Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Kobzos ma, 17:42
Előzmény: #30590  ragacs
#30591
Jelentős vevői erő volt 145-146,5 között de feljebb menni nem akartak - hátha alapon tartották a vevői ajánlatot. Azzal hogy valaki elkezdett nagyobb pakkot eladni szerintem motiválta a többi eladót, akik inkább a biztos vevőre mentek. Elképzelhető hogy az is eladta aki 150-en volt az eladói oldalon jó ideje.
Elég komoly vételi ajánlatok voltak, én is vettem egy combos pakkot :)
ragacs ma, 12:48
#30590
M több 100 ezres csomagot is eladtak,valyon miért??
Heisenberg
Heisenberg kedd, 20:24
Előzmény: #30586  Csibefasirt
#30588
149 Ft/ rv ez a mostani hetek, hónapok átlaga körül van. Ha mrp - nek vették, akkor is nagyon biztató.
Atti67 kedd, 16:20
Előzmény: #30586  Csibefasirt
#30587
Én is.
Csibefasirt
Csibefasirt kedd, 16:18
Előzmény: #30585  Atti67
#30586
Biznak a cegben
Atti67 kedd, 16:15
Előzmény: #30584  Csibefasirt
#30585
Ez azért nem rossz hír.
orbitalis
orbitalis hétfő, 12:09
Előzmény: #30582  ragacs
#30583
mert ki akar szállni és egyáltalán nem biztos, hogy 149-ről kiveszik a csomagját.
ő döntése
ragacs hétfő, 09:57
#30582
Soha nem fogom megérteni,hogy miért kell az aktuális piaci ár alatt kínálni eladásra  2000 db papírt. El lehetne adni többért is,legfeljebb 2 órával késöbb teljesülne a kötés.
orbitalis
orbitalis péntek, 09:57
Előzmény: #30580  signal2
#30581
mindenki frissítene, de a háztartások megtakarítását szétégette az infláció.
plusz van egy demográfiai ellenszél is: ma minden évben 30-35.000 munkavállaló lép ki a munkaerő piacról.
nem hiába már vendégmunkás fogalmak repkednek a migránsok helyett.
ha csökken a keresőképes lakosság, akkor csökken a fogyasztás is.
a nyugdíjas nem fog 25 milláért elektromos skodát venni.
signal2
signal2 péntek, 09:52
Előzmény: #30579  orbitalis
#30580
Mondjuk 16 év körül van a magyar autók átlagéletkora. ha nem akarnak a magyarok belerokkanni a szervízköltségkbe, akkor viszonylag intenzív megújítás kell. Én most látok potenciált a magyar újautó piacban.
orbitalis
orbitalis péntek, 09:45
Előzmény: #30578  palotai4
#30579
vagy nem vesz autót hanem használja tovább a régit.
hamarosan ki lesz mondva, hogy a kis elektromos motoros hibridektől elveszik a zöld rendszámot és a céldátumot is kitolják későbbre a zöldítő programban.
bőven fognak még benzines és diesel autok járni 2030-ban de még 2050 is akár.
az elektromos vonal kis méretű autónál és kis hatótávolságon gazdaságos.
felette nem és mérhetetlenül szennyezi a környezetet (akksi gyárak).
a Toyota már rég megmondta hogy nem ez lesz az irány.
palotai4 péntek, 09:40
Előzmény: #30577  orbitalis
#30578
Ha valakinek nincs lehetősége olcsó kínai autót venni, és nincs pénze drága autóra, az venni fog olcsó hagyományos autót, véleményem szerint.
orbitalis
orbitalis péntek, 08:41
Előzmény: #30575  guta217
#30577
nem mindegy.
ha egy drága autót nem visz el a vevő, akkor az árbevétel zéró.
ha egy olcsóbbat elvisz, akkor X%.
a kínai autók előnye eddig az árazás volt, ha ez az előny nincs, akkor nem csak azt nem veszik meg, hanem mást sem. 
