Topiknyitó: buythedip 2024. 01. 22. 22:09

Eurós részvények vitasarok  

Nem tudtam valamiért a 'Külföldi tőzsde' kategóriát kiválasztani, de talán segít egy moderátor ha ez a topic lesz a fórum sztárja.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
5000 2024. 03. 12. 13:45
Előzmény: #859  todi
#860
Mondjuk az fura, hogy EU-s gyártók több vámot fizetnek.
todi 2024. 03. 12. 12:09
#859
Épp tegnap beszéltünk a német autósok kínai kitettségéről.Kicsit hazabeszélnek?https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240312/felszolitotta-brusszelt-a-mercedes-vezerigazgatoja-674401
5000 2024. 03. 12. 09:09
Előzmény: #856  Karvalytokes
#858
Sajnos csak németül van, ha jól látom
5000 2024. 03. 12. 08:59
Előzmény: #856  Karvalytokes
#857
Köszi!
Karvalytokes
Karvalytokes 2024. 03. 12. 08:46
Előzmény: #855  5000
#856
Láng& Schwarz arjegyző.
Wall Street online.de.
5000 2024. 03. 12. 08:36
#855
Német árakat hol tudtok a legolcsóbb előben nézni?
Karvalytokes
Karvalytokes 2024. 03. 12. 08:21
Előzmény: #853  todi
#854
A technológia és az internet sok olyan félkegyelmüt vonzott be a tözsdére akik mindenféle vízió,a vàllalat értékelés legalapvetőbb ismerete nélkül jàtszanak.
Mert amit csinàlnak az se nem befektetés se nem spekulàció.
Célpontjuk a plàzàkban,reklàmokban esetleg az utcàn megpillantott màrkàk.Logikàjuk szerint a Nike bombaüzlet mert a környezetüket leuralta.
Fintech céggel max hiteligénylés soràn talàlkoznak.
Ez a réteg  nem érti hogy részvényt az ember a profitért vesz nem pedig a clubtagsàgért.Valamint nem làtja a különbséget, a jól felépített gondolatmenet àltal elért jövedelem és a casinoban nyert nyeremény között.
todi 2024. 03. 11. 20:42
Előzmény: #852  Dave110
#853
Autósoknál sokan elkövetik azt a hibát, hogy a céget “összekeverik” a cég autóival. Kb. 1 évvel ezelőtt a Stellantis olyan alulértékelt volt az akkori kb 10% osztalékával együtt a német gyártókhoz képest, hogy az már szinte fantasztikus.
Az alulértékeltség fő oka az volt szerintem, hogy a cég nem szexi. BMW , Mercedes részvényt birtokolni menő. Stellantist nem.
Viszont ha megnézzük aszámokat, akkor a Stelkantis veri a németeket:
- magasabb marzsok
-adósság alacsonyabb
-kínai kitettség alacsonyabb
-közép- és délamerikában egyre jobban dominál
Erre szoktam mondani, hogy lehetnek előítéleteink de a számok nem hazudnak.
Dave110 2024. 03. 11. 19:57
Előzmény: #850  todi
#852
Egyetértek veletek, én is néztem tavaly a stellantist is, sajnos vwt vettem. De sztem továbbra sem jövő állobb, mint a német szektortársai, az árfolyama pedig azt árazza. Meglátjuk. Az biztos, hogy tavaly nagyon benéztem.
todi 2024. 03. 11. 19:32
Előzmény: #849  zsoltee77
#851
Így van. Tavares a legjobb autós menedzser és nem csak szerintem. Autót persze nem vennék tőle , de Stellantist jó áron igen.
todi 2024. 03. 11. 19:30
Előzmény: #848  Dave110
#850
Pont a költségcsökkentés (spórolás) az amit a piac nagyon szokott értékelni az árazásnál. Én sem a Stellantis autóit értékelem hanem a részvényeit.
Egyébként a Stellantis fair értéke nálam 24 euro körül van, most egy picivel fölötte van az ár, de nem nevezném még túlértékeltnek.
zsoltee77
zsoltee77 2024. 03. 11. 19:30
Előzmény: #843  todi
#849
Tavares jó menedzser, de autóbuziként én sok jót nem tudok róla mondani.
Dave110 2024. 03. 11. 19:07
Előzmény: #845  todi
#848
Ez igaz. De sztem a részvényárfolyama a stellantisnak kicsit túl van hypeolva. ATH n van miközben a többi eus gyártó részvénye szenved, és mint írtam van vaj a fülük mögött, nem véletlen a nagyobb marzs, mindenen is sporolnak, ez pedig a minőség rovására ment.
Törölt felhasználó 2024. 03. 11. 18:45
Törölt hozzászólás
#847
buythedip 2024. 03. 11. 18:04
#846

Pfizer 9%-ot ment múlt hétfő óta (utólagosan a múlt hét ötletének kihirdetem, bár nem eurós és a Vodafone teljesített jól a pénteki zárásig, de a BATS, WIZZ is szépen ment). Bayer úgy tűnik nem esik tovább, az is felfelé menetel. Hosszabb távon lehet még lefelé, de most jól néz ki.
Durva mozgások vannak ma, Polytec, Pierer nagy mínuszban kezdett és zöldben zárt (Pierer csak majdnem, de kellett volna venni ma, az ilyen eséseket szeretem, amit azonnal megvesznek).
todi 2024. 03. 11. 16:46
Előzmény: #844  Dave110
#845
Azt azért megvárom amíg valaki egy ilyen pert megnyer agy autógyártó ellen.
Vacak motorok mindig is voltak és lesznek.
Nekem például 1.4 tsi skoda octavia lánccsere.
Dave110 2024. 03. 11. 16:38
Előzmény: #843  todi
#844
Azért kiváncsi vagyok majd ha elindul a motorkárosultak pere, akkor mi lesz. Mert bár az összes új kisköbcentis motor egy szar, de a puretech a legszarabb mind közül, a stellantis pedig hárít. Aki egyszer beszívta vele többet tuti nem vesz semmit a konszerntől, ez 3-5 év alatt gyűrűzik be szvsz.
todi 2024. 03. 11. 16:11
Előzmény: #841  Dave110
#843
A Stellantis az európai gyártók között a legjobb szerintem csak már nem alulértékelt. A marzsai jobbak mint a mercedes BMWé. Ráadásul az autós CEOk között messze Tavares a legjobb.
djbencus 2024. 03. 11. 15:57
Előzmény: #804  Borisz
#842

Ki mit vár a  PORSCHE AG tol  Holnapután kedden Q4 report.
Szerintem ez a negyed év még nem lesz túl fényes szerintem decemberig még nem indultak be az új  modellek eladásai. Viszont a előre tekintő profit jelentés szerintem jó lesz. Ilyenkor nehéz okos lenni.... Venni vagy várni? :)
Dave110 2024. 03. 11. 15:51
Előzmény: #840  buythedip
#841
A Stellantis is közel dupla, pedig ugyanolyan szar mint a többi ha nem szarabb..

Topik gazda

buythedip
4 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek