Ma zöld volt, elképzelhető a shortosok kiszállása. Mivel a float kicsi (Pierer Bajaj kb 75%-ot tart), igencsak magasra felszúrhat. Fontos megállapítani, melyik trade rossz, és ez esetben veszteséget csökkenteni. Tehát jó egy eladási árat beállítani. Ha továbbmegy, akkor is fontosabb a megfelelő risk management, és elismerni hogy rosszkor szálltunk be, mint reménykedve tartani. Szerintem 20 fölé megy a héten.
Jelentett az XFAB.Q3 várakozásoknak megfelelő.Kapacitásbővitések elkészültek ám tecnikai incidens miatt csak 25 q1 ben érezteti hatását.Az előrejelzést módositották ennek megfelelően a 24 es profit 60 cent körül alakul. Ennek ellenére az árfolyam -10% ban van.Ha a pozitiv kilátásokat figyelembe vesszük az 5 alatti szint kiváló beszállót jelent.
Pierer közzétett egy semmitmondó prezentációt befektetőknek, a sikerük négy oszlopáról, stb. Ez van az első oldalon: Low Risk (10.0) minősítés a Sustainalytics-től, 2024 januárból. Jegyezzétek meg a minősítő céget mindenesetre. A prezentáció beszámol a tényekről, amiket már megtudtam, gyártás áthelyezése Mattinghofenből Indiába, Kínába. Csak a Husqarna elektromos kerékpárok tartoznak ide, a KTM jelzésűek külön cégben vannak. Viszont a ktm motorok ide tartoznak.
Minden zöld. Kivéve Pierer, aki elvesztette a heti támaszt is. Renault jelentett, és jót, autószektor, Continental is megy felfelé. Nálam hozzáértőbbek szerint jók az új Renault modellek. Lehet a Renault az új európai autó? És ott van a Dacia is, ami egyszerűbb szükségletekre fókuszál.
8-nál röppenni fog! - "Bármennyire kedves vendég 3 napig untig elég!"- Volt ráhímezve a felírat nagymámám egyik falvédőjére. Nah, ezért sem tartok néhány hétnél tovább olyan részvényt, amelyen nyereségem van.
Ha megpróbálod, azzal nem veszthetsz semmit. Csak ha teljesül a vételi megbízás. :) Én felpattanást várok a 24-es szintig és szerintem a pofátlanul alacsony megbízások ma teljesültek, és tartok tőle, hogy a többségi tulajdonos nevében. Holnap nyitásban kiderül, én zöldre várom.
Eurós részvények vitasarok