A fogyasztás itthon továbbra is csökken a kormánypropaganda üzente ellenére.
 
palotai4 péntek, 06:14
Előzmény: #30575  guta217
#30576
Meg aztán az AutoWallisnak tökmindegy, hogy milyen márkát ad el.
guta217 péntek, 06:00
Előzmény: #30574  palotai4
#30575
Szerintem a Wallis szempontjából teljesen "mindegy". Ha emelkedik egy autó bekerülési költsge, ők úgyis ráteszika maguk árrését. Mint írják, európai márkák is érintettek. Egy pl.: az amerikai védővámok után a Harley motorok ára is megugrott, mégis folyamatosan egekben van az értékesítés.
palotai4 2024. 06. 13. 18:46
Előzmény: #30573  aarpado
#30574
Mit össze filózhattak, hogy 38% legyen, vagy 38,1%, de végül a héják győztek!  :)
aarpado 2024. 06. 13. 13:31
#30573
Differenciált vámot alkalmaz az EUAz EU tegnap értesítette az érintett kínai autógyártókat, hogy várhatóan július 4-től életbe lépnek az új büntetővámok, amik az eddig is érvényes 10%-os vámra rakodnak rá pluszba. Az új vám nem egységes, a BYD 17,4%-os a Geely 20%-os, a SAIC 38,1%-os extra vámot kapott. A vám általános mértéke 21% lesz a Kínában gyártott elektromos autókra és 38,1% azokra a gyártókra, akik nem működtek együtt az EU-val a vizsgálat során.A kínai gyártók a magasabb eladási árak miatt eddig lényegesen magasabb profitot realizáltak Európában, mint a belföldi piacon, így úgy tűnik, hogy még a vámokkal együtt is érdemes lehet nekik Európában értékesíteni.Az új vám nem csak a kínai autógyártókat érinti, hanem minden gyártót, aki Kínában termelt gépkocsit Európában értékesít, így például a Tesla, BMW és a Renault is érintett.A kínai válaszlépés egyelőre még nem ismert, de korábban vámok kivetését helyezték kilátásba a mezőgazdaság, a légiipar és a 2,5 liternél nagyobb motorral szerelt gépkocsik esetében is. 
guta217 2024. 06. 10. 15:59
#30571
Már megijedtem, hogy behalt a topic :D Lehet gyűjtögetni, de legyen is belőle valami :/
GERI-inv
GERI-inv 2024. 06. 10. 15:15
Előzmény: #30569  palotai4
#30570
Most van egy tipikus beszállós időszak… elhullámzik, óvatosan lehet szipkázni.
palotai4 2024. 06. 03. 21:42
Előzmény: #30568  ragacs
#30569
Kivéve, ha az ember anélkül akarja veszegetni, hogy felhúzza. Arra kiváló időszak.
ragacs 2024. 06. 03. 15:36
#30568
Még legalább 4 hónapot kellene kibírni ezen az árfolyamon,de lehet,hogy 6 hónapot. Nehéz lesz!!
Borisz 2024. 06. 02. 08:56
Előzmény: #30566  ragacs
#30567
A kínaiak nagyon szeretnék, ha EU-n belül gyárthatnának villanyautót, és ehhez mi ajánlkoztunk fel nekik. Ez be van indítva, lásd Szegeden a BYD gyár, ez nem lesz csak úgy ripsz-ropsz leállítva, már benne van egy csomó kínai meg egy csomó magyar pénz, és a kívánság pedig nagyon erős, hogy ez beinduljon. Inkább csak azt nem látom annyira, hogy ettől az Autówallisnak miért lesz jó. Én pont azt gondolom inkább, hogy a Wallis addig tud a kínai autókból profitálni, amíg még importőrködni kell nekik, utána talán már nem annyira.
ragacs 2024. 06. 01. 09:18
#30566
Nagyon úgy látszik,hogy a kínai tervekkel problémák vannak!!! 
ragacs 2024. 05. 31. 16:30
#30565
Az elmúlt 2 nap erős forgalma nagyon igéretes.
signal2
signal2 2024. 05. 28. 14:15
#30563
"Március után áprilisban tovább növekedett a forgalomba helyezett új személyautók száma. Tavaly áprilishoz képest több mint 20 százalékos növekedést produkált az újautó-piac." 
Akár rekord negyedév is lehet a mostani.
atikasz 2024. 05. 24. 12:00
#30562
ennek már megint mi baja lett?
Borisz 2024. 05. 24. 08:08
Előzmény: #30559  palotai4
#30561
Védővám lehetősége csak ideig-óráig fog fennállni, amíg a kínaiak el nem kezdenek az Unió területén belül echte wirtigli uniós gyártású terméket előállítani. És úgy tűnik, a BYD erősen csípkedi magát a Szegedi gyár építésével, nem lepne meg, ha előbb kész lennének, mint az uniós védővám.
palotai4 2024. 05. 23. 19:08
Előzmény: #30558  Donqatto
#30559
Persze, mivel az, hogy valami kínai, összeforrott azzal, hogy gagyi, főleg Nyugat-Európában. Mondjuk, Kelet-Európában is, csak itt el lehet adni a gagyit is. Idő kell ahhoz, hogy bevésődjön a köztudatba, hogy a kínai már nem gagyi, és ezt az időt nem fogják megkapni, mert jön a védővám.
Szerintem egyébként a téma az AutoWallis szempontjából semleges. Itt az a lényeg, hogy ez egy alulértékelt növekedési papír, és az árak idővel visszatérnek a szélsőértékekből a reálishoz.
signal2
signal2 2024. 05. 22. 09:43
#30556
Áprilisban 13,7%-kal nőttek az új autó eladások az Európai Unióban. Az összes fő piac (Spanyolország, Franciaország, Németország, Olaszország) növekedett. Az emelkedés egyik oka a naptárhatás, mivel idén márciusra esett a húsvét. Az elektromosautó-eladások a piac egészénél némileg gyorsabban, 14,8%-kal bővültek.
ragacs 2024. 05. 22. 09:32
#30555
ÉS???
feel
feel 2024. 05. 22. 08:49
#30554
SAJTÓKÖZLEMÉNYBudapesten nyit Renault és Dacia márkakereskedést az AutoWallisCsoportBudapest, 2024. május 22.– Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedésétaz AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösennyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallisstratégiájába, melynek célja, hogy az organikus növekedés és akvizíciók mellettüzletfejlesztésekkel is tovább növekedjen.Tovább erősít a magyar gépjármű-kiskereskedelemben a 16 országban jelenlévő AutoWallisCsoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen, 50-50 százalékostulajdoni arányban közös vállalatot alapítottak, mely várhatóan idén nyáron megnyitja első budapestiRenault és Dacia kereskedését. A korábban is bemutatóteremként és szervizként működő helyszína főváros egyik legfrekventáltabb helyén, a 9. kerületben található. A több mint 2 ezernégyzetméteres kereskedelmi- és szolgáltató központban a bemutatóterem mellett egy 17 állásosszerviz is helyet kap. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának vezetőjeelmondta: a lépést az indokolta, hogy a magyar piacon a Renault és Dacia gépjárművek mintegyfelét Budapesten értékesítik, és a vállalati flottabeszerzésekről is jellemzően a fővárosban döntenek.Az újabb ügyfélpont így várhatóan érdemben hozzájárul az AutoWallis növekedéséhez, és akiskereskedelem mellett támogatja a régió 16 országában jelenlévő vállalatnagykereskedelmi tevékenységét és mobilitási szolgáltatásait is. A régiós szinten meghatározópozíciójú, a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett vállalat és a Salvador Caetanoegyüttműködése 2022-ben indult, amikor a Renault Hungária felvásárlásával a csoportok általalapított cég tulajdonába került a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos magyar importőrijoga. Az AutoWallis a május elején bemutatott frissített növekedési stratégiájában azzal számol,hogy 2028-ig a tavalyi több mint duplájára, akár 750 milliárd forintra emelkedhet árbevétele ésEBITDA nyeresége, valamint adózás előtti eredménye is ugyanilyen mértékben, 40 milliárd, illetve25 milliárd forintra ugorhat. A jelenleg 24 márkát képviselő AutoWallis tervei szerint 2028-ra aCsoport által eladott gépjárművek száma elérheti a 100 ezer darabot, melyből 25 ezer értékesítéséta Kiskereskedelmi üzletágtól várják.
