Jaja.... Teslával aztán nagyon ki lehet tűnni. Pont annyira, mint egy iPhonenal.... Pesten eldobsz egy követ, éj jó eséllyel egy Teslát találsz el. Hahun több eladó Tesla van, mint Toyota Corolla!
Akkor most ő is alusisakos, osszeskuves hivo mint én? Pedig nagy koponya a srac. Vagy mit akarsz ezzel.mondani? Mert en ezt mar masfel eve mondtam a fatol az erdo topikba. Es akkor ezt mondtatok rám. Polus váltás van. Uj gazdasagi vilagrend van kialakuloban. Mar folyamatban van. Az egyetlen felelmem, hogy meg egy (gazdasagi) birodalom nem omlott ossze nagy haboru nélkül, nagy robaj nelkul a tortenelemben.. (Kivéve a Szovjetunio, de azt iranyitottak, es az Oroszok hagytak)). "Humi kedvencei "nem fogjak ezt elfogadni békében, mar a nyitány, a mostani haboru megvolt, lesznek itt meg cifra dolgok. Pá. Off.
Jaja. Igy van. Bar a felesegemnek aki a gyerekeket hozza visszi, szep nagy SUV ot vettem. De ez nálam biztonsagi kérdes. Nekem meg jo a 15 eves passat. Amig nem rozsdasodik minek vegyek mast. Ennel jobb az ismerosom, akinek 120 alkalmazottja van, gyara , cege van, es oreg feher skoda oktaviaval jar.:)) .
Igazad van, valoban a toltohalozat volt a fokusz. Csak amikor elmesz egy 1000km-es utra es minden harmadik toltonel kifagy a plugsurfing vagy a moon app es nem tudod elinditani a toltest, mikozben a csaladod bent ul a kocsiban 15%-os toltottseg mellett 35 fokban, akkor Te vakarozol hogy hova dugod a kocsit, mert most epp olyan helyen vagy, ahol 3-an tudtok egyszerre tolteni 22kw-tal. Na akkor nem lesz mas dolgotok mint kivenni egy szobat , amig a kocsi feltolt 5 ora alatt. Mindegy is, tultargyaltuk! :)
Azért nem teljesen gondolkozik mindenki így. Itt pf - en volt multkor egy cikk, hogy egyre inkább hibridet vennének az eddigi elektromos autót vásárlók. Hibrid technológiája meg nincs a Teslának. Se több évtizedes autógyártási tapasztalata. Az meg , hogy eléggé automatizált gyártást folytat mégis 8% körüli a margin az elég gáz szerintem. Árzabáló ide vagy oda.
En sem ertek hozza, szoval semmi okoskodas. En egy ioniq 28-cal jarok, sok villanyautossal talalkozok, beszelgetek toltoknek. Mindenki gondol amit gondol, de a tesla jo pozicioban van. Ha lecserelnem a szeretett kis automat, akkor biztosan model 3-ba ulnek. Nincs jobb ar ertek arany. Tegnap lattam a neten az uj Volvo EX-et, ami a marka legkisebb suv-ja. Meg lehet nezni, 15m aztan abban lehet meg parkradar sincs.. A M3 SR 100.000 ft-tal indul feljebb mint a Kia eNiro. 17,7m vs 17,8m ft. Bmw i4: 21,5m Ioniq 5: 21m Nincs ehhez mit hozzafuzni.
SPY daytrade a wave(iv) lefele megy tovabb, most a (C of iv) szakaszban van. Idealisan a fibo38 szintnel, 4503, van a (C) hullam vege. Szoval meg eshet kb. 40 pontot, az kb. -1%, mert most 4540 szintnel tart. http://keptarhely.eu/view.php?file=20230720v03x3urz6.jpeg
Az autót két csoport veszi: az egyik el akar jutni A-ból B-be. Na Placi, meg én kb. ilyenek vagyunk, ezért használt autót veszünk, abból is régebbi van, tök jó az. Ha megtöri az ember, olcsó javítani, filléres a fenntartása. MEg vannak azok, akik SUV-okat , Teslakat, prémium autókat vesznek méregdrágán. Semmi másért nem, mint villantani. Az összes többi duma, racionalizálás és mese.
Az a baj , hogy senkit nem a töltőhálózat érdekel hanem az autó. Erre is értettem érveid nagy része kimerül a töltőhálózat emlegetésében. Akinek erre van pénze többségének van otthon napelem és otthon tölti. Maga az autó semmiben sem különleges már a nagy önvezetés rendszert meg hagyjuk inkább. Nem lehet 100% -ban kihasználni , mert nem lehet magára hagyni vezetés közben. Érthető?
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.