RIGből is csak akkor lesz 147, ha előbb csinálnak egy 100:1 -es reverse splitet... Hogy nekem minden b.szott részvényem összeomlik, az hihetetlen ... (RIG.US, SBSW.US, AG.US, M.US, INDO.US, Viaplay, Seadrill stb stb...)
SPY daytrade A futures emelkedett tovabb, egyre kevesebb az esely hogy a tegnapi+mai rally egy wave(iv) lenne. Az a valoszinubb, amit a tegnapi chart sejtetett: ujra bemasolva, . https://imgur.com/a/V7k6xMU . keszen van az A-B-C korrekcio, es egy impulziv emelkedesben van.
A hype a villanyauto. A VW (ahogy sok masik gyarto) megis egyre jobban elfordul tole, nincs ra kereslet. Igy viszont mi lesz a hype-al? Szoval ezert is esik.
Én is nagyobb részt vettem, hosszabb távra, de már kezd kicsit aggasztó lenni ezt a nagy mínuszt látni. Azt gondoltam, hogy a 94euro környéke megfogja, de nem úgy lett... Ennyire azért nem rossz ez a cég, és komolyan nekikezdtek a költségfatagásnak. Brüsszeli gyárat meg már rég be kellett volna zárni, hatalmas luxus ott gyártani, pláne hogy mindenért sztájkoltak eddig is. Ráadásul az hogy több lábon áll, értem ezt arra hogy villany és belső égésűeket is volumenben gyártani.... stb
VW-ből én is tartok egy nagyobb pakkot (110-115 körüli beszálló még osztalék előttről). Technikailag azon a szinten vagyunk, ahonnan pattanni kéne (2011-es, 2015-ös és 2020-as aljak). Innen letörni fura lenne szerintem, mert funda szinten oké, hogy most nem jók a piac kilátásai, de már így is rettenetesen alulértékeltek az autógyártók. Én egyelőre tartom (igaz nem rövid távra vettem), VW-ből már nem fogok alá venni, viszont úgy adták az összes céget, hogy másokba elkezdek beskálázni (Mercedes-em és Forvia-mmég nincs, Stellantis-t bővítem).
Kedves János! Érdeklődni szeretnék, hogy mi a meglátásod VW vel kapcsolatban? Durván esik, várható visszapattantanás szerinted? Sajna bevásáoltam korábban, mert azt gondoltam, lejebb már nem eshet, erre már 20-30ébvel ezelötti szinteken mozog.Köszönöm előre is
1)NDX daily a rovid daytrade tf-eken nincs tiszta "5 subhullamos" hullamszerkezet. A julius10 es aug.22. csucsok utan 240min charton ezt lehet elfogadhatonak talalni: . https://imgur.com/a/6mqP3x6 . 2)DOW, daily Kesznek latszik az expanding diagonal. Lehet mas szamozast is talalani, de egyelore ez a valoszinu. . https://imgur.com/a/WrWhHeN . 3)Bond Az utolso hetekben tovabb csokkentek a piaci kamatok. Az elvi fordulopont a (C=A) 3.23%, Ez megegyezo a wave(4) szintjevel, meg 2023. Aprilisban. . https://imgur.com/a/SzDG54e . 4)Dollar Hetek ota gyengul, es a chart arra utal, hogy van meg boven hova gyengulni. . https://imgur.com/a/V91cIqE . 5)Gold A support 2470 jol tart napok ota. Meg egy rally 2600-2700 savba eselyes. . https://imgur.com/a/gd9MBSW
SPY daytrade gyanusan magasra ment ma, es az emelekdes mar nem korrekcios hanem 5 subhullamos, szoval lehet hogy kicsit lemaradtam a szamozassal: mar kesz lehet az A-B-C szerkezet, es rallyt kezd . https://imgur.com/a/DYI9eDl
NDX, SPY daytrade A pentek zaras elotti NDX chart (2 ALT valtozatban), mindketto egy wave(iv) felkorrekciora szamitott, de eltero helyen a szerkezetben es eltero varhato meretben: . https://imgur.com/a/xIi3ME1 . es ma a nyitasban mintha valoban egy wave(iv) felpattanast latunk : . https://imgur.com/a/okoxYrD .
A merete alapjan egyelore nem mernem eldonteni hogy a 2 ALT. kozul melyik valoszinubb, de hajszallal tobb valoszinuseget az A-B-C szerkezetesnek adnam inkabb.
Én is hasonlóan gondolkodom. Mindenképp TBSZ-re venném és egy kevéssel indulnék meg jelzés értékkel, várva visszaesést. Amikor vissza esik nagyobb tétellel szálnék be. Én a yahoo-n megnézném a grafikont az elmúlt 5-10-20 éves időszakra és abból kalkulálnék, hogy hány %-os visszaesés volt és abból indulnék ki. Ha esik 10%-ot vásárlás ha még esik 10 %-ot megint venni. 20-30 év távlatából úgy is kiegyenlítődik, szóval biztos nem fogsz veszíteni föleg, hogy folyamatosan teszed be a megtakarításod. A Bence Balázsnak van egy videoja a S&P ETF-ről és a Russel2000 indexről. Nézd meg, szerintem sokat fog segíteni.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.