Én nem tudom, nem vagyok Guru de eddig azt éreztem,hogy van egy láthatatlan kéz, ha valami esni kezdett, megvették.. Na ez 1,5 hete eltűnt... Emlékeztek voltak ilyen tesztek előtte,hogy pár napig 16-17 óra körül meg megöntötték, de visszaálltak alá. Most én nekem free fall érzésem van, konkrétan semmi nem indokolná ezeket az eséseket logikusan, csak hát az eddigi piac sem volt tiszta.
Tavalyi helyzetet miért várja bárki is? El tudjátok képzelni, hogy 4 hétig csak esés legyen? Egy éve ilyenkor egy ismeretlen vírus terjedt, oltás, gyógymód sehol semmi. Ismeretlen kockázatok, súlyosság. Azóta a fed kijelentette, hogy mindent is megvesznek, pénz nem számít. Nem fogják hagyni, hogy stratégiai amerikai cégeket a kínaiak vegyenek meg bagóért. Szerintem most 3 nap esés, aztán jövő héten már feljebb leszünk, mint múlt héten. Jönnek a stimulus csekkek, recovery package, aztán lassan tényleg beindul az igazi élet.
12-31-2018
Net loss - ($2,003M)
OS - 609.65M
SP - $6.94 12-31-2019
Net loss ($1,255M)
OS - 611.87M
SP - $6.88 12-31-2020
Net loss ($567M)
OS - 615.11M
SP - $2.31 Mindent összevete szerintem ez egy jó jelentés! A 2020 különleges év volt és a Transocean szépen visszafogta a kiadásokat és úgy általában kihozta a maximumot a lehetőségekből. A Bloomberg szerint a Permi-medencéből való februári kiesés akár 40 millió hordó is lehet, ami még egyet lökhet a gyorsuló áremelkedésen. A megújulók éllovasaként emlegetett Texast nézve most jópáran elgondolkodnak az eszetlenül, kapkodva összedobált zöld jövő kockázatain... Ha az OPEC gyűlésen mindenki tudja tartóztatni magát és nem kezd el ész nélkül kitermelni, akkor a következő jópár évre bebiztosíthatják maguknak a magas árakat. A pletyka szerint a nagy olajos cégek emelik a fúrási büdzséjüket - itt kellene a conference call során Thiegpen-nek valami biztatót mondani és az árfolyam is összekapná magát.
1)MInden mediaban, CNN-tol Bloomberg-ig, minden riporter es minden riportalany elso lelegzetvetellevel azt mondja, "COMMODITY RALLY!" Igy aztan semmi meglepo, a rez ara tonnankent mar 9000 Dollar felett van, a Brent pedig 65 felett. , ES keves ketsegem van az Olaj chartokra ranezve, hogy megy ez tovabb. Az (5) hullamok a commodity mufajban EXTENDED jelleguek szoktak lenni, meglepoen sokaig szoktak menni. De mi meg csak a (3)ban jarunk ! Micsoda rally jon itt meg?! , Hova fog ez menni? elso ranezere is, az Olaj hetes idotavu projekciok mar mind 100 folott vannak. Egyre inkabb az a sejtesem, hogy a FED 20 ev alatt kinyomott penzenek minden kovetkezmenye hamarosan visszaerkezik. Minden aremelkedes a kisemeber nyakaba fog zuhanni. Ahogy imadtaak nemreg a FED penznyomtatast, nemsokara ugyanigy fogjak majd gyulolni is. Amikor az inflacio megallitasat kovetelik, mint a 70-es evekben,? megkapjak majd a kamat+ado emelest. . 2)Konkretan? A WTI hetes chartjan a megelozo (b) hullam csucsa 66 kornyeken van; az most ellenallas lehet, amin nem biztos hogy azonnal at fog torni. A rakovetkezo 76nal van, addig nem latni sok akadalyat az emelkedesnek, amint 66 folott lesz. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20210223v00voeo54.jpeg . Rovid, 240min idotavon a kornyezo csucsok vilagosan kijelolik, mire kell figyelni. A szamozast tessek nagyon ovatosan tekinteni. Sok mas modon is lehet. Volt itt 3 napig valami korrekcio, de mindent azonnal elsoport az ijedelem, hogy esik az olaj keszlet, Texas kapacitasa osszezuhant, emelkedik a fogyasztas, nyarra meglepoen szuk lesz a piacon a kinalat. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20210223v00viiwuu.jpeg , Mi a helyzet a tobbi piacon? NG, SPY, GLD, Bond. folyt kov.
Az automotive industryban megjelent néhány új szereplő. A régiek nem tűntek el. Az ő versenyerősségeik sem tűntek el. Még mindig a Toyota birtokolja a világ leghatékonyabb gyártási metódusát a TPS-t. Az elektromos kocsi más hajtásművel még kocsi. Az iparág nem változik meg alapjaiban, csupán egy főalkatrész cserélődik le. Miből gondolta valaki, hogy a profitviszonyok úgy változnak, hogy 3-4 elektromos autógyártó több profitot tud termelni a jövőben, mint mondjuk 2018-ban az összes nagy OEM? Elárulom: a verseny erősödik az iparágban --> profitszintek csökkenni fognak. Emellett terjed a car sharing, ami csökkenti a piacot. Plusz az EV gyártási eljárása is egyszerűbb, ergo könnyebben másolható, ergo jönni fognak további versenytársak, azaz a profit csökkenni fog. Még számolni sem kellett, és tudom, hogy irreális volt, ami az EV árazásban zajlott.
Az egy kemény műsor, ami ott megy. És mégis vannak, akik telefonálnak. Küldeni fogok mindenkinek " pénzt hozó" áldást,oldást vagy mit tudom én, hogy mit, de mindenképpen küldök. Olyan bizalom gerjesztő arcok vannak ott.😂🤣
Szerintem egesz egyszeruen Teslat az egekbe huztak, most pedig szepen rajon mindenki arra, hogy elegge elore szaladtak ami az arfolyamot illeti. A tobbi ev gyarto (ahogy felfele is tette) most koveti lefele is. Szokvanyos korrekcio zajlik, csak ekkora emelkedes utan nagyobb lesz mint a megszokott. Pedig mar be volt irva, hogy a fak az egig ernek. Hat nem. Amugy nem mintha ha a kardjaba dolne, es ha mar Tesla, akkor oszinten szolva raferne Muskra egy kis fejre koppintas egy arfolyam felezes formajaban. :)
Nem lehet, hogy az EV gyártók árfolyama most a réz és egyéb fémek "száguldása" miatt is szenved? Az ezüst is nagyon úgy tűnik, hogy lassan vissza kúszik a csúcs közelébe és a mozgás jellege nem egy dupla csúcsra utal számomra, hanem inkább majd egy újabb kitörésre...
Gondoltam szólok, hogy a párom asztrológusa 2020 novemberében bemondta, hogy márciusban jön egy tőzsdei összeomlás... a bolygók úgy fognak állni, mint 1929-ben... Addig meg sem próbálok shortolni
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.