Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
ZSETON70
ZSETON70 kedd, 12:03
Előzmény: #30632  ragacs
#30633
Sztem addigra màr 200- felett leszünk,de majd meglátjuk.
ragacs kedd, 10:32
#30632
q3 után lesz némi emelkedés,majd jövő februárban elérjük a180-at. Talán .6-7 hónap várakozás,kivéve,ha lesz valamilyen számot tevő bejelentés. Aktuális lenne.
Miki71 hétfő, 17:05
#30631
Z: 147,5 
Miki71 hétfő, 10:42
Előzmény: #30628  gaborkeszthely
#30630
149,5
Miki71 hétfő, 09:32
#30629
148
gaborkeszthely hétfő, 09:28
#30628
Ködzönöm, ha írtok egy Realt!
ragacs hétfő, 09:04
#30625
Nem rossz ez.Helyre hozta a q1-et. A Ssang yong szállítása okoz problémát,abból sokat tudnának még értékesíteni.Kérdés mikorra oldódik meg?
signal2
signal2 hétfő, 09:03
Előzmény: #30623  Donqatto
#30624
Igen a kiugró 2023 Q1 adat miatt. 2024Q2 így a 2. legjobb negyedév eddig a Wallis történetében, de 2024Q3 szerintem már új csúcs lesz. Ha ugye el akarják érni az 5 év alatt a duplázást, ahhoz évi 15%-kal kell nönie az árbevételnek (mivel az árak is nönek vélhetöen, az eladott dartabszámnak elég ennél kisebb mértékben nönie).
Donqatto
Donqatto hétfő, 08:47
Előzmény: #30622  signal2
#30623
Előző félévhez képest a teljes értékesítés pedig alulmarad, nekem emiatt semleges
signal2
signal2 hétfő, 08:43
Előzmény: #30620  Donqatto
#30622
A tavalyi Q2-höz képest a kisker 19,8%-kal, a nagyker 15,6%-kal nött. 
ha ez volt a várakozás, akkor valóban semleges.
Az év egészére nézve várható egy 10% körüli növekedés, mivel Csehoszágban bejön pluszban a 3 BMW szalon forgalma is az alaptrend mellé.
Labanc
Labanc hétfő, 08:38
Előzmény: #30620  Donqatto
#30621
Az ezt követő célárban benne lehet szerintetek a cseh akvi? Mert ha igen, az dobhat szerintem rajta egyet.
Donqatto
Donqatto hétfő, 08:33
#30620
Hahh, kinn van, a Wigo újabb 500 autóval bővült XD
Hajrá semleges szerintem egyébként 
ragacs hétfő, 08:07
#30618
Ezt nem a magyar piac dönti el!!!
signal2
signal2 vasárnap, 23:25
Előzmény: #30616  Heisenberg
#30617
Q2-ben a magyar piac nagyon erős volt. Ha nem sikerült év/év alapon növekedni, az nagy blama lenne.
Heisenberg
Heisenberg vasárnap, 23:15
#30616
https://bet.hu/site/newkib/hu/2023.12./Az_AutoWallis_Nyrt._2024._evi_tarsasagi_esemenynaptara_128995949
Na, erre most kíváncsi leszek, fóképpen year/year összevetésben....
FTL85
FTL85 péntek, 14:00
#30615
Hétfőn Q2 sales report!
signal2
signal2 2024. 07. 08. 17:08
#30614
z148
TBSZ1982
TBSZ1982 2024. 07. 08. 15:03
#30613
Amikor már önmagában az is vonzó, ha nem vagy bank, pláne nem multi energetikai cég. 
GERI-inv
GERI-inv 2024. 07. 04. 14:53
#30611
Tele vagyunk hírekkel… csak az a baj többen adnák, mint vennék.
gaborkeszthely 2024. 07. 04. 06:50
#30608
Ma illene min. 5 %-ot emelkednünk !
ragacs 2024. 07. 03. 09:42
#30606
Ez csak arra jó,hogy a Vigo veszteséges tevékenységét eltüntesse.