palotai4 2024. 05. 21. 17:51
Előzmény: #30541  ragacs
#30552
Majd szóljál már légyszi, hogy mikor lesz a lejtmenet, mert akkor úgy készülök! :)
Egyszer majd elmesélem az ámuló ifjúságnak, hogy valamikor réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban még 150-ért vettem Autowallist.
Donqatto
Donqatto 2024. 05. 19. 21:35
#30551
Szerintem mindenki hűtés le magát kicsit, ha komoly veszélyt fog jelenteni Kína, jönnek majd a büntető vámok
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240519/kina-megfenyegette-a-nyugati-orszagokat-jon-a-megtorlas-686941
palotai4 2024. 05. 17. 16:56
Előzmény: #30549  Dinnye
#30550

Azért lássuk be, ez tényleg ambíciózus cél:
"Az elemzés kiemeli, hogy a társaság közzétett egy ötéves célkitűzést, melynek során 2028-hoz képest dupláznának a főbb számokon 2028-ra."
Dinnye 2024. 05. 17. 15:55
Előzmény: #30547  farkasfu
#30548
Mit gondolsz Farkasfu most a részvényről? Pingvinek a helyükön vannak, lesznek  ? :)
farkasfu
farkasfu 2024. 05. 17. 15:33
#30547
A Concorde Értékpapír Zrt. negyedéves elemzése az AutoWallis Nyrt.-ről (2024.05.17.)Csatolt dokumentumok:
orbitalis
orbitalis 2024. 05. 17. 12:32
Előzmény: #30545  Labanc
#30546
148-on amúgy is alá tettek egy hordót.
Labanc
Labanc 2024. 05. 17. 09:56
Előzmény: #30544  orbitalis
#30545
Igen, szomorú vagyok hogy nem kapok :(
orbitalis
orbitalis 2024. 05. 17. 09:54
#30544
Azért húde nagyon nem dobálják a népek.
signal2
signal2 2024. 05. 17. 09:11
#30543
Ha nem kamuztak a stratégiai kitekintésben, akkor idén legalább 450 mrd ft körüli árbevétel kellene, és 25 mrd-nál magasabb EBITDA.
signal2
signal2 2024. 05. 17. 09:09
Előzmény: #30539  Csibefasirt
#30542
Ebben benne van kb ugyanennyi nem realizált árfolyamveszteség + áthúzódó eladások. A korrigált EPS 5,5 Ft körül lehet.
ragacs 2024. 05. 17. 09:06
#30541
Valóban nagyon csúnya az eredmény! Tegnap leírtam,hogy mire számítok,annál is gyengébb lett! Viszont azt nem szabad elfelejteni, hogy bent ragadt 2000 db sang yong szállítási problémák miatt!!! Sajnos ez az eredmény megint elindít egy lejt menetet az árfolyamban.Korábban már leírtam,hogy 2026 tavasza lesz az amikor már komoly emelkedést hoz az árfolyam.Addig türelmesnek kell lenni,mert megéri!!Az,hogy például az OTP árfolyamban van 30% EMELKEDÉSI POTENCIÁL ÉS FIZET 3% OSZTALÉKOT ,AZ SEMMI A WALLISBAN LEVŐ 100-120%-hoz képest.Nem kell ugrálni. Csak türelmesnek kell maradni.
benzeg 2024. 05. 17. 09:03
#30540
r154
Csibefasirt
Csibefasirt 2024. 05. 17. 09:00
#30539
EPS 2,7 HUF, hat...
