Lujoska

Regisztráció:
2016-08-27 19:52:23
Hozzászólások száma:
351
Utolsó hozzászólás:
2019-02-15 20:38
Pontok:
Tapasztalati: 3
Aktivitási: 1
Népszerűségi: 5

felfüggesztés(ek):

Moderáció:
Felfüggesztés a "MIGRÁCIÓ, EU-ból való kilépés ,napi hírek, Magyarország" topikban - 2019-01-17 10:44-ig (7 nap, 0 óra, 0 perc)


A moderálás a "MIGRÁCIÓ, EU-ból való kilépés ,napi hírek, Magyarország" topik #15524 sorszámú hozzászólása alapján történt.


A moderátor indoklása:
személyeskedés

utolsó 20 hozzászólása

Dátum
2019-02-15 20:38:09
mutat
Orosz propagandaoldalak #660
Az Egyesült Államok azt tervezi, hogy oroszbarátsága miatt eltávolítja a hatalomból Orbán Viktor magyar miniszterelnököt, úgy ahogy azt Venezuelában Maduróval tették - foglalja össze a StopFake.org cikke az orosz propagandagépezet cikkeit, melyekkel Mike Pompeo amerikai külügyminiszter látogatása előtt "informálták" az orosz lakosságot.
2019-02-07 16:33:01
mutat
Orosz propagandaoldalak #656
Az Európa Tanács azt akarja, hogy hat különböző nem képviselői legyenek jelen az orosz delegációban – adta hírül felháborodva az orosz állami média múlt héten. Az orosz parlament külügyi bizottságának elnöke, Leonyid Szlutszkij szerint „ez provokáció, amivel azt akarják elérni, hogy az oroszok kivonuljanak az Európa Tanács parlamenti közgyűléséből” – számolt be a Polygraph, az Amerika Hangja és a Szabad Európa álhírvadász oldala. A hír nyilvánvaló hazugság volt, de erősítette azt az orosz propaganda által terjesztett képet, miszerint Európa egy erkölcsi fertő.


 „hat nem” elmélete lett a harmadik legnépszerűbb téma január 9-én az orosz médiában, és a legnépszerűbb vitatéma az orosz közösségi médiában a mediametrics.ru szerint. Az EU álhírellenes csapata, az East Stratcom Task Force emlékeztet: az orosz propaganda előszeretettel terjeszti, hogy Európa erkölcsi válságban van, és a „hat nemről” terjesztett dezinformáció is ennek a része.A dezinformáció forrása Pjotr Tolsztoj, az orosz parlament alelnöke volt, akinek saját politikai megmondóműsora is van a Pervij Kanal tévécsatornán. Tolsztoj volt az, aki közölte: az Európa Tanács parlamenti közgyűlésének egy levele azt követeli, hogy az orosz delegációban „legalább hat nem” képviseltesse magát.
2019-02-02 12:24:22
mutat
Orosz propagandaoldalak #654

Az orosz propaganda nemrég arról értekezett, hogyan osztották fel maguk között Nyugat-Ukrajnát európai uniós szomszédai. A Rosszija-1 tévécsatornán bemutatott infografika alapján Románia, Lengyelország és Magyarország már gyakorlatilag le is rohanták szomszédjukat – mutatott rá az Európai Unió álhír-ellenes csapata, az East StratCom Task Force, írja az Átlátszó. „Kijev különcködése máris az ország széteséséhez vezetett. Mióta a huszadik század elején Kárpátalja egy ideig Magyarországhoz tartozott, Budapest vissza akarja szerezni a felügyeletet a terület felett” mondta a Rosszeikja-1 orosz tévécsatorna műsorvezetője a múlt hónap végén egy politikai műsorban. Majd hozzátette, hogy „A déli részek sem teljesen történetileg ukránok”, a „lengyelek pedig rajta tartják a szemüket az ukrán Galícián”.Az orosz műsor ezután egy grafikán azt sugallta, hogy Románia, Lengyelország és Magyarország már el is foglalta Nyugat-Ukrajna egy részét, épp csak egy kis rész maradt szabadon Kijev körül.Az orosz propaganda tehát úgy tesz, mintha a nyugati országok támadtak volna Ukrajnára. Sőt, sértették volna meg annak területi integritását, miközben épp Oroszország tett így.
http://www.magyartudat.com/orosz-allami-teve-sugalmazza-magyarorszag-elfoglalta-karpataljat/
2019-02-01 12:42:07
mutat
Orosz propagandaoldalak #651
Lettország három hónapra felfüggesztette az Rosszija RTR orosz nyelvű tévécsatorna sugárzását – jelentette be a balti ország médiahatóságának sajtószolgálata csütörtökön.Lettország nem fogja eltűrni a Kreml propagandáját területén, s ez világos jelzés a barátságtalan országok és erők számára, megvédtük és a jövőben is meg fogjuk védeni információs terünket– hangsúlyozta Ivars Abolins, a hatóság szóvivő helyettese.A hatóság szerint a gondok a Rosszija RTR Este Vlagyimir Szolovjovval és 60 perccímű műsoraival voltak, amelyek Ukrajnával foglalkoztak.Lényegtelen, hogy melyik ország vagy nép ellen irányul a súlyos szabálysértésnek minősülő háborús, illetve gyűlölködő uszítás, mert ez ellen a médiahatóság szigorúan fel fog lépni– mondta Patriks Griva, a hatóság szóvivője.
2019-02-01 12:07:07
mutat
Orosz propagandaoldalak #649

A Facebook és a Twitter bejelentette: Iránhoz, Oroszországhoz és Venezuelához köthető profilokat távolított el.A Facebook és a Twitter helyi idő szerint csütörtökön bejelentette, hogy Iránhoz, Oroszországhoz és Venezuelához köthető, kampánycélokat szolgáló profilokat távolított el közösségi platformjáról.
A Facebook közleménye szerint a manipulatív kampányoldalak elsöprő többsége Iránból származott, és nem csupán az Egyesült Államokat, hanem más országokat is célba vett, köztük például Franciaországot.Az eltávolított profilokat 26 különböző országban azonosították be, és nem csak a Facebookon, hanem a cég tulajdonában lévő Instagramon is.A közösségi platform 783 oldalt szüntetett meg. Olyan csoportok vagy egyéni profilok oldalait, amelyek az iráni kormányzat álláspontját ismételték olyan kényesnek ítélt ügyekben, mint a palesztin-izraeli konfliktus, Szíria, vagy a jemeni polgárháború.
A Twitter 418 oldal megszüntetését jelentette be.
Állítása szerint mindegyiket az orosz Internet Research Agency nevű, hamis híreket gyártó cég működtette,
bár a cég közölte: nem tud közvetlen kapcsolatot bizonyítani a profilok és az orosz trollgyár között.A Facebook és a Twitter megítélése szerint a blokkolt profilok többsége olyan üzeneteket közvetített, amelyek a megcélzott ország társadalmának megosztására, vagy a feszültségeinek felerősítésére irányultak.Mindazonáltal Nathaniel Gleicher, a Facebook kiberbiztonságért felelős vezetője csütörtök este egy telekonferencián leszögezte: a vállalat nem tudja egyértelműen és minden kétséget kizáróan megállapítani, hogy ki vagy kik állhatnak a kampányoldalak hátterében. Többször is elismételte, hogy óvatos ennek megítélésében. A szakember nem kívánt arról sem nyilatkozni, hogy vajon mi lehetett a kampányoldalak működtetőinek szándéka.Mindkét közösségi platform közölte: az eltávolított oldalakról értesítették az amerikai bűnüldöző szerveket, valamint az érintett országok törvényhozóit is.
2019-01-28 12:57:17
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #18167

Összevissza hadoválsz mindenféléről ! 00 ezek vagytok
2019-01-28 12:08:04
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #18162

Ez FALU! Tanulj meg olvasni! Én NEM a hajléktalanokról van szó!
CAP?
2019-01-28 11:54:15
mutat
2019-01-25 13:41:37
mutat
Orosz propagandaoldalak #648
Európának meg kell védenie magát az orosz fenyegetéstől, valamint a Putyint kiszolgáló EU-s tagállamok kormányaitól. Ezért nem engedhetjük meg, hogy orosz propagandát, vagy EU-ellenes álhíreket közvetítsenek az uniós állampolgároknak. Az ötlet nem újkeletű: Jakob von Weizsäcker német EP-képviselő is felvetette már az ötletet,  hogy hozzon létre az EU egy saját csatornát, hogy „ellensúlyozzák a hazugságokat” és „megvédjék a demokráciát”. De tekinthetjük előképnek a Szabad Európa Rádiót, illetve a BBC World Service-t is – egyiknek sincs már magyar adása. Egy egységes európai média megteremtésére is történt már kísérlet. Az Euronews egy jó kezdeményezés volt, azonban jelenleg már többségében egy egyiptomi üzletember tulajdonában van, amely pont ezért ki van téve a tulajdonos kénye-kedvének. Az uniós közmédia akkor válthatja be a hozzá fűzött reményeket, ha teljes egészében a közösség tulajdonában van, az elnökét pedig az az intézmény kellene, hogy megválassza, amelynek a legközvetlenebb felhatalmazása van az európai polgárok által a közös ügyek meghatározására, vagyis az Európai Parlament. Költségvetését közvetlenül az uniótól kell kapnia, ennek előteremtésére vagy már meglévő forrásokat kell átcsoportosítani, vagy – ahogy Jakob von Weizsäcker is felveti – az EU területén működő médiaóriások bevételeinek pár százalékát kell elvonni.
2019-01-23 13:50:02
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17450

Az legalább  magyar! A Te Putyini  diktatúrádat használd csak magadnak! Akárcsak a történemelhamisításodat
2019-01-23 13:32:37
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17444

Például Te, Mint volt fanatikus MSZP szavazó!
Hatalmas miket művelsz, az orosz prop imádó Hatosa elvtárs mellett :-))
2019-01-22 21:52:52
mutat
Orosz propagandaoldalak #646
Az Európa Tanács azt akarja, hogy hat különböző nem képviselői legyenek jelen az orosz delegációban – adta hírül felháborodva az orosz állami média múlt héten. Az orosz parlament külügyi bizottságának elnöke, Leonyid Szlutszkij szerint „ez provokáció, amivel azt akarják elérni, hogy az oroszok kivonuljanak az Európa Tanács parlamenti közgyűléséből” – számolt be a Polygraph, az Amerika Hangja és a Szabad Európa álhírvadász oldala. A hír nyilvánvaló hazugság volt, de erősítette azt az orosz propaganda által terjesztett képet, miszerint Európa egy erkölcsi fertő.

A „hat nem” elmélete lett a harmadik legnépszerűbb téma január 9-én az orosz médiában, és a legnépszerűbb vitatéma az orosz közösségi médiában a mediametrics.ru szerint. Az EU álhírellenes csapata, az East Stratcom Task Force emlékeztet: az orosz propaganda előszeretettel terjeszti, hogy Európa erkölcsi válságban van, és a „hat nemről” terjesztett dezinformáció is ennek a része.A dezinformáció forrása Pjotr Tolsztoj, az orosz parlament alelnöke volt, akinek saját politikai megmondóműsora is van a Pervij Kanal tévécsatornán. Tolsztoj volt az, aki közölte: az Európa Tanács parlamenti közgyűlésének egy levele azt követeli, hogy az orosz delegációban „legalább hat nem” képviseltesse magát.
Ám amikor az ET nyilvánosságra hozta a kérdéses levelet, kiderült, semmi ilyesmi nem volt benne. A sablonlevélben többek közt az állt: a delegációkat úgy kell összeállítani, hogy abban tisztességes módon képviseltesse magát minden politikai párt, illetve hogy a delegációban az „alulreprezentált nemnek legalább olyan arányban kell megjelennie, mint amekkora arányban az adott ország parlamentjében képviselteti magát.”Tolsztoj ennek nyomán a Facebookon ismerte el, hogy hibázott a nemek számát illetően. „Természetesen nincs hat nem, csak kettő – férfi és nő. Minden más egyén rajtuk kívül „alulreprezentált nem”, gender, az ET parlamenti közgyűlése pedig épp erre utal. Azt még nem döntöttük el, honnan szerzünk ilyeneket” írta szarkasztikusan Tolsztoj.A BBC orosz adása megkereste Tolsztojt, akinek sajtósa annyit válaszolt:
fordítási hiba történt.
2019-01-22 21:51:15
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17339

A MAGYAROK képviselik! De neked ez magas elvégre még egy értelmes dolgot nem mondtál!
A lányod is tudja ezért!
2019-01-22 18:01:56
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17320

Tudod ez a szöveg a szalonképtelen szalonokból indult. Talán, ha értelmesen kérdeznél kaphatnál választ is!  Éppen ezért nem kellene a hülyítést erőltetni!!
2019-01-22 17:46:30
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17317

LOKÁL!! ))))
)))))))))))))
)))))))))))))
)))))))))))))))))))))))
2019-01-22 17:31:22
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17304

https://24.hu/belfold/2019/01/22/tuntetes-rendorseg-beidezes/
Nocsak! Egy ujabb állításod dölt meg a többivel egyetemben!
2019-01-22 17:10:48
mutat
A Fidesz rendbeteszi az országot #17298

Petőfi Sándort is nullának mondjátok Ti!
Magyarellenesek!

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE