Az ingázók előbb költözének akkor ki (több ismerősöm megtette, határ mentén), mint hogy ellehetetlenüljön. Most még költenek magyarországon, ki nagyobb, ki kisebb mértékben. Ezt korlátozni nem fog sikerülni (osztrákok már így is teszik, pl Ágfalva, Kőhida határátkelőknél, illetve a Soproni "nagy" határnál is, hogy 1 sávon engedik + szúrópróba kiszedés... Autópályát se kötötték be, pedig az megoldotta volna a környező falvak siralmait... Autóiparba nem specilis szaktudás kell, hanem olyan ember aki dolgozik... ahogy hallom , azok a Tier 1 beszállítók akik pl Magyarországon és Romániában is tartanak fel gyárat, a magyar oldalon okés, románoknél meg küzdenek minőségi problémákkal. (ezt 2 külön forrásból is), így egyelőre még pl az Autoliv se lépett le, habár vannak/voltak tervek rá. Filippino meg ilyen meg teljessen esélytelen, ha nem érti meg hogy mi a feldat... nem is beszélve olyanról, hogyha nem egy prést kell húzni, hanem pl egy félautómata gépet kezelni... ott több kárt okoznak mint hasznot. Oda inkább jobb 1 emberre rátenni 2-4 autómatát is (olyan alacsony hibaráta, hogy tud vele így is foglalkozni, illetve van beugrós is. )
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)