Tengap ezt a választ kaptam tőlük. "Technikai okok miatt az androidos NetbrokerGo alkalmazásba történő bejelentkezéskor probléma merülhet fel, és a biometrikus azonosítást vagy az mPin kódot nem fogadja el az app.Ebben az esetben bejelentkezéshez az "Elfelejtett mPin kód" funkcióval szükséges új mPin-t igényelni a bejelentkezési adatok és SMS kód megadásával. A következő bejelentkezés során ismét szükség lehet új mPin igénylésre a bejelentkezéshez.A NetBroker rendszer böngészőből zavartalanul elérhető.Szíves elnézését kérjük a kellemetlenségért, a probléma elhárítása folyamatban van! "
részletes kötéslista, indikátor ár, jobb grafikon, valódi real time adatszolgáltatás (nem 15-60mp késéssel) napi max, napi min, készletinformáció, megbízhatóság, stb, stb, stb!
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!