Ezt már itt olvastam: https://kriptoakademia.com/2023/06/20/engedelyt-kert-a-kriptok-fele-nyitna-a-deutsche-bank Ebből is látszik, hogy aki bajban van, az mindenbe beleugrik. Hátha ebből is csurran cseppen valami. Közben amerikaiak meg már söprik ki ezeket, mert rájöttek, ez nem tiszta (piramis) játék. Amint szabályozni akarják (amiért a coinerek könyörögnek) , már szaladnak is tovább. Azt is megtudtuk, hogy a DB sem a maszületett bárány, rekord összegeket fizet büntetésként, mivel folyamatosan nyerészkednek. Valamikor a "német" szinte márkanév volt, megbízhatóság, minőség és sok más téren, ami mára szépen ledegradálódott. A kapitalista piaci verseny rákényszerítette őket is, hogy lopjanak, csaljanak, hazudjanak. Van egy márkanév, a möller germany....ami kínai gagyi. Ott az volt a jó, hogy ha a fúrószár megszorult, nem törött el, csak meggörbült, így kiegyenesítve tovább lehetett használni. Persze fúrásra nem, mert olyan puha anyagból volt, hogy az első használatnál eltűnt az éle, de szó szerint.
Nekem már az is csoda volt, mikor adaptív tempomat figyelte az előttem haladót, a mostani kocsim meg maga parkol, kapcsolgatja a fényszórót és visszatekeri a kormányt, ha a sávomból kilépnék. Például a fényszórót nem kapcsolgatja fel le, hanem elfordítja, csak a szembejövőnek nem világít a szemébe, az út két szélét ugyanúgy megvilágítja. Ez a kocsi már 5 éves, így el sem tudom képzelni, a maiak mit tudnak. Ennek ellenére még mindig azt mondom, a gép biztosan jobb, mint az ember, de akkor is lesznek balesetek és ott valakit és nem valamit fognak felelősségre vonni. Érdekes lenne egy börtön, ahol az önvezető autókat csuknák be, megbűnhődni a hibájukért. :-) A mostani jogrendszerünk nem alkalmas kezelni ezt, a felelősséget személyesíteni kell.
Balesetek mindig lesznek, mert a közlekedés nem a laboratóriumban történik. A hó és jég csúszik és arra lehetetlen felkészülni, mikor az egyik kanyarban jegesedés van, esetleg egy traktorról egy kiskertnyi föld potyog az útra. Persze lehet nagyon biztonságossá tenni, de akkor meg annyira lelassul a közlekedés, hogy mindenhol dugók lennének. Vagy az autó úgy dönt, hogy egyszerűen el sem indul. Nagyon hasonlóan, mint az új kocsiknál. Valami hibát észlel és már le is tilt mindent.
Az önvezetésnél a legnagyobb gond a felelősség. Hogyan büntetik meg az autót és ki fizeti a kártérítést? No nem nálunk, mivel itt fillérekért megy a harc, de az amcsiknál százmilliókat lehet kiperelni, ha jó ügyvéd bizonygatja, hogy mekkora kár érte a védencét a berepedt körme miatt. :-) Petrocselli :-)
A bitcoin is szépen elszabadult, úgy látszik valamelyik koinbáró próbálkozik visszahozni a hitet. Közben a binance menekül, ahol nem nézik jó szemmel a működésüket. https://kriptoakademia.com/2023/06/17/a-binance-kivonul-hollandiabol-az-itt-elok-sem-hasznalhatjak-tovabb-az-oldalt Szokás szerint, a coinpiacot a robotok uralják, így generálnak óriási forgalmat, amit ünnepelnek a coinerek , micsoda igény van a coinokra.https://kriptoakademia.com/2023/06/16/a-profit-az-profit-200-milliot-vett-kolcson-egy-bot-3-nyeresegert
SPY daytrade A mai emelkedes eddig rendben van, lehet a vart wave(4), lasd elozo chart a bal oldalon, de innen mar tul nagy lenne ha tovabb emelkedne. , Szoval, vagy nagyjabol innen 4398-rol le kell fordulnia es uj aljat utni 4367 alatt. Vagy, mar kesz is van a wave(a) szakasz 4367 melypontnal, es ez mar az emelkedo (b) szakasz. Ebben az esetben fibo62 kornyeke a target, az 4416 sav lehet. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20230620v01xufhll.jpeg
Igazából nem én bocsátkoztam jóslásokba először hogy pl. 2028 -ra mennyit is fog érni a Tesla stb.. Az meg borítékolható, hogy törvényileg engedélyezett önvezetés nemigen lesz ebben az évtizedben az ilyen Tesla árkategóriájú autókban. Continental de mondhatnék más beszállítót is 2013 körül már dolgoztak az önvezetésen, és a Continental nem kis autóipari beszállító. Azóta eltelt 10 év és sehol semmi. Ráadásul nem ez a leglényegesebb hanem , hogy semmivel sem környezetbarátabb az elektromos autó. Meg lehet nézni mennyivel több nyersanyag kell egy autóhoz. Mennyivel nagyobb a gumikopás stb.. Ezek ahogy telik az idő egyre drágábbak lesznek nem pedig olcsóbbak. A japán kisautó lenne a megoldás első körben de ezek megbuktak mert SUV a menő. De ennyi erővel járhatna mindenki szólóban vontatmány nélkül kamionnal is.
Egyébként ami valahogy kimaradt a nagy környezetvédelemből és "mentsük meg a Földet" dumából, az az említett anyaghasználat. Ha nem tűnt volna fel, a Japánokon kívül senki nem érdekelt politikailag olyanban - jogszabályozási szinten és azt gondolom, ez lényegi lenne - mint mondjuk a Kei-Car irány. Nem sokkal inkább szól arról a Japánok Kei-Car-ja arról, hogy környezetvédelem, mint a Tesla Cybertruck mondjuk vagy a Model X? Ja, hogy abban fel kell adni valóban valamit az embernek. Ott valóban van "áldozat" az egyén részéről. Szerintem. És ezért büdös és tűnik valami hamisnak ez az egész, ami mellé veri az ember a mellét, hogy "de igen, én a világmegváltás mellett vagyok és kész!"
"Ők a jósok, ők mindent előre látnak," Én mondok olyat, hogy nagyon is lehet, hogy az a fajta közlekedési mód, ami van, az egy értelmetlen dolog. Hogy mi lenne vagy lehetne helyette, nem tudom, de én úgy érzem, hogy mind a belső égésű "elavultsága" és "kőkorszakisága" okán, mind a - jelenlegi lithiumos - elektromos a "piár-zöld és hajrá környezetvédelem" maszlag mellett sem az, ami lényeges és kell vagy kelleni fog. Számomra inkább körvonalazódik egy nagy propaganda-dolog azáltal az elektromos autóknál, hogy egy olyan szegmens legyen elindítva, amibe még több pénzt tolnak emberek és amiből még több pénzt lehet kivenni az újdonsága miatt. Ott kezdődik igazából, hogy a nagy zöldítés mellett szedjük fel a termőföldet, és öntünk le mindent beton-négyzetkilométerekkel a környezetvédelem nevében jelenleg eszetlenül és úgy, mintha ez lenne a világmegváltás. És mellette a lithium bányászatról még csak nem is beszéltünk. Ez nem olyan cseberből-vederbe dolog sokkal inkább. A hozadéka az anyaghasználat a méretekből adódóan - mindent gyártani kell ugyan úgy a gépjárműpark cseréjéhez, juhé az is milyen zöld, az esztelen ipari felhasználás ugyan úgy, mint nagyon "zőőd" - még szinte károsabb is, talán. Nem, nem tudom a megoldást meg a jövőt. Csak olyan furcsának tűnik mára ez az egész elektromos autózásdi, valami olyan, ami nem azt mutatja, hogy ez tényleg arról szól, aminek mutatja magát. De ez az én jelenlegi nézetem, ha változna mert meglátok ebben a nézetben valami téveset, akkor legközelebb kifejtem azt is. :)
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.