szerintem az ütközes soran kigyulladas miattiu halal hagyomanyos autoknal az össz halalhoz kepest szerintem olyan szazezrelekes nagysagrendben mozoghat....de lehet sokat mondtam
Az autóipar mindenképp egy hanyatló ipar, akkor is, ha az EV-k terjednek el. Az átállás önmagában drága, az autó ára jobban emelkedik, mint az emberek autóra költhető megtakarítása (a középréteg csúszik le). Anyagi okok miatt kevesebben fognak autót venni. Egyre kevesebben akarnak egyáltalán autót birtokolni: fenntartás, tárolás stb. Ez a két tényező a gyártási volumen csökkenéséhez vezet, ami pedig tovább emeli a gyártási költségeket, így az árakat is.
Szerinted hányan haltak már meg úgy hagyományos autókban, hogy ütközés után kiégtek? Sokan, nagyon sokan. Menet közben pedig mennyi az esélye egy autó kigyulladásának? Hagyjuk....
Hagyományos autók vs. elektomos autók, nos ezen emberek órákon át vitakoznak. Azt el kell fogadnunk, nem a hagyományos a jövő és ilyenkor gondoljunk csak a klimatikus változásra. Évek, mire ez a vita nyugvópontra kerül.
Pont ez a gond, hogy nem komplexen nézed, hanem kiragadva egyes dolgokat. Mert ha már alapanyagbányászat az akkukhoz, akkor szénhidrogén kitermelés is pl. Nem tudunk ezen végigmenni, de azt is jó tudni, hogy az e-autók tűzesetei két nagyságrenddel kisebbek mint a hagyományosaké, 100 ezer autóra vonatkoztatva. Az akku tűz igen heves ugyan és szinte olthatatlan, de cserébe lassan indul, van idő a menekülésre és a beavatkozásra, pl. égésgátló tűzoltó ponyva bevetésére, akár a garázsokban is automatikusan. De tényleg nem akarok belemenni a részletekbe, elég jó anyag jön föl egy egyszerű google keresésre, akit érdekel. Lényeg, hogy a jövő nem a hagyományos autóké.
Nem vetek össze semmit-semmivel.Tényeket írtam le. D..Ha már kérosanyagkibocsájtási adatokat összehasonlítani.akkor az elektromos rovatba ne felejtsd beírni az alapanyagbányászat során okozott károkat és környezetszennyezést.Nem is beszélve a vízbázis szennyezést....Továbbá,a kimerült akkuk feldolgozása során keletkezett szennyezéseket. És ha hég ez sem lenne elég,ott a töktéshez használt energia előállítása során okozott környezetszennyezés is. Szóval: csak óvatosan ezekkel az összehasonlításokkal....
De mi van akkir ha egy zsúfolt autópályán tõrténik egy baleset, egyre több az elektromos, ott akkor mekkora kár lesz, hány ember halhat meg? Nekem egyelôre felejtôs az elektromos.
"A vásárlóerő-paritáson számolt, egy főre jutó háztartási fogyasztás módosított adataira ránézve általánosságban azt mondhatjuk, hogy a fejlett országok előzetes számait felfelé, a szegényebbekét pedig lefelé módosította az Eurostat.Ahogy a fenti ábrán látható, Magyarország az utolsó pozícióban maradt. Ehhez hozzájárult, hogy a mi adatunk is lefelé revideálódott: az EU átlaghoz viszonyított 70%-ról 67,4%-ra. (Az előzetes adatok még egész értékre voltak kerekítve.) Ám ezzel együtt is majdnem összejött az előzés, ugyanis a bolgár adat több évre visszamenőleg jelentősebben módosult, így a balkáni ország előnye 3 százalékpontról 0,1 százalékpontra mérséklődött. Viszont mivel a közvetlenül előttünk lévő régiós országok számai kevésbé módosultak, a magyar-bolgár páros lemaradása látványosabbá vált"
Rubel viktor kleptokráciája a garancia arra, hogy nálunk a legmagasabb az árszínvol az euban.
Ez rendben van, de kevés ahhoz, hogy ítéletet mondjunk az e-autók fölött. Műszaki probléma, meg fogják oldani. Össze kell vetni a hagyományos autókkal, és teljes életciklusban kell összehasonlítani. Ha az akkugyárak környezetszennyezéséről beszélünk, akkor az olajfínomítók is kerüljenek képbe pl. Elég gyakori a robbanásuk. Vagy azt is jó tudni, hogy egy dízel autó 3600 km alatt küld annyi dzsuvát a levegőbe mint egy elektromos autó teljes kiégése. Egy látványos tűzesetből nem szabad általánosítani, ahol a számok túlzottak is voltak, és már lépek is a koreaiak. Az is biztos szerintem, hogy az olajlobbi is szítja a "tüzet", hiszen visszaesett az értékesítésük. (Ettől még a magyarországi "akku nagyhatalom leszünk" legalább annyit árt az országnak mint az ötvenes évek "vas és acél országa leszünk"). Egy kis összehasonlítás: https://www.autoinsuranceez.com/gas-vs-electric-car-fires/
Úgy ég,mint a napalm:magának termeli az oxigént.Még a vízben oldott oxigént is elhasználja.Csak úgy últható,ha sikerül a hőmérsékletét egy bizonyos mérték alá hűteni,vagy más módon -pl. géllel- teljesen elzárni a levegőtől. A kecskeméti merciben kigyúladt akkut egy kotrógéppel ásott gödörbr temették. Teljesen környezetbarát módon.... Erről se fogsz sehol máshol olvasni,vagy hallani......(ettől még igaz!)
Köszi, hogy jelezted, erről eddig nem hallottam.... Komoly(abb)ra fordítva: nem azt tagadom vagy vitatom, hanem a következtetést, amit ebből levonnak/tok...
Tudod, arról nem nagyon beszélnek, adnak hírt, hogy a lítiumos akkumulátorok tűzveszélyesek. Ez konkrétan tény. Gyakorlatilag, ha kigyulladt, akkor elolthatatlan. Nézz meg néhány videót: úgy tudják eloltani, hogy beteszik egy konténerbe, ami tele van vízzel/oltóanyaggal. Ez meg ugye nagyságrendekkel bonyolultabb/nehezebben kivitelezhető egy sűrűn lakott területen, épület belsejében/pincében.
Ellenben a kőolaj kitermelés és feldolgozás, ami ugye köztudottan veszélytelen, a világ legnyugisabb melója.... Van még ilyen kikezdhetetlen, komoly érved az elektromos hajtás ellen? Kezdek elbizonytalanodni...
Koreában júniusban 24-en haltak meg egy akkumulátorgyárban kialakult tűzben. Maga a gyár is veszélyes üzem, a legendás magyar munkamorál majd kelleni fog :)
Koreában júniusban 24-en haltak meg egy akkumulátorgyárban kialakult tűzben. Maga a gyár is veszélyes üzem, a legendás magyar munkamorál majd kelleni fog :)
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!