Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 01. 31. 10:08

ERSTE NetBroker  

Tud valaki valamit erről miért nem megy?

A telefont nem veszik fel!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Beze
Beze 2025. 02. 18. 22:08
#3880
Nyomorult banda 
Én is napi szinten tesztelek szoftvereket, és nem mehet ki olyan, amibe ordas nagy hiba van! 
De ez vérlázító! Senki nem tesztelte!?!? Hogy a fenébe lehetett ezt kiadni máskülönben???
Bikuci 2025. 02. 18. 21:13
Előzmény: #3878  tordaska75
#3879
Csak megcsinálják valahogy
tordaska75 2025. 02. 18. 19:01
#3878
Sziasztok. egy megoldás működik , én Android rendszeren csináltam Samsung telon...ha valaki érez magában egy kis technikai tudást. 1.Kitörlöd a telefonróll  ezt a frissített mocsodék  NetBrokerGo alkalmazást. 2.ha van egy korábbi mentésed a telefonodról amin rajta volt a régebbi NetBrokerGo kiválasztod ezt az egy alkalmazást a Smart Switch-ben kézi visszaállítással és vissza másolod a telefonra. 3.szokásos bejelentkezés , felh+ számlaszám+ jelszó.. végig zongorázod az mPint..stb ,biometrikust aki használja és működik a régebbi verzió. Google play, letiltani az automatikus frissítést az amúgy is ajánlott.
gyula1971
gyula1971 2025. 02. 18. 17:47
Előzmény: #3868  Spiller
#3877
-Értem,az alapjuk nem is annyira kell,de lehetne ingyenes számlavezetés legalább.
farkasfu
farkasfu 2025. 02. 18. 16:08
Előzmény: #3870  net91
#3876
Igy van!
Azért megjegyezném, hogy a sok év bejelentés ellenére, egyszer kaptam olyan választ, ahol panaszkezelési  vizsgálatot indítottak, azonosító számmal! A többi ment a levesbe! :))
Bikuci 2025. 02. 18. 15:19
Előzmény: #3872  HARDCORETERROR
#3875
ezek hülyék, ki fog mindig új jelszót kérni? Nem normálisak, ahelyett h csinálnának egy normálisan müködő rendszert mobilra és aztalira, de egyik fosabb, mint a másik és ami a legdurvább h egyre csak szarabb lesz, ezen dolgoznak, értitek és egyre szarabb, nagyon durva, frissités és mindkét  asztali, mobil szarabb lett, mint volt. A nagy erste, szégyen
szosz 2025. 02. 18. 15:05
#3874
Szerintetek mennyi idő múlva lesz, megint működő program?
hekki
hekki 2025. 02. 18. 14:21
Előzmény: #3865  Bikuci
#3873
Igen mert a telon be kellett volna állítani hogy ne frissüljön automatikusan. Én is későn vettem észre ezt az opciót :(
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2025. 02. 18. 14:17
#3872
NetBrokerGo telefonos belépés
Kedves Ügyfelük! Technikai okok miatt az androidos NetbrokerGo alkalmazásba történő bejelentkezéskor probléma merülhet fel, és a biometrikus azonosítást vagy az mPin kódot nem fogadja el az app. Ebben az esetben a bejelentkezéshez az "Elfelejtett mPin kód" funkcióval szükséges új mPin-t igényelni a bejelentkezési adatok és SMS kód megadásával. A következő bejelentkezés során ismét szükség lehet új mPin igénylésre a bejelentkezéshez. A NetBroker rendszer böngészőből zavartalanul elérhető. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, a probléma elhárítása folyamatban van.
schumi07
schumi07 2025. 02. 18. 12:32
Előzmény: #3870  net91
#3871
Minden egyes hibáról fotót készíteni,és kérni a panasz kivizsgálását,egy hete minden nap írok nekik,de mától hívom is őket,ott is felveszik a panaszt,persze nem túl nagy lelkesedéssel,elméletileg kötelességük kivizsgálni,minél többen írnak meg hívják őket,csak lesz változás!
Az új app már a végső teszt fázisba van...2éve kb. ):
net91 2025. 02. 18. 11:45
Előzmény: #3864  Ungabunga
#3870
Szerintem meg van értelme megkeresni őket. Pár megkeresnél elintézik azzal, hogy egyedi hibáról van szó. De ha több százan keresik meg őket, egyértelmű hogy szar a rendszer és tenni kell nekik valamit.
info@ersteinvestment.hu
Bikuci 2025. 02. 18. 11:19
Előzmény: #3867  Spiller
#3869
Gyakorlatilag olyan mintha nem is lenne, erre írják azt, hazudják ők h jó, vérlázitó, hogyan is merik ezt megcsinálni, mert ha egy napra esetleg félévente rossz el lehet fogadni, de ezt h gyakorlat túlzás nélkül többet rossz, mint jó...... Hogyan képzelik? 
Spiller 2025. 02. 18. 11:17
Előzmény: #3856  gyula1971
#3868
Jaksityt kedveltem, főleg régebben mostanában van párbecsípődése.
De semmilyen aktívan kezelt alapba ilyen olyan számlába  nem tenném a pénzem sem hold sem concorde. Ha megnézed a hozamokat akkor láthatod miért. Ráadásul van sikerdíj meg az adólevonások.  
Spiller 2025. 02. 18. 11:02
#3867
nyomorult erstének nem nagyon megy megoldani a problémát. nevetséges. A mobilos verzió amúgy is egy gagyi. Tanulni kellene tán egy startupos cégtől. 
A pró is szarul megy csak a vételeket látom a listában az eladásokat nem. 
gyula1971
gyula1971 2025. 02. 18. 10:52
Előzmény: #3858  Laphroaig
#3866
Nem reklám,csak érdekes benne az 5 millió ft feletti ingyenes számlavezetés ténye..
Olvassa az Erste,és csináljon ő is ilyent.
Bikuci 2025. 02. 18. 09:29
Előzmény: #3861  pantya54
#3865
Nekem magától frissült tegnap úgy nyitotta meg és azóta nem jó 
Ungabunga 2025. 02. 18. 09:27
Előzmény: #3857  net91
#3864
Bő két éve nem csinálnak, semmit, mégis miben reménykedsz? Majd levelek, meg telefonhívások hatására? Ugyan.
dlacix
dlacix 2025. 02. 18. 08:32
Előzmény: #3862  MoSzi
#3863
Nekem még nem is válaszoltak. :(
MoSzi 2025. 02. 18. 07:04
Előzmény: #3857  net91
#3862
Megvolt, küldtem a panaszt. 
Pikk-pakk válaszoltak. Tudnak a hibáról, javítják. 
A kérdés már csak az, hogy mikor.... 
pantya54 2025. 02. 18. 06:03
Előzmény: #3860  pantya54
#3861
elővettem a régebbi telefonom,amin még a nem frissített netbróker van,azon teljesen rendben van a belépés!!

Topik gazda

nagyonkezdo
4 3 1

aktív fórumozók