Teljesen igazad van itt a kivárás meghozhatja a várt profitot.Én viszont nagyobb esélyt látok arra hogy előbb lesz egy komoly korrekció a tőzsdéken.de ez csak megérzés, spekuláció.Ennek fényében adtam el az összes részvényemet.Túl régen van már bikapiac sztm nagyon érik a korrekció.Ha tévedtem amikor megindul visszaveszem akár magasabb árfolyamon is.
Amit írsz az AutoWallisról, az 10 hónap oldalazást jelentene, ami alsó hangon is szokatlan lenne. De nekem az sem lenne gond, véleményem szerint ez egy 1-2 évre ráülős részvény, tipikus befektetés. Én veszegetem, talán a legalulértékeltebb részvény most a BÉT-en.
Szia! Osztom a véleményed az Autowallis-al kapcsolatban. Szerintem idén már nem fog menni sőt ha a nemzetközi hangulat negatívra fordul akkor jelentős esést vizionálok persze ez nem csak erre a papírra érvényes. Úgy látom hogy a tőzsdék már túl vannak húzva és ha ugyan a magyar részvények alulértékeltek is a korrekcióból nem maradnak ki. Ennek megfelelően tegnap 148- on eladtam 40000 darabot vagyis az összeset és inkább kivárok merre indul ősszel a piac. Aki tartja annak sok sikert és kitartást.
Hát 4ig-ben JG is bizalmi ember, aztán amikor nem jött be a tsys, akkor Anti úgy adta a papírokat bennfentesen, mint ha nem lenne holnap. Szóval ezek egymás fejére is szarnak, ha valakinek fáj a foga.
Autowallis idén letudta a növekedést a 110-160 körrel. Csodákat azért ne várjunk. Jövőre még lehet menet, de nem fognak kapkodni, még hónapokat oldalazhat akár. MOL esetében sokkal drámaibb a helyzet. H. Úr bár picsog de végig asszisztál ahhoz, hogy a kormány a befektetők pénzét (értsd osztalék) lenyúlja. Ez már-már kommunista államosítási módszer. Nem hiába nem megy az árfolyam semerre, tök mindegy mennyire olcsónak tűnik. Mindenki attól tart, hogy a kormány, ha a ktg-i hiány tovább nő, a végtelenségig tudja szívni a MOL vérét. Alteo nagyon szépet ment, nálam 5500 körül van a célár, de tartok tőle, hogy ha jól megy majd a szekér, akkor le lesznek nyúlva. OTP addig megy, amíg Sanyi bácsi veszi...
Az egész magyar piac alulértékelt, így ezek is. Annyi, hogy az Alteo sokat ment az elm´zult idöszakban, szerintem most huzamosabb pihi jön benne. Természetesen megjósolhtatlan.
q3 után lesz némi emelkedés,majd jövő februárban elérjük a180-at. Talán .6-7 hónap várakozás,kivéve,ha lesz valamilyen számot tevő bejelentés. Aktuális lenne.
Igen a kiugró 2023 Q1 adat miatt. 2024Q2 így a 2. legjobb negyedév eddig a Wallis történetében, de 2024Q3 szerintem már új csúcs lesz. Ha ugye el akarják érni az 5 év alatt a duplázást, ahhoz évi 15%-kal kell nönie az árbevételnek (mivel az árak is nönek vélhetöen, az eladott dartabszámnak elég ennél kisebb mértékben nönie).
A tavalyi Q2-höz képest a kisker 19,8%-kal, a nagyker 15,6%-kal nött. ha ez volt a várakozás, akkor valóban semleges. Az év egészére nézve várható egy 10% körüli növekedés, mivel Csehoszágban bejön pluszban a 3 BMW szalon forgalma is az alaptrend mellé.
én a teljes pakkot eladtam - 90-es átlaggal vettem és 150-es átlaggal szálltam ki belőle - a cég jó, de szvsz most még egy ideig további helyben topogás lesz - plusz láttam jobb lehetőséget
a benne maradóknak további sok sikert és kitartást kívánok - a tapasztalataim szerint nem mindig tudok a legjobb áron kiszállni, tehát lehet hogy hamarosan további emelkedés következik, ha lefelé megy egy kicsit, akkor viszont újra találkozunk, mert veszem vissza :-)
(offtopik: AKKO/APP/EZÜST/OTP/RICSI - most ezekben hiszek)
Gratulálok Veresnek nyomja le az árfolyamot!!Gusztustalan egy cég,míg más cégek felfelé igyekeznek vinni az árfolyamot,addig ez lefelé! Ebből azt a szándékot látom,hogy előbb-utóbb ki akarja vinni a tőzsdéről!
Ez a 128-as vétel nekem nem tetszik!Az érdekelne,hogy ki az eladó??Egyfelől tartok tőle,hogy a Q2 sem hozza a várt eredményt.Másfelől,ha nem jó a Q2,akkor a Veres miért veszi meg?Egyre több papír lesz a Veres kezében!
Az ügyletek keretében a WALLIS TŐKEHOLDINGZrt. összesen 3.000.000 db (azaz hárommillió darab)AutoWallis „C” sorozatú törzsrészvényt vásároltmindkét csomag esetében darabonként egységesen128,- Ft (azaz egyszázhuszonnyolc forint) összegűvételár ellenébenAz ügyeteket érintő egyéb információ Az ügyletek technikai lebonyolítása (zárása) 2024.június 20. napját követően történik
Jelentős vevői erő volt 145-146,5 között de feljebb menni nem akartak - hátha alapon tartották a vevői ajánlatot. Azzal hogy valaki elkezdett nagyobb pakkot eladni szerintem motiválta a többi eladót, akik inkább a biztos vevőre mentek. Elképzelhető hogy az is eladta aki 150-en volt az eladói oldalon jó ideje. Elég komoly vételi ajánlatok voltak, én is vettem egy combos pakkot :)
Soha nem fogom megérteni,hogy miért kell az aktuális piaci ár alatt kínálni eladásra 2000 db papírt. El lehetne adni többért is,legfeljebb 2 órával késöbb teljesülne a kötés.
mindenki frissítene, de a háztartások megtakarítását szétégette az infláció. plusz van egy demográfiai ellenszél is: ma minden évben 30-35.000 munkavállaló lép ki a munkaerő piacról. nem hiába már vendégmunkás fogalmak repkednek a migránsok helyett. ha csökken a keresőképes lakosság, akkor csökken a fogyasztás is. a nyugdíjas nem fog 25 milláért elektromos skodát venni.
Mondjuk 16 év körül van a magyar autók átlagéletkora. ha nem akarnak a magyarok belerokkanni a szervízköltségkbe, akkor viszonylag intenzív megújítás kell. Én most látok potenciált a magyar újautó piacban.
vagy nem vesz autót hanem használja tovább a régit. hamarosan ki lesz mondva, hogy a kis elektromos motoros hibridektől elveszik a zöld rendszámot és a céldátumot is kitolják későbbre a zöldítő programban. bőven fognak még benzines és diesel autok járni 2030-ban de még 2050 is akár. az elektromos vonal kis méretű autónál és kis hatótávolságon gazdaságos. felette nem és mérhetetlenül szennyezi a környezetet (akksi gyárak). a Toyota már rég megmondta hogy nem ez lesz az irány.
nem mindegy. ha egy drága autót nem visz el a vevő, akkor az árbevétel zéró. ha egy olcsóbbat elvisz, akkor X%. a kínai autók előnye eddig az árazás volt, ha ez az előny nincs, akkor nem csak azt nem veszik meg, hanem mást sem. A fogyasztás itthon továbbra is csökken a kormánypropaganda üzente ellenére.
Szerintem a Wallis szempontjából teljesen "mindegy". Ha emelkedik egy autó bekerülési költsge, ők úgyis ráteszika maguk árrését. Mint írják, európai márkák is érintettek. Egy pl.: az amerikai védővámok után a Harley motorok ára is megugrott, mégis folyamatosan egekben van az értékesítés.
Differenciált vámot alkalmaz az EUAz EU tegnap értesítette az érintett kínai autógyártókat, hogy várhatóan július 4-től életbe lépnek az új büntetővámok, amik az eddig is érvényes 10%-os vámra rakodnak rá pluszba. Az új vám nem egységes, a BYD 17,4%-os a Geely 20%-os, a SAIC 38,1%-os extra vámot kapott. A vám általános mértéke 21% lesz a Kínában gyártott elektromos autókra és 38,1% azokra a gyártókra, akik nem működtek együtt az EU-val a vizsgálat során.A kínai gyártók a magasabb eladási árak miatt eddig lényegesen magasabb profitot realizáltak Európában, mint a belföldi piacon, így úgy tűnik, hogy még a vámokkal együtt is érdemes lehet nekik Európában értékesíteni.Az új vám nem csak a kínai autógyártókat érinti, hanem minden gyártót, aki Kínában termelt gépkocsit Európában értékesít, így például a Tesla, BMW és a Renault is érintett.A kínai válaszlépés egyelőre még nem ismert, de korábban vámok kivetését helyezték kilátásba a mezőgazdaság, a légiipar és a 2,5 liternél nagyobb motorral szerelt gépkocsik esetében is.
A kínaiak nagyon szeretnék, ha EU-n belül gyárthatnának villanyautót, és ehhez mi ajánlkoztunk fel nekik. Ez be van indítva, lásd Szegeden a BYD gyár, ez nem lesz csak úgy ripsz-ropsz leállítva, már benne van egy csomó kínai meg egy csomó magyar pénz, és a kívánság pedig nagyon erős, hogy ez beinduljon. Inkább csak azt nem látom annyira, hogy ettől az Autówallisnak miért lesz jó. Én pont azt gondolom inkább, hogy a Wallis addig tud a kínai autókból profitálni, amíg még importőrködni kell nekik, utána talán már nem annyira.
"Március után áprilisban tovább növekedett a forgalomba helyezett új személyautók száma. Tavaly áprilishoz képest több mint 20 százalékos növekedést produkált az újautó-piac." Akár rekord negyedév is lehet a mostani.
Védővám lehetősége csak ideig-óráig fog fennállni, amíg a kínaiak el nem kezdenek az Unió területén belül echte wirtigli uniós gyártású terméket előállítani. És úgy tűnik, a BYD erősen csípkedi magát a Szegedi gyár építésével, nem lepne meg, ha előbb kész lennének, mint az uniós védővám.
AutoWallis Nyrt+topic