tekintetben. Az enefi számai abból indulnak ki. Itt egyébként két komoly kérdés van:
1. meddig megy majd a tökölés a bíróságokon
2. mit csinál az enefi a pénzzel
Szerintem ha bizalmat akarnak helyreállítani, akkor az új tulajdonosi körnek előbb utóbb mondani kellene valamit hogy a perekből befolyó pénzzel mi a terv. Azt gondolom a régi részvényeseknek továbbra sem nagyon szimpatikus hogy az új apport részvények is jogosultak erre az összegre.
Value Investing 2020. 02. 19. 05:26
Ezert is vettünk mindketten a gamestop-ból :D de együtt sokkal jobb sz.pni. :))
ENEFI - THE BEST 2020. 02. 17. 18:15
Nem mintha ekkora óriási forgalomnál ennek jelentősége lenne.
Vegyük már észre hogy amég 10(!!!!!)mio forintos vétellel 25%ot lehet húzni rajta addig ez dagonya a köbön. Oda rakja még egy estmedian tollasodott kisbüfi is ahova éppen akarja.
ENEFI - THE BEST 2020. 02. 17. 16:09
Mielőtt hüleséget beszélsz: kb kettő óta kint van a román bírósági honlapon
ENEFI - THE BEST 2020. 02. 17. 15:50
395 a reál
ENEFI - THE BEST 2020. 02. 17. 15:43
mindezt 13mio forintos forgalommal. Mi lenne ha 100m jönne?
ENEFI - THE BEST 2020. 02. 17. 15:35
kicsit több az a részvényszám közben... jobb szám a 650
BLUE topic 2020. 02. 13. 14:29
Dax wikipedia oldalon elvileg az aktuális van fent :)
Financial Forecasts 2020. 02. 12. 15:26
Nekem azok a megoldások jobban tetszenek ahol az akksi valami védettebb helyen van annál hogy könnyen ki lehessen cserélni.
Financial Forecasts 2020. 02. 12. 15:16

Igen igazad van ha egy sima családi házról van szó, de nagyvárosokban inkább társasházak mélygarázsáról van szó ahol áll pár autó. 
De nem kötekedni akarok, csak tényleg nem látom erre a törekvést.  
Financial Forecasts 2020. 02. 12. 14:42
Nem az állomás a lényeg szerintem hanem hogy mire kötöd rá. Évekkel ezelőtt azt mondták a kollegáim hogy Stuttgartban nem nagyon engedélyezik a fali töltőket új építéseknél mert nincs meg az azokat ellátó infrastruktúra. Már többször írtam itt korábban is hogy véleményem szerint az sokkal nagyobb megoldandó probléma mint az akksi energiasűrűsége.
Financial Forecasts 2020. 02. 12. 13:48
Kicsi gondolatkísérlet. A Taycan az első olyan elektromos autó ha jól tudom ami 800V feszültséggel tölthető, ha igaz a 250kW, akkor az olyan 312A. 310A-hez az aktuális szabvány min. 120mm2 rézvezetéket ír elő. Ha az elektromos autókban levő akkumulátorok energiasűrűsége meg is nő annyira amennyire szükséges, vajon hogyan épül olyan infrastruktúra ami ezeket a nagyteljesítményű töltőket ellátja elektromos árammal? A jó megoldás egyébként az lenne, ha az áramot azokon a helyeken állítanánk elő ahol felhasználjuk, de annak a hatékonyságát is nagyon kellene növelni ehhez. 

friss hírek További hírek

  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek