Nekem golf 8ssom van, távtartos tempomathoz be lehet kapcsolni az úgynevezett travel assist-ot, annyival több mint a sávtartás, hogy ilyenkor a sáv közepén tartja a kocsit, és persze a távolságot is az elözö kocsiról, ez szerintem nagyon jól müködik, még kanyarokban is elfordul, esőben sötétben is látja a sávot, próbáltam. Ami gond van vele, hogy miközben csak a kormányon tartod a kezed nem mozgatod mert hogy ugye "Ö vezet" és jól minek rángatnám én a kormányt, kb 30s után elkezdi írni h fogjam meg a kormányt.... Wtf...? Aztán kb 5+5s múlva elkezd sipolni 2x, aztán bele tapos a fékbe.... vagyis kb 30s onként meg kell kicsit mozgatni a kormányt, különben hisztizik... Szóval működhetne ez jól is, de nem müködik, túl hisztis, inkább kikapcsolom. A haverom meg a model3 asára panaszkodik. 1éves eus modell. Bocs az off ért. ...
János. Az aranyrol mi a viziod? A masik kerdesem, hogy szerinted az arany mozgasaban, fel fedezni veled-e az elmult evekben ,az ár manipulacios hatást? Kereskedesi sémat lehet ra epiteni szvsz.
Én nem erről beszéltem. Ha belecsúszok az árokba, az az én felelősségem, de ha a robot belecsúszik, az kié? Ki fizeti a kártérítést? Kit fognak megbüntetni, mert hibázott? Laborban mindent meg lehet oldani, de a való világban még a kapanyél is elsülhet. Ha a lélegeztető gép elromlik, a karbantartót biztosan számonkérik és ha nem sumákolják el, még börtönbe is kerülhet egy óriási kártérítési per alapján.
Város, es tömeg, de itt az emberek még mindig civilizáltan közlekednek szép széles, szepen felrajzolt utcákon. Volt egy par akadaly, az sikerult is, egyszer nyúlt bele a pasas,ameddig néztem, amikor a riksás elé vágott, Budapesten ezt minden pillanatban megcsinálják.
Én Nápolyba vinném be. A repülőtérről a belvárosba vitt a taxi, ott semmit nem vettek figyelembe. Hajnali négykor 200 métert haladtunk a szembe sávban az autópályán. Halálfélelmem volt. A kétsávos úton 4 sorban haladtak. Akkor mi lehet Indiában??? :-)
Egyikben sincs önvezetés. Külső sáv, VW, szépen kormányoz szép felfestésnél mikor külső sávból sodródnék be középre..Annyira ellenkormányoz hogy utána a másik sáv felé sodródik az autó az út széle felé, ott is fel volt festve de ott már nem akart beavatkozni, többször próbáltam. Szóval egyik oldalra megvéda másikra nem. M4-esen teszteltem, új szakaszán. Fura..és és föld az Amerikában futó Tesla FSD-hez képest sajnos. Nem a VW javára.
Autópályán volt szerencsém VW ben meg Audiban használni, amíg fehér felfestés van simán megy, de mikor útjavítás van sárga akkor majdnem árokbavitt . (2ujjal fogtam a kormányt és még sikerült korrigálni). Autópályán szuper, de városba még használhatatlan szerintem.
Önvezetés csak akkor működik megbízhatóan, ha minden autó (még a rendőr is) így közlekedik. Ez nem igaz, egy gép vagy ai mindent meg tud tanulni amit egy ember. Emberi szintre simán fel lehet hozni, nyilván az ember sem tévedhetetlen.
Most a vezetést támogató funkciók úgy működnek, hogy a felelősség a tiéd. Nem kötelező használni, de bármikor felülbírálhatod. A sávtartó is rögtön csipog, ha be kell avatkoznia, azután meg úgy rázza a kormányt, hogy rögtön felébredek. :-)
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.