Csibefasirt
Csibefasirt 2024. 06. 25. 10:16
Előzmény: #30601  ragacs
#30602
Te is :)
ragacs 2024. 06. 25. 10:15
Előzmény: #30599  Csibefasirt
#30601
Majd emlékezz erre a napra?2024.06.25.
stacstac 2024. 06. 25. 10:05
#30600
sziasztok!
 
én a teljes pakkot eladtam - 90-es átlaggal vettem és 150-es átlaggal szálltam ki belőle - a cég jó, de szvsz most még egy ideig további helyben topogás lesz - plusz láttam jobb lehetőséget
 
a benne maradóknak további sok sikert és kitartást kívánok - a tapasztalataim szerint nem mindig tudok a legjobb áron kiszállni, tehát lehet hogy hamarosan további emelkedés következik, ha lefelé megy egy kicsit, akkor viszont újra találkozunk, mert veszem vissza   :-)
 
(offtopik: AKKO/APP/EZÜST/OTP/RICSI - most ezekben hiszek)
 
jó spekit Nektek és persze sok pénzt
Csibefasirt
Csibefasirt 2024. 06. 25. 09:56
Előzmény: #30598  ragacs
#30599
Hulyeseget se kell azert beszelni. 
ragacs 2024. 06. 25. 09:55
#30598
Gratulálok  Veresnek nyomja le az árfolyamot!!Gusztustalan egy cég,míg más cégek felfelé igyekeznek vinni az árfolyamot,addig ez lefelé! Ebből azt a szándékot látom,hogy előbb-utóbb ki akarja vinni a tőzsdéről!
Metwolf
Metwolf 2024. 06. 25. 09:48
Előzmény: #30596  ragacs
#30597
Cég ilyen áron vehetne srv-t is aztán elkezdhetné bevonogatni őket évente, így is annyi papír van mint a szemét.
ragacs 2024. 06. 25. 09:44
#30596
Ez a 128-as vétel nekem nem tetszik!Az érdekelne,hogy ki az eladó??Egyfelől tartok tőle,hogy a Q2 sem hozza a várt eredményt.Másfelől,ha nem jó a Q2,akkor a Veres miért veszi meg?Egyre több papír lesz a Veres kezében!
Metwolf
Metwolf 2024. 06. 25. 09:32
Előzmény: #30594  Donqatto
#30595
Kutyának sem kell, szórják mint bolond a lisztet amint van nagyobb vevő a könyvben. De már az sincs kb.
Donqatto
Donqatto 2024. 06. 25. 09:22
#30594
Ezzel mi történt?
feel
feel 2024. 06. 24. 16:03
Előzmény: #30592  farkasfu
#30593
Az ügyletek keretében a WALLIS TŐKEHOLDINGZrt. összesen 3.000.000 db (azaz hárommillió darab)AutoWallis „C” sorozatú törzsrészvényt vásároltmindkét csomag esetében darabonként egységesen128,- Ft (azaz egyszázhuszonnyolc forint) összegűvételár ellenébenAz ügyeteket érintő egyéb információ Az ügyletek technikai lebonyolítása (zárása) 2024.június 20. napját követően történik
farkasfu
farkasfu 2024. 06. 24. 13:50
#30592
Tájékoztatás szoros kapcsolatban álló személy tranzakciójával kapcsolatbanCsatolt dokumentumok:
Kobzos 2024. 06. 21. 17:42
Előzmény: #30590  ragacs
#30591
Jelentős vevői erő volt 145-146,5 között de feljebb menni nem akartak - hátha alapon tartották a vevői ajánlatot. Azzal hogy valaki elkezdett nagyobb pakkot eladni szerintem motiválta a többi eladót, akik inkább a biztos vevőre mentek. Elképzelhető hogy az is eladta aki 150-en volt az eladói oldalon jó ideje.
Elég komoly vételi ajánlatok voltak, én is vettem egy combos pakkot :)
ragacs 2024. 06. 21. 12:48
#30590
M több 100 ezres csomagot is eladtak,valyon miért??
