longolo

Regisztráció:
2007-10-03 19:45
Hozzászólások száma:
1 300
Utolsó hozzászólás:
2016-12-23 17:33
Pontok:
Tapasztalati: 4
Aktivitási: 2
Népszerűségi: 5

utolsó 20 hozzászólása

Dátum
2016-12-23 17:33:51
mutat
Bevándorlás társadalmi és gazdasági hatása. #12526
Egész Németország kereste, Merkel méltatta a hatóságok nyugalmát és profizmusát.Közben a szemét átvonatozott Franciaország-Olaszország ahol két csendőr véletlenül elkapta.Ez kb. Európa biztonsága jelenleg sajnos...
2016-10-20 13:09:32
mutat
Jövő héten nyírhatják ki Rogán letelepedési kötvényét #28
Hány főből állhat egy ilyen közvetítő cég ?
2016-10-20 10:53:51
mutat
2016-10-20 09:44:06
mutat
Felkészült a kormány az ajándék EU-pénz nélküli jövőre #32
"ha van egy eu normatíva, azt a magyar szabályozó szerv felülteljesíti, kacifántos hülyeségekkel a végtelenségig tovább bonyolítja."
Ezt én is így látom, hatóságok, kamarák nem segítenek és "helyzetbe hoznak" csak szankcionálnak,büntetnek, lehúznak...
2016-10-20 09:03:58
mutat
Felkészült a kormány az ajándék EU-pénz nélküli jövőre #25
Iso tanúsítások hccp előírások "uborka görbület" nem az EU által ránk testált előírások?
2016-10-20 08:36:41
mutat
Felkészült a kormány az ajándék EU-pénz nélküli jövőre #19
"de miért nem építhetünk pl. MAGYAR autógyárat EU pénzből?"
Gondolom nem céljuk a termékeikkel szemben konkurens ipar fejlesztése és esetleges piacvesztés
2016-10-12 20:09:44
mutat
Korrupció, átláthatatlanság, bürokrácia - Ez a mai magyar valóság #20
"ha a haver oligarcha végzi szarul, akkor egyrészt kvázi kidobott pénz,"
Ha szarul végezné nem lehetne oligarcha pl. elvégeztetheti külföldi alvállalkozókkal is
2016-10-12 19:56:53
mutat
Korrupció, átláthatatlanság, bürokrácia - Ez a mai magyar valóság #19
"presztis beruházásra, aminek átalában semmilyen hozzáadott értéke nincs (térkő, szokőkút, stb.)"
Azért van hozadéka, nálunk kb. 5 éve épült milliárdos főtér. Előtte este 7 -re kihalt város, pár lézengő azok is inkább valami lumpen bajkeverők.
Azóta tele a főtér, rengeteg gyerek,fiatal,nyugdíjas időzik ott éjszakába nyúlóan is. Egyértelműen pozitív a közösség formáló hatása az elidegenedett és virtuális léttel szemben az emberek újra beszélnek egymással.
2016-09-29 10:58:07
mutat
Október 2-án mehetünk szavazni a menekültkvótáról #4358
Meddig tart a menekült státusz aki megkapja ? Ha 20 év múlva is dúl a háború a közel keleten, itt házasodik,gyerekei lesznek stb. akkor mi lesz velük?
2016-09-29 10:50:17
mutat
Október 2-án mehetünk szavazni a menekültkvótáról #4357
Válaszolsz az említett friss munkaerő kérdésére is ?
2016-09-29 09:51:03
mutat
Október 2-án mehetünk szavazni a menekültkvótáról #4353
"mivel meggyőződésük, hogy az unió külső határaira továbbra is fognak menedékkérők érkezni, és az öregedő Európának sürgős szüksége van a friss munkaerőre."
Tele van európa munkanélküliekkel,fiatalokkal miért nem azoknak akarnak munkát adni ? Akarnak-e egyáltalán dolgozni?
2016-09-27 16:39:02
mutat
Líbia kiakadt Orbán ötletén #21
Fegyveresek azok ellen is védenek akik elől menekülnek.Ha úgy hívják hotspot, kapu oldalszárnyakkal az már nem felháborító ? Meg a török egyezmény ahol rábízzák a törökökre a piszkos munkát, a határon bárkit lelőhetnek, ezek mennyivel humánusabb megoldások ? Plusz gyaloglás több ezer km-en keresztül veszélyeknek kitéve nem kevésbé megdöbbentő.
2016-09-19 20:16:35
mutat
Mi lesz veled Magyarország? #56810
Nagyon helyes gyakorlat, határt sértett kérdés nélkül vissza.Útközben felvilágosítani az úriembereket a helyes viselkedés szabályairól
2016-09-07 08:49:39
mutat
Bevándorlás társadalmi és gazdasági hatása. #11576
Gyorsan elmennek még pár országba és vissza németekhez így több helyről kapnak egyszerre ropogós eurót a kirándulás közben
2016-08-18 20:23:43
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #285
A letelepedési kötvényes "bevándorlók" illegálisan jöttek papírok nélkül? Több ország is árul letelepedési kötvényt, miért kell ezt összemosni a népszavazással?
2016-07-13 13:29:08
mutat
Dél-Olaszországot a bevándorlók szétverik! #482
Magyarán duplája kellene lenni a minimálbérnek hogy az alapvető megélhetési költséget fedezze.
2016-07-12 13:36:59
mutat
Bevándorlás társadalmi és gazdasági hatása. #11045
A képek alapján mocskot maguk csinálják, takarítsanak maguk után ne a "befogadóik" de Önt zavarja lemehet takarítani ha olyan humánus
2016-07-12 10:52:52
mutat
Rába és a láma #79849
Offshore-háttérre hivatkozva vonják ki a főváros legkorszerűbb autóbuszait a forgalomból.
Budapesten az új buszüzemeltetési modell segítségével 2014 végén nyílt meg az út hibrid buszok forgalomba állítása előtt. Végre Budapesten is megjelenhettek a környezetbarát járművek. A 28 darabos tenderen a nyertes ajánlattevő a T & J Busz Projekt Kft. lett, ez a cég üzemeltette eddig ezeket a buszokat kilométerdíj ellenében. A hibrid buszok magas beszerzési ára miatt a kilométerdíj az eddigi legmagasabb a fővárosban, 959 forint kilométerenként. Összehasonlításként a VT-Arriva Mercedes Citaro 2 G csuklós buszai 754 forintos kilométerdíjért dolgoznak, ami óriási különbség.A környezetbarát hajtást használó autóbuszok világában nem új, de mindenképp szokatlan a szabad piac bevonása az üzemeltetésbe. A technológia új, nem elterjedt, érdemes tapasztalatszerzésre belső szolgáltatóval kipróbáltatni, a tapasztalatokat összegyűjteni. A másik ok pénzügyi, amiért a szolgáltatós üzemeltetési modell az elterjedtebb. Ugyanis ezekre a drága járművekre könnyű jelentős összegű támogatást szerezni, ahogy hazánkban is volt már példa erre; nem kell piaci körülmények között, szinte kísérleti járművekre szerződést kötni, a kockázatot pedig fizetni.A BKK-nak így nem volt más választása, alvállalkozót kellett bevonnia ahhoz, hogy a fővárosban is megjelenjenek a környezetbarát járművek. A szakmában sokan összevonták a szemöldöküket, amikor kiderült, hogy a BKK a T&J-vel kötött szerződést, ugyanis a cég nemcsak a BKK-nál üzemeltet vonalakat, hanem a Volánbusznál is. Ez az a cég, amely beszerezte a hírhedt minőségű, kínai King Long buszokat, amiket Gödöllő térségében használnak. Először a Hír TV Célpont című műsora derítette ki a T&J-ről, hogy a vállalkozásnak offshore-háttere van. Jó kérdés, hogy a BKK miért kötött szerződést egy olyan céggel, amivel kapcsolatban már hét évvel ezelőtt is felmerült az offshore-gyanú. Még ha az említett műsort nem is tekinthetjük megingathatatlan bizonyítéknak, talán egy alaposabb vizsgálatot megért volna.A minap pedig a 444.hu írta meg, hogy a hibrid buszokat üzemeltető T &J Busz Projekt Kft.-vel azonnali hatállyal felbontja a szerződését a BKK. A közlekedési központ magyarázata szerint: „[a] rendkívüli felmondás oka az, hogy a BKK Zrt. által a közbeszerzési szerződések a Kbt.-ben előírt feltételeknek való megfelelősége szempontjából időszakosan rendszeren elvégzett felülvizsgálata során fény derült arra, hogy a T&J Busz Projekt Kft. tulajdonosi szerkezetében változás következett be, amit a Társaság a szerződés vonatkozó rendelkezéseit megsértve a BKK Zrt. részére nem jelentett be; és az így kialakult tulajdonosi szerkezet tekintetében alapos gyanú merült fel, hogy az nem felel meg a Kbt-ben az offshore cégekkel kapcsolatos kizáró okoknak. E szempontok megalapozzák a szerződés felmondásának jogát, amely egyben törvényi kötelezettség is.” Tehát ezzel azt mondja a közlekedési központ, hogy a cég korábban nem volt offshore-hátterű, de időközben mégis az lett.A szerződés felmondása hirtelen annyira sürgős lett a BKK-nak, hogy a hibrid buszok pénteken közlekednek utoljára. Így a légkondicionált, alacsonypadlós, alig másfél éves, Rábán keresztül importált Volvo 7900 Hybrid buszokat külvárosi, szintén alacsonypadlós buszokkal váltják majd, amelyek viszont a külterületeken hiányoznak majd, és pótlásukat a BKV ősöreg Ikarus 280-asai és 435-ösei fogják felváltani szombat reggeltől. Végeredményben 28 korszerű autóbusszal kevesebb lesz a városban. Valószínűleg éppen ezért semmilyen ezzel kapcsolatos közlemény nem jelent sem a BKK, sem a főváros részéről.
Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mi lesz a buszokkal. A BKV biztosan nem veszi meg a drága, alumíniumvázas, csuklós hibrideket. Mégis nagyon valószínű, hogy valamilyen formában viszontlátjuk ezeket a Volvo 7900-asokat a főváros útjain.Ettől sokkal bizonytalanabb azonban a sofőrök jövője. Ugyanis csütörtök délutánig még nem szóltak nekik, hogy szombat reggel menniük kell-e dolgozni. Értesüléseink szerint csütörtökön a T&J vezetése még azt állította a dolgozóinak, hogy minden a legnagyobb rendben van a cég körül.
Újabb nagy kérdés, hogy a Volánbusz követi-e a BKK példáját, és felbontja-e a T&J Busz Projekt Kft.-vel kötött szerződését. Nagy valószínűség szerint nem lesz más választásuk nekik sem, azonban egyelőre azt nem tudni, honnan szerez be hirtelen a Volánbusz több mint száz autóbuszt. A közlekedési vállalat nemrég megpróbált venni száz új buszt, de a tendert visszavonták, bár hamarosan újra kiírják. Egyébként a T&J-vel kötött szerződés ez év végén mindenképp lejár, amit a Volánbusz egyébként sem szándékozott meghosszabbítani.A T&J kirúgásából a hazai buszgyártók akár még profitálhatnak is. A Kravtex udvarán százasával állnak a kész és félkész autóbuszok, amelyek válthatnák a Volánbusznál közlekedő King Longokat. De az is lehetséges, hogy a 28 korszerű alacsony padlós csuklós hiánya miatt néhány magyar Modulo M168d is forgalomba állhat Budapesten.
2016-07-12 10:36:07
mutat
Rába és a láma #79847
Múlt hét volt valami index cikk, a Budapestnek eladott Volvo hybrid buszokat is kivonják a forgalomból vagy mi..
2016-07-04 21:38:05
mutat
Drasztikusan fogy a munkaerő Magyarországon #190
Jelenleg 150 bruttoból kb. 100 netto marad a dolgozónak / 50 megy az állambácsinak / + 50-et még munkáltató is befizet dolgozó után állambácsinak.
Szegény melósunk nézegeti markában a 100 rugót,közben állam is kapott 100 rugót, ezt a brutál ollót kéne beljebb zárni.

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE