Ja, előzhetnék folyamatos egymást hegynek felfelé, de itt annyival árnyaltabb a kép, hogy egy specifikált síkon van jelen a cég, odaát pedig szélesebb a portfólió, de szerintem nehéz lehet hosszabb távon mindkettőnél mellé lőni, szerencsés, aki a következő időszakokban tud vásárolni, főleg, ha jön egy kis válság tánc.
Itt is vannak papírjaim, de közel nem olyan volumenben, bár a veszteség itt is jelentős százalékos mértékben:) Persze, itt is azért vásároltam, mert jött a nagy tőzsdei bevonulási idő előttről a 2 milliárd feletti profitról szóló hír, közben láttam, hogy orrba-szájba veszik az autókat és feltételeztem, hogy annál lejjebb nem megyünk, sőt feltételeztem, hogy sok szempontból bővülünk. Na, persze a Lölöhöz képest grál lovagként aposztrofált nagy főnök itt (is) sumák módon még locsolt egy szépet a bizakodó tömegre és a nagy bevonulás után bevallotta - ami már rég tudott az árfolyam meglódulásakor -, hogy eltűnt a profit nagy része. Szóval most itt tartunk, közbe egy-két szinten piciket higítottam, talán nyugdíjalapnak majd megteszi, ha egyszer eljutok odáig:)
Veres úr Lengyelországban terjeszkedik a WING-el és igazán szervezhetne valamit az AW-nek is a lengyel autópiacon. Évente 600000+ darab új autót adnak el Lengyelországban és tudomásom szerint az AW jelenleg csak Saab alkatrészeket értékesít a lengyeleknél. Ideje lenne valami komolyabbat is kiépíteni azon a hatalmas piacon. Nem könnyű feladat, idő és tőke is kell hozzá de idővel nagyot guríthatna vele a cég az biztos. Kezdésnek elég ha a Jaguár+LR üzletet megszerzik... ebben már elég jól "fekszenek" a régióban :-)
Úgy látom érdekkel a wallis rv, de azt is olvastam hogy az opusba vagy beragadva, így nehéz lesz wallist venni, bár én pont ma írtam hogy hamarosan előzi az opust a wallis, és ezt nagyon komolyan gondolom, érdemes ezen gondolkodni.
Egy normális környezetben ez még igaz is lehetne, de ha lesz megint egy komolyabb gazdasági válság szerű folyamat (egy-két év), akkor a cég profilját képező fogyasztási cikkek piaca igen érzékeny tud lenni rá. Persze, egy min. 10 éves távlatban, ha korrekt a menedzsment, nem kérdés, hogy ezek akár filléres beszállási pontok lehetnek. Stratégiai távlatokban az is nagy kérdés mondjuk, hogy a növekvő populáció (a gazdasági is növekszik vele) és a Föld miképp tud együttműködni, a nagy fokú mobilitás mennyire lesz alapvető lehetőség vagy kiváltság, azokra a régi rendszeren szocializálódott cégek miképp tudnak reagálni. Egy biztos, hogy azok a szerencsések, akik most kezdhetnek bele a céggel való "együttélésbe".
Szerintem még egyszer visszateszteli azért a 100-at, de ezek után nincs miért alá mennie. Egy komótos emelkedés kellene, szépen, nyugodtan felzabálni a szinteket. Itt sosem volt jó egy 5-10 %-os nap, legalábbis mióta lejtőre tették...🤔
Mondhatjuk,hogy az aljan van a papir ez a 100ft-105ft koruli szint meg ott van.szoval itt mar nem igazan lehet melle nyulni szvsz.Azert mar lathatjuk az eladasi adatokat es eleg biztatoak.
Emlekszel meg volt itt a forumon egy szep "elemzes".Ott az "investor" 25ft-30ft-os reszveny arfolyamot szamolt ki :-) azota is varom,hogy jol betudjak ott vasarolni.
Elég furcsa elképzelés, elég "tájidegen" lenne a profilhoz, hiába azonos a tulajdonosi érdekeltség. Persze nem rossz cég és lehet benne potenciál is, csak valahogy nehezen illene a képbe.
AutoWallis Nyrt+topic