Heisenberg
Heisenberg 2024. 06. 18. 20:24
Előzmény: #30586  Csibefasirt
#30588
149 Ft/ rv ez a mostani hetek, hónapok átlaga körül van. Ha mrp - nek vették, akkor is nagyon biztató.
Atti67 2024. 06. 18. 16:20
Előzmény: #30586  Csibefasirt
#30587
Én is.
Csibefasirt
Csibefasirt 2024. 06. 18. 16:18
Előzmény: #30585  Atti67
#30586
Biznak a cegben
Atti67 2024. 06. 18. 16:15
Előzmény: #30584  Csibefasirt
#30585
Ez azért nem rossz hír.
orbitalis
orbitalis 2024. 06. 17. 12:09
Előzmény: #30582  ragacs
#30583
mert ki akar szállni és egyáltalán nem biztos, hogy 149-ről kiveszik a csomagját.
ő döntése
ragacs 2024. 06. 17. 09:57
#30582
Soha nem fogom megérteni,hogy miért kell az aktuális piaci ár alatt kínálni eladásra  2000 db papírt. El lehetne adni többért is,legfeljebb 2 órával késöbb teljesülne a kötés.
orbitalis
orbitalis 2024. 06. 14. 09:57
Előzmény: #30580  signal2
#30581
mindenki frissítene, de a háztartások megtakarítását szétégette az infláció.
plusz van egy demográfiai ellenszél is: ma minden évben 30-35.000 munkavállaló lép ki a munkaerő piacról.
nem hiába már vendégmunkás fogalmak repkednek a migránsok helyett.
ha csökken a keresőképes lakosság, akkor csökken a fogyasztás is.
a nyugdíjas nem fog 25 milláért elektromos skodát venni.
signal2
signal2 2024. 06. 14. 09:52
Előzmény: #30579  orbitalis
#30580
Mondjuk 16 év körül van a magyar autók átlagéletkora. ha nem akarnak a magyarok belerokkanni a szervízköltségkbe, akkor viszonylag intenzív megújítás kell. Én most látok potenciált a magyar újautó piacban.
orbitalis
orbitalis 2024. 06. 14. 09:45
Előzmény: #30578  palotai4
#30579
vagy nem vesz autót hanem használja tovább a régit.
hamarosan ki lesz mondva, hogy a kis elektromos motoros hibridektől elveszik a zöld rendszámot és a céldátumot is kitolják későbbre a zöldítő programban.
bőven fognak még benzines és diesel autok járni 2030-ban de még 2050 is akár.
az elektromos vonal kis méretű autónál és kis hatótávolságon gazdaságos.
felette nem és mérhetetlenül szennyezi a környezetet (akksi gyárak).
a Toyota már rég megmondta hogy nem ez lesz az irány.
palotai4 2024. 06. 14. 09:40
Előzmény: #30577  orbitalis
#30578
Ha valakinek nincs lehetősége olcsó kínai autót venni, és nincs pénze drága autóra, az venni fog olcsó hagyományos autót, véleményem szerint.
orbitalis
orbitalis 2024. 06. 14. 08:41
Előzmény: #30575  guta217
#30577
nem mindegy.
ha egy drága autót nem visz el a vevő, akkor az árbevétel zéró.
ha egy olcsóbbat elvisz, akkor X%.
a kínai autók előnye eddig az árazás volt, ha ez az előny nincs, akkor nem csak azt nem veszik meg, hanem mást sem. 
A fogyasztás itthon továbbra is csökken a kormánypropaganda üzente ellenére.
 
palotai4 2024. 06. 14. 06:14
Előzmény: #30575  guta217
#30576
Meg aztán az AutoWallisnak tökmindegy, hogy milyen márkát ad el.
guta217 2024. 06. 14. 06:00
Előzmény: #30574  palotai4
#30575
Szerintem a Wallis szempontjából teljesen "mindegy". Ha emelkedik egy autó bekerülési költsge, ők úgyis ráteszika maguk árrését. Mint írják, európai márkák is érintettek. Egy pl.: az amerikai védővámok után a Harley motorok ára is megugrott, mégis folyamatosan egekben van az értékesítés.
palotai4 2024. 06. 13. 18:46
Előzmény: #30573  aarpado
#30574
Mit össze filózhattak, hogy 38% legyen, vagy 38,1%, de végül a héják győztek!  :)
aarpado 2024. 06. 13. 13:31
#30573
Differenciált vámot alkalmaz az EUAz EU tegnap értesítette az érintett kínai autógyártókat, hogy várhatóan július 4-től életbe lépnek az új büntetővámok, amik az eddig is érvényes 10%-os vámra rakodnak rá pluszba. Az új vám nem egységes, a BYD 17,4%-os a Geely 20%-os, a SAIC 38,1%-os extra vámot kapott. A vám általános mértéke 21% lesz a Kínában gyártott elektromos autókra és 38,1% azokra a gyártókra, akik nem működtek együtt az EU-val a vizsgálat során.A kínai gyártók a magasabb eladási árak miatt eddig lényegesen magasabb profitot realizáltak Európában, mint a belföldi piacon, így úgy tűnik, hogy még a vámokkal együtt is érdemes lehet nekik Európában értékesíteni.Az új vám nem csak a kínai autógyártókat érinti, hanem minden gyártót, aki Kínában termelt gépkocsit Európában értékesít, így például a Tesla, BMW és a Renault is érintett.A kínai válaszlépés egyelőre még nem ismert, de korábban vámok kivetését helyezték kilátásba a mezőgazdaság, a légiipar és a 2,5 liternél nagyobb motorral szerelt gépkocsik esetében is. 
guta217 2024. 06. 10. 15:59
#30571
Már megijedtem, hogy behalt a topic :D Lehet gyűjtögetni, de legyen is belőle valami :/
GERI-inv
GERI-inv 2024. 06. 10. 15:15
Előzmény: #30569  palotai4
#30570
Most van egy tipikus beszállós időszak… elhullámzik, óvatosan lehet szipkázni.
palotai4 2024. 06. 03. 21:42
Előzmény: #30568  ragacs
#30569
Kivéve, ha az ember anélkül akarja veszegetni, hogy felhúzza. Arra kiváló időszak.
ragacs 2024. 06. 03. 15:36
#30568
Még legalább 4 hónapot kellene kibírni ezen az árfolyamon,de lehet,hogy 6 hónapot. Nehéz lesz!!
Borisz 2024. 06. 02. 08:56
Előzmény: #30566  ragacs
#30567
A kínaiak nagyon szeretnék, ha EU-n belül gyárthatnának villanyautót, és ehhez mi ajánlkoztunk fel nekik. Ez be van indítva, lásd Szegeden a BYD gyár, ez nem lesz csak úgy ripsz-ropsz leállítva, már benne van egy csomó kínai meg egy csomó magyar pénz, és a kívánság pedig nagyon erős, hogy ez beinduljon. Inkább csak azt nem látom annyira, hogy ettől az Autówallisnak miért lesz jó. Én pont azt gondolom inkább, hogy a Wallis addig tud a kínai autókból profitálni, amíg még importőrködni kell nekik, utána talán már nem annyira.
ragacs 2024. 06. 01. 09:18
#30566
Nagyon úgy látszik,hogy a kínai tervekkel problémák vannak!!! 
ragacs 2024. 05. 31. 16:30
#30565
Az elmúlt 2 nap erős forgalma nagyon igéretes.
signal2
signal2 2024. 05. 28. 14:15
#30563
"Március után áprilisban tovább növekedett a forgalomba helyezett új személyautók száma. Tavaly áprilishoz képest több mint 20 százalékos növekedést produkált az újautó-piac." 
Akár rekord negyedév is lehet a mostani.
atikasz 2024. 05. 24. 12:00
#30562
ennek már megint mi baja lett?
Borisz 2024. 05. 24. 08:08
Előzmény: #30559  palotai4
#30561
Védővám lehetősége csak ideig-óráig fog fennállni, amíg a kínaiak el nem kezdenek az Unió területén belül echte wirtigli uniós gyártású terméket előállítani. És úgy tűnik, a BYD erősen csípkedi magát a Szegedi gyár építésével, nem lepne meg, ha előbb kész lennének, mint az uniós védővám.

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek