Jobb lett a jelentés mint vártam és azt sem felejtették el beleírni, hogy az idénre tervezett 200 milliárdos bevételt nem fogják elérni. Azt csak halkan jegyzem meg, hogy emlékeim szerint 230 milliárdos bevétellel számoltak az idei évre . Az OPEL nem tudja hozni a tervezett számokat de aggodalomra semmi ok hiszen most jön az új Astra és venni fogják mint a cukrot :-)
Meglátjuk. 4ig is csorgott már hónapok óta, aztán most belevettek, kicsit megpezsdült. Talán valaki lát majd ebben is fantáziát. Én 165-ig nem szeretnék kiszállni, már csak Széklet Úr emlékére sem.
Ezzel nem lesz gond szerintem. Viszont azzal igen, hogy valahol nem lehettek körültekintőek és talán egy akvinál kiáramlott papír folyik most vissza a piacra. Én nem ismerem a részleteket a lockupokkal kapcsolatban.
Ez egy jo jelentes lett es jovore meg jobb lesz,ha nem lesznek ujra lezarasok pl covid miatt.A cegcsoport folyamatosan terjeszkedik.Lasd az utobbi idoben megjelent bejelenteseket.
Igénybevett szolgáltatások 4 milliárd? Ezek mik lehetnek, elég erősen rontja az eredményt...? Vagy ami csak könyvelési dolog, 1,4 milliárd ÉCS leírás, szal ezt nyugodtan hozzá lehetne adni az adózott eredményhez, de ugye ez az ÉCS megmarad, főleg ha épületet is vásároltak, szóval papíron nem lesz ettől eredményesebb, de a valóságban azért jobb lehet a helyzet De ez az igénybevett szolgáltatásokat jó lenne tudni mi lehet, mert nagyon magas
Szerintem nem teljesen sportszerű egy erős növekedési ( terjeszkedés, eszköz beruházás) pályán lévő cég esetében a nyereség/ árbevétel mutató alapján ítélni. Az üzletfejlesztési költségek - főképpen a nem virtuális térben mozgó kereskedelmi és szolgáltató szektorban - igen jelentősek (a Wallis esetében ilyen jelentős klts a terjeszkedéssel együtt a kiszolgáló platformok, a szervízhálózat biztosítása). Persze, ettől még lehet, hogy a nyereségesség később se fog növekedni...
Szerintem már a P/E mutató nem releváns legalábbis a 10es irányadó szám, van valami ami ott forog? Amcsiknál esetleg? Nem én arra gondoltam hogy 11 ezer autó meg szerviz, meg végtelen alkatrész eladása után 1 milliárd marad? Hoooogy?
Lenyeg itt van-------eredménytermelő képességét legjobban bemutató EBITDA több mint a négyszeresére, 3,2 milliárd forintra (+320%), ugrott, miközben a teljes átfogó eredmény 1,2 milliárd forint nyereség volt, szemben a tavalyi 854 millió forintos veszteséggel. Mindezek alapján az AutoWallis egy részvényre jutó eredménye (EPS) 3,52 forint volt az év első hat hónapjában.
AutoWallis Nyrt+topic