NyeretlenKeteves

Regisztráció: 2017-09-21 20:58:56

Hozzászólások száma: 7 155

Utolsó hozzászólás: 2020-08-06 14:23


Tapasztalat: 2
Aktivitás: 5
Népszerűség: 4

felfüggesztés(ek):

Moderáció:
Felfüggesztés a "CIGPANNONIA kitartók" topikban - 2018-09-24 22:30-ig (21 nap, 0 óra, 0 perc)


A moderálás a "CIGPANNONIA kitartók" topik #6952 sorszámú hozzászólása alapján történt.


A moderátor indoklása:
Ha már úgy is pihenőre szeretnél menni megkapod!
Moderáció:
Felfüggesztés a teljes fórumból - 2019-11-27 23:29-ig (5 nap, 0 óra, 0 perc)
A moderátor indoklása:
személyeskedés

utolsó 20 hozzászólás

AutoWallis Nyrt+topic ma, 14:23
"Az apport ellenében kapott részvényekre vonatkozóan az eladók lock-up (elidegenítési tilalom) vállalást rögzítettek: 2021. május 31-ig egyáltalán nem értékesíthetnek részvényeket, ezt követően pedig 5 évig korlátozott mennyiségben, ütemezésben és árfolyamértékben is előre meghatározott módon válhatnak meg részvényeiktől."
Az tök jó, hogy ők már tudják hol lesz az árfolyam 1,2,3 és 5 év múlva.... bár feltételezem, hogy nagyjából eddig is tudták:-)  Nekem az jön le, hogy jóval feljebb a mostaninál.... egyelőre ugyan nem látom, hogy a Wallis Kerepesi korábbi résztulaja és az Iniciál tulaja hogyan tudja majd eladnia 25+ milla darab részvényét. de mondjuk 250-300 forintról indulva talán majd megoldható lesz :-) 
l
AutoWallis Nyrt+topic péntek, 11:24
A kis hamis :-) 
AutoWallis Nyrt+topic péntek, 11:22
Valóban lehetséges, hogy veszteséges lesz az első félév. Oszt akkor mi van? Szerintem azt kell nézni, hogy milyen lehetőségek vannak egy cégben. Én nem fényezem a pappert(nem úgy mint Feel :-))  csak leírom azt amit látok. Tőlem akár mehet még lefelé is az árfolyam mert minél olcsóbb annál többet tudok majd venni :-)  Mindenki azt vesz amit akar és olyan árfolyamon amilyenen akar. Gondolom azért vagy itt mert "érdekel" a papír? Kétségtelen, hogy első évükben xart sem csináltak de szerintem az tagadhatatlan, hogy az elmúlt félévben szépen terjeszkedtek. Idénre nem is nagyon kell több hiszen az új szerzeményekkel is rengeteg meló lesz de nem sértődöm meg ha szereznék még egy 50 milliárdos üzletet. Veres úr lengyel kapcsolatit igénybe vehetné. Lengyelországban nagyságrendileg 600000 új autót adnak el évente.... hatalmas piac. 
AutoWallis Nyrt+topic péntek, 11:15
 Látom, hogy hiába magyarázom :-) Szerinted apport hegyek vannak a számokban  szerintem pedig nem. Természetesen jobban örülnék ha Te is részletesen leírnád, hogy melyik apport mennyivel járulhatott hozzá ebben a válsággal sújtott negyedévben(félévben) a cég teljesítményéhez.... Első negyedévben semmilyen apport sem zárult le(de még a második negyedévben sem igazán) így a 2019-es féléves bázisidőszakod "kicsit" sántít. Nálunk 25%-kal esett vissza az új autó értékesítés és a környező országokban ahol a Wallis tevékenykedik ott 30-50% volt a visszaesés mértéke. Wallis összességében tudta növelni az eladásait 2.9 százalékkal főleg külföldön(15.6%) ahol a Magyarországi visszaesésénél is nagyobb volt a zuhanás. Tehát valóban  jelentős a visszaesés! Ja, nem :-) Milyen apportokat is hajtottak végre külföldön(amik már lezárultak és termelnek is) az elmúlt évben ami megdobta volna a számokat? Sorold légyszi :-) Továbbra is azt mondom ami nyilvánvaló. A hitvány körülményekhez képest parádésak lettek az eladási számok :-) Külföldön egyébként a Ssangyong dobta meg az eladási darabszámokat. Majdnem egy éve leírtam, hogy a Ssangyong az új modelljeivel "tarolni" fog. Egyébként az már csak nem probléma, hogy apportálnak és terjeszkednek? (Főleg úgy, hogy sokan bedobták a törölközőt vagy éppen a túlélésért küzdenek). De ezek az apportok csak a 2021-es üzleti évben fogják jelentősen növelni az értékesítési számokat és nem az elmúlt fél évben. 2021:17-20 ezer új autó. Emlékezz szavaimra! Mert én fogok ha addig el nem visz valami kórság :-) 
AutoWallis Nyrt+topic péntek, 10:06
Igazából nincs benne! Miért lenne benne? Jaguár - LR pont akkor indult mikor beütött a sz@r. Szlovén BMW nincs benne mert még le sem zárult. Wallis Kerepesi és Iniciál csoport sincs benne szerintem(esetleg csak nyomokban) mivel az Iniciál üzletet is csak mostanában "zárták" részben és a Wallis Kerepesivel ugyanez a helyzet. 3 ország OPEL értékesítése pedig egyátalán nincs benne. Amennyiben megnézzük, hogy mennyivel esett az új autó értékesítés Magyarországon és azon régiókban ahol a Wallis tevékenykedik akkor továbbra is azt mondom, hogy "parádés" :-) 2021-es teljes év fogja megmutatni mire képes a csoport. Mint már írtam 17-20 ezer(közelebb a 20 ezerhez)  új autót simán fognak értékesíteni és a Wallis Kerepesi, Iniciál csoport és a nemrégiben vásárolt új telephelyen történő szervizelés jelentősen fogja növelni a nagyobb marzsal működő szolgáltatási üzletágat. Aki nem csak felületesen olvassa a jelentést az észreveheti, hogy már bele sem írták, hogy 2024-re megduplázzák a bevételt  (pedig eddig mindig kiemelték) mivel azt már jövőre túlteljesítik. Már csak az maradt benne, hogy "melyben azzal számol, hogy 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatója lesz". Jelentsen ez bármit is :-) 2029-re egyébként simán elérhetik akár az 500 milliárdos bevételt is. Főleg akkor ha a forint egyre xarabb lesz :-) Ezt a részvényt fel kell tenni a polcra oszt jó napot. Rövidtávú kockázat a nemzetközi tőkepiacok hanyatlása de közép és hosszútávon innen csak nyerni lehet vele(véleményem szerint). 
AutoWallis Nyrt+topic péntek, 09:40
Új autókat eddig még nem loptak, vagy csak nem tudunk róla :-)A cégben bőven van lehetőség, folyamatosan terjeszkedhetnek mert adott hozzá a háttér  és válságban sem fognak padlót. Talán még ez a menedzsment sem tudja majd elbaxni :-) 
AutoWallis Nyrt+topic péntek, 09:32
Ahhoz képest parádés, hogy majdnem két hónapra szinte földbe állt az európai új autó értékesítés. Nem árt ha jelentős érdekeltsége van az embernek a prémium szegmensben is, válságban is viszonylag jól teljesít. Véleményem szerint 2021-ben 17-20 ezer új autót(kisker, nagyker)  fognak értékesíteni csoport szinten ami hatalmas ugrás lesz, szervízórák száma megugrik, az autókölcsönzés talán megközelíti majd a 2019-es szintet. 
AutoWallis Nyrt+topic csütörtök, 20:40
Nyilvánvaló, hogy nem lesz szép  (finoman szólva) a jelentés mert mire is lenne ugye... itt a 2021-es év teljesítménye lesz érdekes(mondhatni, hogy iránymutató) mikor már az új ékkövek :-)  is teljes évben termelnek majd, no és ami még esetleg addig beesik. Az sem zárható ki, hogy Székely úr 165 forintos pakkja is kiolvad majd, bár az is igaz, hogy pont lexarja mivel egyrészt nem tétel,stb,stb,stb....  másrészt pedig kapni fog még bőven "ingyen" részvényt(IS). Valószínűleg már jövőre jelentősen meghaladják a stratégiában csak 2024-re tervezett bevétel várakozást. Persze én is úgy terveznék, hogy azt könnyű legyen megugrani :-) De csak akkor adnám nekik az MRP program részvényeit ha a 8 milliárdos EBITDA-t is elérik, elvégre az is szerepelt a stratégiában ugye.... ez utóbbit jövőre még biztosan nem érik el. Kész csoda lenne! Hiszel a csodákban? Miért is ne!? :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 24. 10:08
Csak tegnap este olvastam a hírt és így a 2021. éves  bevétel  valóban elérheti 170-180 milliárdot plusz az apró :-) egy normál évet feltételezve. De még messze van az év vége így még beeshet néhány 10 milliárd :-)
CIGPANNONIA kitartók 2020. 07. 06. 18:12
Neked annyi részvényed van, hogy Te lehetsz a mérleg nyelve! Már csak az a kérdés, hogy melyik csapat környékez meg. Még nem kerestek? :-) Emlékeim szerint ML csapata már elvérzett egyszer a kgy-n, illetve arra tisztán emlékszem, hogy a saját részvény vásárlást nem szavazták meg de többségben volt a másik erő. Valószínűleg én nem erőltetném a kgy-t a helyükben ha nem lennék biztos benne, hogy többségben vagyok..... gondolom nem akarnak felsülni. Te hogyan látod a történetet? Vegyek néhány részvényt? Én szeretnék lenni a mérleg nyelve:-) 
CIGPANNONIA kitartók 2020. 07. 06. 16:46
Ebben egészen biztos vagyok, hiszen továbbra sem képes a szövegszerkesztőt kezelni... de sebaj! tutira remek kávét főz! Amennyiben van még kávé :-) De, hogy a fenébe ne lenne kávé hiszen éppen lefőtt :-) 
CIGPANNONIA kitartók 2020. 07. 06. 14:40
Jómagam jelen árfolyamnál is szívesen söröznék(IS) Veled! :-) Jelenlegi vezetőséget már két éve is késő lett volna elzavarni. Lehetséges, hogy eljött végre az én időm! Bármikor csöröghet a telefonom... jujjj de izgi :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 03. 09:54
Az biztos, hogy nem a véletlen műve volt a 95 forintig tartó szárnyalás. Beállították a 30 napost 85 forintra. A jó hír, hogy nem "házon belüli" céget(lásd Wallis Kerepesi) már nem fognak 85 forint alatt apportálni. Lépésről-lépésre fog az ár emelkedni. Concorde elemzésben kicsit furcsa ez a 87 milliárdos bevétel előrejelzés 2021-re. Kissé idejét múltnak tartom. OK, hogy a Szlovén üzlettel nem számolhatnak mert hátra van még egy rábólintás a helyi versenyhitaltól de a Wallis Kerepesi már bekerült, Jaguár-LR üzletet már beindították, az Inicial csoportról nem is beszélve. Amennyiben a 2021-es év nagyobb válságtól mentes lesz akkor olyan 110-115 milliárdos bevétellel számolok 2021-re. Emlékezzetek szavaimra:-) Arról nem is beszélve, hogy kb 10%-al értékelődött le a forint az elmúlt évben. Lesz az 120 milliárd is jó gyenge magyar forintban számolva :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 13:45
Amikor valaki felhívta őket telefonon. Neki mondta Ormosy úr, hogy intézményi befektető is lesz. Az persze igaz, hogy azt nem mondta mikor lesz:-)  Keresd vissza. Az információ hitelességéért természetesen nem vállalok felelősséget hiszen nem nekem mondta :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 13:42
Jenissont szerintem ne számoljuk intézmény befektetőnek..... gyanúsak nekem :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 13:18
Stabilizálódást és némi lökést az adna a papírnak ha egy intézményi befektető szerezne 5+ százalékot a cégben. Ormosy úr azt mondta, hogy már a spájzban vannak :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 12:58
Valóban így van jelenleg de lófax pénzzel megindítható. Hadd örüljön már a végtelenségig elgyötört nagyérdemű :-) Mellesleg talán a cég is ráébred arra, hogy egy akárcsak szolidan emelkedő tartósan stabil árfolyamon forgó részvényt akár fizetőeszközként is elfogadnak. Nem akarok nekik ötleteket adni...Ja! de :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 12:45
Most, hogy megtörtént az apport 85 forint magasságában, illetve fizettek  93 forintot kp-ban a  8.589.503 darab saját részvényükért  akár mehetne is a papír úgy 99.9 forintig :-) Következő apport gondolom nem holnap lesz (bár ki tudja!?) így szabadjára ereszthetnék a lóerőket :-) Valószínűleg, jelen pillanatban rövidtávú pénzügyi érdekeik sem kívánják meg az alacsonyabb árfolyamot..... Skyrocket! :-) 
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 09:38
Nem lenne azzal gond ha nyereség csak az árfolyamból származik..csak származzon! :-) Ilyen 2-3 forintos osztalék kifizetésének amúgy sincs értelme, inkább fektessék be. Amennyiben eredményeket is képesek lesznek majd felmutatni akkor a 2-3 forintos osztalék többszörösével is emelkedhet az árfolyam (naponta:-) Ki nem xarja le az osztalékot :-)
AutoWallis Nyrt+topic 2020. 07. 02. 09:21
Jelenlegi tudásunk szerint a következő bevételekkel lehet számolni 2021-re (amennyiben magához tér a piac és normál év lesz, nem kiemelkedő hanem "csak "normál).
AW 2019-es portfóliójából származó bevétel 75 milliárd forint volt...ez a portfólió növekedhet kb 10 milliárd forinttal (minimum)
Wallis Kerepesi tud hozni évi 10 milliárdot.
Jaguár-LR kb 20-25 milliárd forintos bevételt tud produkálni. 
Szlovén BMW éves bevételeit 10-13 milliárd körülire becslem(alsó hangon)
Iniciál Autóház KFT 60% tulajdonrésze is hoz addigra kb  14-15 milliárdot. 
Meg is van a 150-160 milliárd éves bevétel, terv túlteljesítve és vehetik is fel a részvényeiket :-) 

friss hírek További hírek

  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek