Simán kiszálhatsz... annyi másik hajó van kb. 200 még.
De ha neked ez a hajó kell-jutott, nos akkor mások is utaznak rajta.
Nem dobhatod a vízbe őket, mert nem tetszenek útitársként.
Sőt a kapítányt- és a személyzetet sem.
Akik vezetik az utasok többségéenk felhatalmazása alapján a hajót.
Így jártál.
(megj: lázadni persze lehet, de akkor győzni is kell, különben gond lesz)
---
Allítólag jó mérnöknek tartod magad, ráadásul a nagyon keresett villanyszakon asszem.
Ami maga az egyik főnyeremény az életben!
.
Ez függetlenséget-biztonságot-bőséget ad a világon bárhol számodra.
Így bizony itt magyar földön is :-)
--------------------------------------
Aki ebben az országban nem keres jóval a medián/átlagbér fölött diplomásként.
Az valamit nem csinál(t) jól... eddig.
Akkor sem, ha sokan vannak ilyenek.
és
Ez sokaság mondjuk látszik is az ország "termelékenységén".
.zaz az egy főre eső GDP-n ami jóval a német alatt van pl.
.
Erről pedig az emberek is tehetnek egyénileg nem csak a kormányok.
De ha neked ez a hajó kell-jutott, nos akkor mások is utaznak rajta.
Nem dobhatod a vízbe őket, mert nem tetszenek útitársként.
Sőt a kapítányt- és a személyzetet sem.
Akik vezetik az utasok többségéenk felhatalmazása alapján a hajót.
Így jártál.
(megj: lázadni persze lehet, de akkor győzni is kell, különben gond lesz)
---
Allítólag jó mérnöknek tartod magad, ráadásul a nagyon keresett villanyszakon asszem.
Ami maga az egyik főnyeremény az életben!
.
Ez függetlenséget-biztonságot-bőséget ad a világon bárhol számodra.
Így bizony itt magyar földön is :-)
--------------------------------------
Aki ebben az országban nem keres jóval a medián/átlagbér fölött diplomásként.
Az valamit nem csinál(t) jól... eddig.
Akkor sem, ha sokan vannak ilyenek.
és
Ez sokaság mondjuk látszik is az ország "termelékenységén".
.zaz az egy főre eső GDP-n ami jóval a német alatt van pl.
.
Erről pedig az emberek is tehetnek egyénileg nem csak a kormányok.
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)