pénznyomtatás lesz... hogy ez állami hitelfelvétel vagy lakosssági támogatás, vagy direkt tőke injekció a vag csoportnak + pár másiknak azt nem tudom, de hogy hatékonyságot érdemben nem fog akkor mértékben növelni az biztos... ahhoz a VW nél is le kéne ám építein a vízfejet.. Meglátjuk ez a 30k ember 2030 ig akiket kirúghat +1-2 gyárbezárás meghozza e ezt (szerintem nem mert a kínaiak a spájzban vannak) és a VW nek innen kéne nagyo dobni hogy az eladási javuljanak.
Lakossági támogatást most vezették ki (ha jól emlékszem 8k€ volt talán ami fele adóból leírható volt fele meg talán támogatás). azóta az elektormos autó piac németországban is csak vánszorog... a németek se hülyék ha a byd vagy másikat tudnak venni fele vagy 2/3 ad áron akkor ők is pénztárcával szavaznak. Mostanában autópályán egyre több a BYD, polestar stb... (nem reprezentatív, csak saját érzés). és az összes Tier 1-2 emiatt cumizni fog... (még nagyobb ár nyomás ami eddig is brutális volt). Bosch, ZF, Conti, SAP mind leépít...). A legtöbb beszállítónk kurzarbeiton... (1 most jött vissza róla amolyan első fecske hátha el tud happolni pár melót).
Ez szerinted milyen inflációt szül ? Szerintem EUR romlani fog emiatt
Lakossági támogatást most vezették ki (ha jól emlékszem 8k€ volt talán ami fele adóból leírható volt fele meg talán támogatás). azóta az elektormos autó piac németországban is csak vánszorog... a németek se hülyék ha a byd vagy másikat tudnak venni fele vagy 2/3 ad áron akkor ők is pénztárcával szavaznak. Mostanában autópályán egyre több a BYD, polestar stb... (nem reprezentatív, csak saját érzés). és az összes Tier 1-2 emiatt cumizni fog... (még nagyobb ár nyomás ami eddig is brutális volt). Bosch, ZF, Conti, SAP mind leépít...). A legtöbb beszállítónk kurzarbeiton... (1 most jött vissza róla amolyan első fecske hátha el tud happolni pár melót).
Ez szerinted milyen inflációt szül ? Szerintem EUR romlani fog emiatt
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)