SPY volume mintha március vége óta folyamatosan csökkenne, de még mindig tudunk új ATH-t menni. Jelenthet ez valamit? Kezd esetleg elfáradni a lendület? Esetleg a nyári szezonalitáshoz lehet köze?
Megértelek. Régebben tőkeáttétellel is kereskedtem, devizáztam (pl. isteni szerencse volt, hogy időben kiléptem az izlandi koronából). Volt, hogy éjjel felkeltem és megnéztem, hogy áll a kínai tőzsde, Nikkei, japán yen, stb. a tőkeáttételek miatt. Ma már inkább alszok.
Egesz Europa ebben a lazban eg, USA szinten elindult errefele. Az EU hidrogen strategiaja tokeletesen mutatja az iranyt, meg fogjak csinalni, penz es akarat lesz hozza. Kozben felnott egy generacio, akik szamara a zoldules alapveto felfogas, az o gyerekeik pedig 2045-re lesznek felnottek, igy mar kerdes se lehet, hogy generaciovaltas es korszakvaltasban vagyunk. Marmint szerintem :)
Nagyon szimpatikus ez a hozzaallas es elismeresem, hogy sikeresen tudod az elonyodre forditani. Gondolom nem 1 millio forintot "fektettel be" gazpromba, hanem mar komolyabb vagyonokkal mozogsz. Amint elerek arra a szintre, hogy komoly fajdalmat jelentsen a tozsdei bukas, en is el fogom hagyni a kockazatos tradeket es veszek majd chevront meg coca colat, mert azt nagyjabol ertem :) Regebben irtam, hogy nekem egyelore nincs annyi, mint itt sok tapasztalt oreg rokanak, igy nekem a kockazatvallalas az egyetlen jarhato ut. Ebbben probalom valahogy csokkenteni a szerencse faktort az elemzesekkel, utanajarassal es hogy titeket megkerdezlek.
PLUG 19.3 mrd usd FCEL 3 mrd usd BE 4.8 mrd usd HYZN 2.9 mrd USD ___ Szigoruan felertekelodesi potencial oldalrol nezve a Hyzonban van a legnagyobb lehetoseg sokszorozni. Egyelore nem megvaltani akarom a vilagot H2-vel, hanem penzt keresni a tozsden egy olyan ceggel, ami szerintem alulertekelt es egyebkent egyetertek a kuldetesevel. Altalaban erre figyelek, hogy "jo fej" cegeket birtokoljak.
Nem tudom, nem igazán értek hozzá. Én egyszerű ember vagyok, az egyszerű dolgokat szeretem. Ahogy Jim Rogers, W. Buffet mondják: fektess olyanba, amihez értesz. Vagy legalább értsd meg, ismerd meg, végezd el a házi feladatot. Nekem ezt megismerni, megérteni, felmérni a jövőben lehetőségeit, egyszerűen meghaladja a képességeimet, időmet, energiámat. Egyszerűbb dolgokban is lehet mindig találni lehetőséget. Persze nem 20X, 30x-ást. De én megelégszem ha pl. Gazprom - amit évek óta tartok veszegetek - hoz nekem 3 év alatt 3-400%-ot osztalékokkal együtt. (Így voltam pl. GS Parkkal, Masterplasttal) Hasonló alulértékelt dolgokat keresek, ósdi mutatók alapján. P/BV - fontos számomra a money management szempontjából. P/S, osztalékhozam, stb. Szándékosan írtam dolgokat, mert simán megveszek egy bolhapiacon pl. egy régi fegyvert, porcelán készletet, képet, stb., ha azt látom/gondolom, hogy nem ismerték fel a lehetséges értékét. Alulértékelt dolog - amit értek (vagy legalább azt hiszem, hogy értem:-)))))
Számszerűsítsünk. A napelemek hatásfoka kb 20%, az elektrolízis hatásfoka kb 4% (jelenleg), a hidrogén üzemanyagcella kb 60%. A teljes energetikai körfolyamat hatásfoka tényleg nem túl fényes, viszont tökéletesen beleillik a jelenlegi karbonsemlegesítési elképzelésbe. A tankolás időtartama nagyságrendileg mint a benzin és a dízel autóké. Az elektrolizálok fejlesztésében eddig nagy kutatások nem voltak, de még lehetnek.
Nem inkább azt kéne nézni, hogy x km + karbantartás + amortizáció mivel kedvezőbb gazdaságilag? Ha olcsóbban lehet üzemeltetni egy h2 ev flottát, mint egy dízelt, akkor a zöld maszlagra sincs semmi szükség, a piaci szereplők gazdasági érdekből mozdulni fognak.
" Megdöbbentően alacsony szám jön ki. Na, ez volt egy hidrogén meghajtás hatásfoka/hatékonysága." -- Az igaz, de ingyen van. A napelem bontja a vizet. Plane amikor tultermeles van.
Ja, még annyi a hidrogénnel kapcsolatban, hogy nem lózungokat ereget. Egy egyszerű, számszaki példát ad a közönségnek, hogy számolják ki. Megdöbbentően alacsony szám jön ki. Na, ez volt egy hidrogén meghajtás hatásfoka/hatékonysága. (Kb., mintha Stephenson gőzmozdonyáról beszélnénk....)
Megkeresem, de most szabin vagyok és a link a levelezésemben van meg. Nem akarom a céges mail boxot megnyitni, nehogy rámzúduljon a bullshit. (Elektromos autózásban sem hiszek. Meglesz a szerepe a jövőben valahogy, valamikor, de szerintem csak a közlekedés egy igen kis szeletében lesz éltképes.)
a h2 felhasználásáról:kb 1,5 éve a Bosch több ezer embert bocsátott el,a vezetője azt mondta;döntsék el az autógyárak milyen irányba mennek el,az akkumulátor vagy a h2 meghajtás irányába,ők mindkettőre fel vannak készülve; a német kormány is valami 7b €-ót tesz a h2 fejelesztésekbe
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.