Lufthansán látszik, hogy nagy stílben veszik, erősen menetel felfelé. Én mégis félek tőle, nem szállok fel most rá, különösen, hogy szűk két hét múlva jön a Q3 jelentés. Majd akkor meglátom. Aztán persze lehet, hogy már bánni fogom. Bánásról jut eszembe... A TUI-t most már erősen bánom. Nem szálltam fel rá, amikor kellett volna, pedig emlékszem, Todi pontosan a megfelelő időben szólt. Én meg azt mondtam, hogy le fog az még menni jócskán. Oszt nem ment lejjebb, én meg lemaradtam.
Utazási szektor szép, de az egész világban az. TUI a legszebb most. Blackrock veszi a Lufthansát, a Norges Bank meg eladott Thyssenkruppot és Continentalt vett. Ha jól értelmezem ezeket a nyomtatványokat.
Arra céloztam, ami a képen látható, hogy az OTP Alapkezelő beleugrott (szerintem régebbóta vannak benne). Guglizva megtaláltam, hogy az OTP Fundman Részvényalap tart Polytec-et. De van benne Stellantis, Porsche, Volkswagen, OMV, Raiffeisen is, lehet hogy ide járnak ötletekért :)
Én a call opciókkal nem jártam jól, nyitásban a bid-ask spread hatalmas lett, és kb. ugyanannyit ért, mint amikor 9 alatt vettem, így még tartom őket. Nehéz dolog pénzt keresni, részvénnyel könnyebb volt.
Hamarosan jönnek a jelentések és újrarajzolják a képet. LVMH - ma zárás után, long ötletként figyelem, de lejjebb kellene mennie ASML - holnap okt. 23. Deutsche Bank okt. 25. Porsche, Mercedes-Benz (mindkettő kapott tegnap vételi ajánlást Goldmantól, Deutsche Banktól, korábban meg JPM-től, ha valaki szereti az elemzői ajánlásokat).
Német fórumon leoltottak, amikor 3-nál a profitabilitást kérdőjeleztem meg, és több hónapos hírekre hivatkoztak. A piac egyértelműen nem hiszi el a profitábilis 2024-et. Ha ez kiderül, még tovább esik, és majd jönnek az elemzők és elmondják ugyanezt és 2 alá megy.
Eurós részvények vitasarok