Chart szerint a vw kitört, kiváncsi leszek, már 2 szer átbaszott a palánkon, most végre tényleg megindul-e vagy megint kitőmés a következő öntés elött.
Az teljesen nonszensz, hogy egy tőzsdei papírnál ilyenről egy zárt kört értesítenek. Van egy németül anyanyelvi szinten beszélő ismerősöm, lehet írok az ottani felügyeletnek, hogy meséljék már el, hogy ez hogyan szabályos.
Neked van Wizzair-ed, ha jól emlékszem, én 32 körül vettem Intelt vagy másfél éve, most 43-nál kidobtam, erre 51 lett. De aki profittal száll ki, nem panaszkodhat.
Nyáron figyeltem azm tetszhalott Intel-t, 32 dollár körül volt. Kijött egy a mostani Volkswagen hírhez hasonló hír, hogy jó lesz a jekentes. Hamar 38 dollar körülre ugrott, majd kissé visszaesett. Mindenesetre a jelentés után valamivel már 48 dollár volt. A VW hír kapcsán jutott eszembe az Intel, az is tetszhalott volt, majd
A légitársaságok is örülnek, mert az UAL jelentése pozitív lett tegnap usa zárás után. Lufthansa két leminősítést is kapott, egyet pénteken, egyet hétfőn (JPM €6.9), ezeket a hírekhez hasonlóan fenntartásokkal kell kezelni (=ezek is kontradindikátorok már sokszor, főleg ha késve érkeznek).
Valamiért nem jelent meg a nyitó hozzászólásom. Sőt, lehet, hogy a topic címébe bele kellene tenni azt is, hogy "mit vennél ma?", mint call to action. A Raiffeisen topicot offoltuk szét az európai autóipar kilátásaival, valamint a különféle Volkswagen és Porsche részvények közti különbségekkel, ezenfelül légitársaságokról volt szó, Lufthansa, Wizzair, valamint az OMV volt még napirenden, ha valami kimaradt, tegyétek be. Itt lehet folytatni a vitát. :)
Eurós részvények vitasarok