Labanc
Labanc 2024. 05. 17. 08:39
#30536
Csúnya lett a jelentés :/
(Remélem lehetőséget fog adni arra, hogy visszaszálljak :D)
orbitalis
orbitalis 2024. 05. 16. 23:55
Előzmény: #30533  palotai4
#30535
azert van itt jopar papir amiben ket ev alatt nemhogy 80% nem csinalsz de pluszt sem.
Dinnye 2024. 05. 16. 21:56
#30534
Köszi srácok 🙂
palotai4 2024. 05. 16. 21:09
Előzmény: #30530  Dinnye
#30533
Mert akik dobják, azok nem befektetők, hanem tréderek. Én általában megveszek egy részvényt, tartom úgy két évig, utána +80%-ban vagyok, ha sikerül. Nekem ez elég. Van, aki ki-be ugrál. Kellenek ilyenek is, a brókereknek is meg kell élniük valamiből.
Bpali 2024. 05. 16. 19:15
Előzmény: #30530  Dinnye
#30532
Mentek biztos csodát várni a deltába .. 
ragacs 2024. 05. 16. 13:23
Előzmény: #30530  Dinnye
#30531
80-85 milliárd árbevétel,5,5-6 ft/részvény. Előbbinél kb:15 %,utóbbinál kb 45% mínusz. Magán vélemény!!!
Dinnye 2024. 05. 16. 11:57
#30530
Miert dobálják ennyien?
Van vmi hír?
Vagy csak félnek a jelentestől?
gyula1971
gyula1971 2024. 05. 14. 10:41
#30528
Jó napot! Private Banking friss::-AutoWallis napi: Az oldalazásból enyhe emelkedésbe váltott egy hónapja a papír.   A 125 körül eleve egy erős támasz található, ez a jelenlegi árszinttől persze messze van, de amíg nem megy új csúcsra addig ez az emelkedő trend a meghatározó.   A vételi érdeklődés egyre nagyobb, mivel enyhe meredekség mellett emelkedik a forgalom. Amikor majd újra meredekebbé válik az emelkedés akkor üthet újra lokális csúcsot.  Ellenállások: 162,5; 175. Támaszok: 137,5; 125. 
salaxx
salaxx 2024. 05. 14. 09:54
Előzmény: #30526  Dinnye
#30527
volt nekem egy haverom, gyerekkorunkban ö is ugy irta fel a kazetta boritojara, hogy milyen szam van rajta, hogy amit kierteni velt az angol szövegböl es akkor fonetikusan valami hasonlot....mondjuk az 1 idegen nyelv volt...Ez a kifejezes, hogy "alafagyott erdeklödes" ez is igy született? :D Mondjuk a google alapjan volt mar rajtad kivül is 2 ember a vilagtörtenelemben aki ezt igy leirta 
Dinnye 2024. 05. 14. 09:42
#30526
Sziasztok, 
kicsit aláfagyott az érdeklődés, pár nap és I. negyedéves jelentés, remélem megmozgatja jó irányba :)
Miki71 2024. 05. 10. 17:06
Előzmény: #30523  Miki71
#30524
A vége 1 forinttal kevesebb lett, 154,5 Ft. 
Miki71 2024. 05. 10. 15:56
#30523
Egy újabb kis lépést tett előre (remélem záróban nem verik le). R: 155,5
Robotka 2024. 05. 10. 14:18
#30522
engem meggyőztek, picikét vettem hozzá
Csibefasirt
Csibefasirt 2024. 05. 10. 14:09
Előzmény: #30520  nevershort
#30521
Ertem, hat ez mar masik kerdes, az elobb a 2026 utant ertelmeztuk :( az egyertelmu volt, hogy 2026 semmikepp nem lehet.
A 2027-tol, az nekem 2027-et jelent, de kinek mi.
nevershort 2024. 05. 10. 14:05
Előzmény: #30516  Csibefasirt
#30520
A 2027-től ugyanolyan kétértelmű megfogalmazás. Hazudozás helyett ormossy mondhatná azt is hogy 2027-ben, akkor egyértelmű lenne, a szövegértés is könnyebb lenne okoska... 
nevershort 2024. 05. 10. 14:01
Előzmény: #30518  signal2
#30519
Nem, arról, ami 180-ról 90-re ment :)
signal2
signal2 2024. 05. 10. 13:12
Előzmény: #30515  nevershort
#30518
A 2026-os pénzügyi év után, a 2026-os eredményböl, ami a fizetés idöpontját tekintve 2027-ben lesz, mivel akkor lesz elfogadva a 2026-os éves beszámoló.
Most arról az árfolyamról van szó, ami nemrég 90-röl 150-re ment?
Csibefasirt
Csibefasirt 2024. 05. 10. 13:10
Előzmény: #30515  nevershort
#30516
"2026 utan" volt... semmi kamu nincs, szovegertes
nevershort 2024. 05. 10. 13:08
Előzmény: #30512  signal2
#30515
Kár, hogy már most hazudtak egy embereset, a növekedési stratégiában arról volt szó, hogy 2026-tól fitzetnek osztalékot, most meg 2027-et említenek... Vagy a 2026-os év után már lesz osztalék, amit 2027-ben fizetnek? Persze egy év ide vagy oda nem számít már 6 év szopatás után, de ennyit a megbízhatóságukról és szavahihetőségükről. 
Az árfolyam mutatja, hogy a mennyire veszik be a dumájukat :)
raus 2024. 05. 10. 13:06
Előzmény: #30513  Miki71
#30514
Ez már ment sokat!
Most delta nordt nutex akko futur inkabb
Miki71 2024. 05. 10. 13:01
Előzmény: #30510  asztika
#30513
Szép lassan araszolgat. R: 154
signal2
signal2 2024. 05. 10. 13:00
Előzmény: #30509  Heisenberg
#30512
A tervek szerint ennek duplája lesz az eredmény, és én azzal számolok, hogy egy 50%-os kifizetési rátára állnak rá. Mivel itt nincs nagy pótló beruházási igény, ennél magasabb is lehet a kifizetési ráta.
TBSZ1982
TBSZ1982 2024. 05. 10. 12:57
Előzmény: #30508  signal2
#30511
Azt most alá is írnám! 
Első vételeim inkább speka céllal lettek kötve, de mára már egyértelműen a felhalmozás a célom. 
asztika 2024. 05. 10. 12:42
Előzmény: #30509  Heisenberg
#30510
kizöldültünk 153
Heisenberg
Heisenberg 2024. 05. 10. 11:45
Előzmény: #30508  signal2
#30509
Az osztalék alap most 18 mrd HUF azaz kb 30 HUF/ rv. 3 ev mulva vajon mennyi lesz, mert mar ez is szép hozam lenne....
signal2
signal2 2024. 05. 10. 11:00
Előzmény: #30507  TBSZ1982
#30508
Simán benne van 3 év alatt egy duplázás az árfolyamban is. Nekem az megfelelö várható hozam.
Kru
Kru 2024. 05. 10. 10:06
Előzmény: #30505  kecskefecske
#30506
r 152,5
kecskefecske
kecskefecske 2024. 05. 10. 09:04
#30505
Nem úgy tűnik...148.5
Dinnye 2024. 05. 10. 08:18
Előzmény: #30497  feel
#30504
Talán majd ma?
orbitalis
orbitalis 2024. 05. 09. 13:12
#30503
kivárjuk szépen a 180-at aztán meglátjuk.
ott lehet azért majd egy visszanézés vagy újabb oldalazás.
messze még a 300 de ráérősen majd meglehet.
GERI-inv
GERI-inv 2024. 05. 09. 12:40
Előzmény: #30501  feel
#30502
Épül egy emelkedő trend.
feel
feel 2024. 05. 08. 09:42
#30501
Kijelolt savba lesz az arfolyam.
https://ibb.co/D8JncMb

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek