Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 01. 31. 10:08

ERSTE NetBroker  

Tud valaki valamit erről miért nem megy?

A telefont nem veszik fel!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
farkasfu
farkasfu ma, 16:08
Előzmény: #3870  net91
#3876
Igy van!
Azért megjegyezném, hogy a sok év bejelentés ellenére, egyszer kaptam olyan választ, ahol panaszkezelési  vizsgálatot indítottak, azonosító számmal! A többi ment a levesbe! :))
Bikuci ma, 15:19
Előzmény: #3872  HARDCORETERROR
#3875
ezek hülyék, ki fog mindig új jelszót kérni? Nem normálisak, ahelyett h csinálnának egy normálisan müködő rendszert mobilra és aztalira, de egyik fosabb, mint a másik és ami a legdurvább h egyre csak szarabb lesz, ezen dolgoznak, értitek és egyre szarabb, nagyon durva, frissités és mindkét  asztali, mobil szarabb lett, mint volt. A nagy erste, szégyen
szosz ma, 15:05
#3874
Szerintetek mennyi idő múlva lesz, megint működő program?
hekki
hekki ma, 14:21
Előzmény: #3865  Bikuci
#3873
Igen mert a telon be kellett volna állítani hogy ne frissüljön automatikusan. Én is későn vettem észre ezt az opciót :(
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR ma, 14:17
#3872
NetBrokerGo telefonos belépés
Kedves Ügyfelük! Technikai okok miatt az androidos NetbrokerGo alkalmazásba történő bejelentkezéskor probléma merülhet fel, és a biometrikus azonosítást vagy az mPin kódot nem fogadja el az app. Ebben az esetben a bejelentkezéshez az "Elfelejtett mPin kód" funkcióval szükséges új mPin-t igényelni a bejelentkezési adatok és SMS kód megadásával. A következő bejelentkezés során ismét szükség lehet új mPin igénylésre a bejelentkezéshez. A NetBroker rendszer böngészőből zavartalanul elérhető. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, a probléma elhárítása folyamatban van.
schumi07
schumi07 ma, 12:32
Előzmény: #3870  net91
#3871
Minden egyes hibáról fotót készíteni,és kérni a panasz kivizsgálását,egy hete minden nap írok nekik,de mától hívom is őket,ott is felveszik a panaszt,persze nem túl nagy lelkesedéssel,elméletileg kötelességük kivizsgálni,minél többen írnak meg hívják őket,csak lesz változás!
Az új app már a végső teszt fázisba van...2éve kb. ):
net91 ma, 11:45
Előzmény: #3864  Ungabunga
#3870
Szerintem meg van értelme megkeresni őket. Pár megkeresnél elintézik azzal, hogy egyedi hibáról van szó. De ha több százan keresik meg őket, egyértelmű hogy szar a rendszer és tenni kell nekik valamit.
info@ersteinvestment.hu
Bikuci ma, 11:19
Előzmény: #3867  Spiller
#3869
Gyakorlatilag olyan mintha nem is lenne, erre írják azt, hazudják ők h jó, vérlázitó, hogyan is merik ezt megcsinálni, mert ha egy napra esetleg félévente rossz el lehet fogadni, de ezt h gyakorlat túlzás nélkül többet rossz, mint jó...... Hogyan képzelik? 
Spiller ma, 11:17
Előzmény: #3856  gyula1971
#3868
Jaksityt kedveltem, főleg régebben mostanában van párbecsípődése.
De semmilyen aktívan kezelt alapba ilyen olyan számlába  nem tenném a pénzem sem hold sem concorde. Ha megnézed a hozamokat akkor láthatod miért. Ráadásul van sikerdíj meg az adólevonások.  
Spiller ma, 11:02
#3867
nyomorult erstének nem nagyon megy megoldani a problémát. nevetséges. A mobilos verzió amúgy is egy gagyi. Tanulni kellene tán egy startupos cégtől. 
A pró is szarul megy csak a vételeket látom a listában az eladásokat nem. 
gyula1971
gyula1971 ma, 10:52
Előzmény: #3858  Laphroaig
#3866
Nem reklám,csak érdekes benne az 5 millió ft feletti ingyenes számlavezetés ténye..
Olvassa az Erste,és csináljon ő is ilyent.
Bikuci ma, 09:29
Előzmény: #3861  pantya54
#3865
Nekem magától frissült tegnap úgy nyitotta meg és azóta nem jó 
Ungabunga ma, 09:27
Előzmény: #3857  net91
#3864
Bő két éve nem csinálnak, semmit, mégis miben reménykedsz? Majd levelek, meg telefonhívások hatására? Ugyan.
dlacix
dlacix ma, 08:32
Előzmény: #3862  MoSzi
#3863
Nekem még nem is válaszoltak. :(
MoSzi ma, 07:04
Előzmény: #3857  net91
#3862
Megvolt, küldtem a panaszt. 
Pikk-pakk válaszoltak. Tudnak a hibáról, javítják. 
A kérdés már csak az, hogy mikor.... 
pantya54 ma, 06:03
Előzmény: #3860  pantya54
#3861
elővettem a régebbi telefonom,amin még a nem frissített netbróker van,azon teljesen rendben van a belépés!!
pantya54 ma, 05:05
Előzmény: #3847  Shorttime
#3860
Igen, a frissítés óta nem jó,addig teljesen rendben volt!
Bikuci hétfő, 23:13
Előzmény: #3857  net91
#3859
szoktam küldeni
Laphroaig hétfő, 21:07
Előzmény: #3856  gyula1971
#3858
Ezt miért raktad be? Reklám vagy szarkazmus?
Hogyan jön a netbrokerhez?
net91 hétfő, 19:56
#3857
Küldjön mindenki nekik panaszt.  
info@ersteinvestment.hu 
Érezzék, hogy valamit kéne már csinálniuk.
gyula1971
gyula1971 hétfő, 19:51
#3856
-Félretenni nem elég, be is kell fektetni amegtakarításokat!-
A megtakarítás nem egyenlő a befektetéssel. Aki csak félretesz, azt kockáztatja, hogy hosszú távon jelentősen csökken vagyonának értéke. A befektetés lényege az, hogy a pénzünk valódi értékét őrizzük meg és gyarapítjuk. A Concorde Relax Befektetési Számla lehetővé teszi Önnek, hogy a Concorde szakértelmére bízza megtakarításai kezelését.Mindezt egyetlen applikáció letöltésével, 5 millió forinttól, számlavezetési díj nélkül, csupán az infláció feletti hozamra vetített sikerdíjjal!
Laphroaig hétfő, 19:34
Előzmény: #3851  Nagysas64
#3855
Én is! Ezek szerint tényleg sablont küldenek!
A többi kérdésemet, akkor ezért nem válaszolták még!
Kompenzació persze ohne!
Pedig már a múlt héten is zárás utanig, több, mintegy órán át nem ment a francos rendszerük 
efranx hétfő, 19:13
#3854
Nálam ma a George áttekintőből is eltűnt a portfolióm...
Bikuci hétfő, 19:06
Előzmény: #3852  Bikuci
#3853
Idén egy honapja szar, tavaly októbertől volt szar decemberben végéig, meg még joparszor korabban 2024ben, idén olyan 10 kereskedési napot volt teljesen jó, akkor is egy picit késtekaz adatok, most nagyon késnek..... 
Bikuci hétfő, 19:03
Előzmény: #3848  pozcok
#3852
Plusz, az új jelszót se engedi be ha becsuktad újra, ez se kis probléma, erről egy szót se írnak, meg a téves és időben késő adatokról se, egy hónapja szar, ehhez kevés a szíves elnézés..... 
Nagysas64
Nagysas64 hétfő, 18:57
Előzmény: #3848  pozcok
#3851
Én is szóról szóra ezt a választ kaptam.....be volt már nekik készítve.
pozcok
pozcok hétfő, 18:57
Előzmény: #3849  Labanc
#3850
Ja, kb :)
Labanc
Labanc hétfő, 18:55
Előzmény: #3848  pozcok
#3849

"néhány készüléken"
Azaz a fejlesztők készülékeit leszámítva az összesen :)
pozcok
pozcok hétfő, 18:54
Előzmény: #3847  Shorttime
#3848
Tisztelt Ügyfelünk!
 
Technikai probléma miatt néhány készüléken nem működik rendben a biometrikus azonosítás.
Fejlesztő kollégáink dolgoznak a probléma elhárításán.
Új m-PIN kód igénylésével be lehet lépni a felületre, illetve a webes böngészőn keresztül is gond nélkül működik a belépés.
Szíves elnézését kérjük a kellemetlenségért és köszönjük türelmét!
 
Üdvözlettel:
Shorttime hétfő, 18:51
#3847
Kár volt frissítenem az android netbroker go-t....Azóta nem jó az ujjlenyomatos belépés....
431145 hétfő, 15:39
Előzmény: #3840  asztika
#3846
nem volt ez jó soha,legalább átvették volna a Random rendszerét!
dlacix
dlacix hétfő, 14:19
Előzmény: #3844  retektoni
#3845
Remélem a fiúk már a bányában dolgoznak és nem ezen a rendszeren!
retektoni
retektoni hétfő, 14:09
Előzmény: #3837  dlacix
#3844
Nekem sem. Bejelentkezni sem tudok, mert bár az sms-ig eljutok, de aztán kidob megint a bejelentkezésre. Röhej.
Bikuci hétfő, 14:09
Előzmény: #3841  szosz
#3843
1 hónapja rossz adatokat mutat, azt is késve, szóval, mától gond a belépés, de egy hónapja gond h késik és sokszor téves a mutatott árfolyam, plusz csak egész számokat mutat, így hogy lehet kereskedni? 
Akkor meg minek fizetünk?
asztika hétfő, 14:03
Előzmény: #3841  szosz
#3842
múlt héten se volt nálam jó
szosz hétfő, 13:59
Előzmény: #3840  asztika
#3841
Csak a mai naptól kezdve romlott el....

Topik gazda

nagyonkezdo
4 3 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek