Nincs mit.Egyébként most làtom hogy egy koràbbi hsz ben tévesen inditot írtam gyorsító helyett a Porschek kapcsán. Tojnerék szerint hülyeség az EV ők a hybridben hisznek.A gyorsítást az akksik végeznék a seb.tartast pedig benzinmotor.Az ő gyorsító akksijukat 90%ra lehet tölteni 6perc alatt.Ezt direkt a Porschenak fejlesztették pl:versenyzéshez.
Gombelemekre gondolsz?Ott van némi elönye az ázsiaiakkal szemben.Nem véletlen választotta őket az Apple. Egyébként érdekességként irom hogy az inditó akksik üzletága csak europában a Vartáé. A világ más részén eladott Varta inditó akksik az Energizert gazdagitják.
Sokakkal szemben én hiszek az EU-s gyártókban, így a VW-ben is. Itt nem veszek, de ha beütik, akkor jó vételnek tartom. TUI-t nézegetem most, ez is egy lesajnált szektor.
Nem ez a fura, hanem az , hogy egy német autós llbbizik a kínaiak érdekében. Ezt írtam tegnap, hogy a “menő” német gyártók mennyire kitettek a kínai piacnak. A Stellantis vezére Tavares (akiről tegnap szintén írtam) kiáll az európai piac védelme mellett (szerintem nagyon helyesen).
Eurós részvények vitasarok