Csak azt nem értem miért kellett ehhez tőkét emelni? Zseton van elég a cégben...vagyis lett volna...hacsak nem azért mert a kedves tulaj tudta, hogy 1 év múlva majd duplán adja el a papírjait
Mondom, ha az a konstrukció, hogy forgalomarányos díjat fizet inkább, akkor nem olyan nagy rizikó. Végül is az elmúlt 1 hónapban 3 új értékesítési szerződést kötött. És ehhez 6 mrd Ft tőkét emelt elvileg.
Persze ettől még lehet ez lesz a jövő, ki tudja :) Kicsit úgy érzem hogy kockáztat a Wallis ezzel az úttörő magatartással...de végülis 50% esélye van, vagy bejön vagy nem
Egyébként valóban jó lenne tudni, mennyibe kerülnek ezek a jogok. Jó esetben kicsi upfront fee, és inkább forgalomarányos jutalék. Úgy nem olyan nagy a finanszírozási igénye.
Én nem erőltetném ezt a kínai vonalat mert, ha az EU úgy fogja érezni, hogy veszélyben az autóiparjuk, jönnek majd szép vámok és drágább lesz mint mondjuk egy VW...
Az a probléma,hogy sok papír nem befektetők,hanem szerencsejátékosok kezében van. Már azok is kezdik eladni akik 130 felett vették. Van rajta néhány forint nyereség,így eladja. Nem tud másik papírt,amiben nagyobb potenciál van,de eladja.Lassan,de haladunk lefelé,sok idő kell,mire a 200-at fogja támadni. A 2024-es éves jelentés lesz,ami komolyabb változást fog hozni felfelé. Persze egy negatív tőzsdei fordulat ebbe is beleszólhat.
Jó napot! Private Banking friss:-AutoWallis napi: Még mindig érdekes a papír, bár a forgalom csökkenőben. A nagy kiugrást követően korrekciót láthatunk, de valós koncentrált eladói tevékenység nem jelent meg. A visszatesztelés mértéke sokat elárulhat, mekkora további lehetőségek lehetnek még a papírban. Fontos lenne, hogy minél kevesebbet jöjjön le és a 137-es szint alá semmiképp se jöjjön le. A hosszú távú csökkenő trend törése és az elmúlt 34 év mozgási mintáját alapul véve a 200 környéki célár is kijöhet, mint számított érték. Ellenállások: 175; 187,5; 200; 212,5. Támaszok: 137,5; 125.
A nyereség jelentős részét a nagyker tevékenység és a szerviz szolgáltatás hozza.A bérbeadások eredményét a "vigo" elviszi! A múlt évi Q1 nagyon erős volt. Árbevétel és nyereség szempontjából is. Azóta folyamatos csökkenés tapasztalható! 2023 Q1-ben nagyon erős volt a nyereségtermelő képesség,azóta folyamatosan csökkent. Az elektromos autó pályázat nem tudom,hogy mennyire fogja segíteni a Wallist,de az egyenlőre még nem jelentkezik az eredményekben.Az évi kb 700 db cseh kisker tevékenység és a koreai autó +4 országra szóló nagyker tevékenysége sem érinti a Q1-et. Ami az elemzést illeti: Ott is arról van szó,hogy a második fél év lesz sokkal erősebb /valószínűleg belép még a képbe 1-2 nagyker lehetőség / Az első fél évben inkább stagnálást várnak. Az elemzés is éves eredményről beszél a lehetséges akvizíciók nélkül. Az akvizíciók hatására további jelentősebb cél árfolyam emelkedés is jöhet.A múlt évi nagyon erő Q1 miatt most nem várok semmi jót,de éves szinten jelentő eredmény javulást várok. Nem szabad pánikolni,a papírt venni kell,mert jelentős nyereségre lehet szert tenni vele.Türelem és nagy lesz a haszon. Most is eladhatnám jelentős nyereséggel,de nem teszem,mert tudom,hogy sokkal több van benne. Türelem-türelem.
AutoWallis Nyrt+topic