Topiknyitó: buythedip 2024. 01. 22. 22:09

Eurós részvények vitasarok  

Nem tudtam valamiért a 'Külföldi tőzsde' kategóriát kiválasztani, de talán segít egy moderátor ha ez a topic lesz a fórum sztárja.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
kisvasutas 2024. 03. 10. 09:56
#800
OMV részvényben lát valaki fantáziát, vagy inkább felejtős ? 
Karvalytokes
Karvalytokes 2024. 03. 10. 07:49
Előzmény: #796  5000
#799
Ha nem csak netbrokered van de van Erste tradered is nos ott él kéne tudni érni az euronext Parizst.(De van ott USA,Milano CFD,Euronext stb.)
A netbrokerböl csak német osztràk papírok elérhetök ha jól emlékszem.
Senda 2024. 03. 09. 23:00
Előzmény: #795  Dave110
#798
Az Audinak olvastam egy pár éve, hogy szinte elkölthetetlen pénz áll rendelkezésre ami persze nem igaz mert mindent el lehet költeni lásd a forma 1-be is megy de a Vw -nek a teherautó szinten is vannak gondok az id buzz alig megy a Transporter az jó de baromi drága a Caddy is egy húzó a Crafter viszont egy man/sprinter öszvér a saját beteg Vw motorral magas áron amivel a inkább a Mercit veszik az emberek mert lényegesen jobbak a motorjai már legendásak a mai szar konstrukciók között, egy szó mint száz én félek a Vw -től ha lemenne 100 alá 80 köré akkor bele vennék de itt nem!
Senda 2024. 03. 09. 22:55
Előzmény: #795  Dave110
#797
Így van én is azt várom, hogy a kocsi teteje és a geptető egy normális erősségű panel legyen az rengeteget segítene az elektromos auto használatában, Kínában van már aminek napelem a teteje nem találtam infót, hogy mit tud, Európában a leaf aminek a hátsó szárnyában van egy kb 0.25 nm napelem de az csak a 72 ah kiegészítő akkut tölti vagyis arra segít rá!
5000 2024. 03. 09. 22:54
Előzmény: #783  Karvalytokes
#796
Fabot
Dave110 2024. 03. 09. 22:40
Előzmény: #794  Senda
#795
A vw legnagyobb baja a szakszervezet lesz. 65000 embert foglalkoztat. Ha csökken a kereslet bele kerülhet egy spirálba. De a porsche plusz a luxus márkák szépen futnak, skoda, audi is elmegy. A seatot meg a cuprával felélesztették. Pont maga a vw márka döglődik, ami a nevet adja, ez nem túl előnyös. :(
Az EV a jövő, de még idő kell az átálláshoz. Kb 8-10 év bíztos. Először a solarnak kell brutálisan elterjedni, még ennél is jobban.
Kiváncsi vagyok, mikor lesznek olyan kicsi és hatékony panelek amik a kocsi tetején ellátják majd az akksi töltését.
Senda 2024. 03. 09. 22:25
#794
https://www.portfolio.hu/uzlet/20240309/leallitjak-a-volkswagen-elso-teljesen-elektromos-modelljenek-gyartasat-a-wolfsburgi-gyarban-673987
És az új Passat sem nyerte el az emberek és a zsűri tetszését, pedig ez az id3 kimondottan tetszik, jelenleg id4 van de ahogy sztárolják őket helyben tuti hosszabb távra használhatatlan. 
Törölt felhasználó 2024. 03. 09. 21:30
Törölt hozzászólás
#793
todi 2024. 03. 09. 20:18
Előzmény: törölt hozzászólás
#792
Egy sima magam barkácsolta excel tábla, de csak hétfőn leszek gép előtt. Majd negnézem, hogy fel lehet-e ide tenni excelt.
Törölt felhasználó 2024. 03. 09. 20:06
Törölt hozzászólás
#791
Törölt felhasználó 2024. 03. 09. 19:43
Törölt hozzászólás
#790
todi 2024. 03. 09. 19:11
Előzmény: törölt hozzászólás
#789
Csinálsz egy Excel táblázatot. A DCF modelleknek többféle változata van. Különböző a projektált évek száma, valamint, hogy használ-e Terminal Valuet vagy sem. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie.
Jómagam 20 évre vetítem előre az adatokat és nem használok TV-t. 
A növekedést 3 részre bontom: 1-5 év, 6-10 év, 11-20 év. Elméletileg mindegy, hogy EPS-t vagy FCF-t használsz, azonban FCFt nehezebb manipulálni.
Ha konzervatívan akarsz értékelni akkor használd az alacsonyabbat, de figyelj arra, hogy annak a növekedésével számolj.
Ami egy veszélyes dolog a DCFnél, hogy nagyon érzékeny az eredmény a bevitt adatokra, így nagyon könnyen mellé lehet fogni.
Kész DCF modelleket lehet találni online vagy letölthetőket is. 
Törölt felhasználó 2024. 03. 09. 18:57
Törölt hozzászólás
#788
Törölt felhasználó 2024. 03. 09. 18:54
Törölt hozzászólás
#787
todi 2024. 03. 09. 18:47
Előzmény: #766  Dave110
#786
Nem véletlen , hogy a Tesla nem győzi állandóan akciózni az autóit.
Jómagam EV-be nem invesztálnék. A szereplők saját bevallása szerint is egyre gyilkosabb az árharc, hogy ne veszítsenek piaci részesedést.
Karvalytokes
Karvalytokes 2024. 03. 09. 18:09
Előzmény: #784  Karvalytokes
#785
Ujabb háború vagy megloduló infla esetén ujraszámolás van.
Karvalytokes
Karvalytokes 2024. 03. 09. 18:06
Előzmény: törölt hozzászólás
#784
Én csak igy fejbe (kb célár)mert túl sok a változó..
Pl:
Rudi 2026 ra 500millio usd EBITDA-t igér és 1,5 mrd usd értékesitést..
Abból levonok 40% ot marad 300milió usd Ebit.
Megszorzom 0.85 tel mert gyengülő dollára számitok.
255 millió euró.
130 millió részvény van.
Az kb 1.9 eurós profit.
Ha vágnak még kamatot akkor az XFAB megér ugy 21-25 eurót.
Karvalytokes
Karvalytokes 2024. 03. 09. 17:59
Előzmény: #782  5000
#783
Mit?Fabot vagy az infot?
5000 2024. 03. 09. 17:55
Előzmény: #773  Karvalytokes
#782
Erstenel nem talaltam.
5000 2024. 03. 09. 17:53
Előzmény: törölt hozzászólás
#781
Szerintem lehetetlen teljesen biztonságos önvezető autót úgy létrehozni, hogy ember vezet mellette.

Topik gazda

buythedip
4 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek