Ügyfélkapun próbálkoztam: MÁK értékpapír számla nyitással, állítólag asszonynak... állítólag csak 2 katt.. (email + telefonszám kell csak)
ez az email jön:
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy értékpapírszámla nyitási kérelmét a Magyar Államkincstár adathiány miatt nem tudta feldolgozni.
Kérjük, hogy az értékpapírszámla nyitási kérelmét ismételten szíveskedjen beküldeni. Többszöri sikertelen próbálkozás esetén, kérjük keresse fel személyesen a Magyar Államkincstár valamely állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatát. Az állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatok elérhetőségét, valamint az időpontfoglalás lehetőségét a https://www.allamkincstar.gov.hu/ weboldalon tudja megtekinteni.
Mi hiányozhat? Minden adat ott van az ügyfélkapun..... (2MRD-os szoftver-fejlesztés eredménye ez a sikertelen számlanyitás?:)
ez az email jön:
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy értékpapírszámla nyitási kérelmét a Magyar Államkincstár adathiány miatt nem tudta feldolgozni.
Kérjük, hogy az értékpapírszámla nyitási kérelmét ismételten szíveskedjen beküldeni. Többszöri sikertelen próbálkozás esetén, kérjük keresse fel személyesen a Magyar Államkincstár valamely állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatát. Az állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatok elérhetőségét, valamint az időpontfoglalás lehetőségét a https://www.allamkincstar.gov.hu/ weboldalon tudja megtekinteni.
Mi hiányozhat? Minden adat ott van az ügyfélkapun..... (2MRD-os szoftver-fejlesztés eredménye ez a sikertelen számlanyitás?:)
Magyar Állampapír tulajok