Én csak egyet nem értek (így okt. 23.-án), hogy akkor miért nem volt így felháborodva -fogott össze - a világ az oroszok ellen, amikor minket magyarokat golyószóróztak? Kibasz.ott érdeknyugat, csak a magáét nézte, és nézi mindig.
végre a csuti moszkító is kezdi belátni, milyen sors vár rá és a hasonszőrű hazaáruló NER pajtásaira: „az egész világ megértheti, akárki akar a nyakunkra (Magyarországéra, a magyar népére) ülni, bukásra van ítélve.”
Azért ha kevés is, de van még hitelesen tájékoztató orgánum: Tv2, origo, Metropol: Én rendszeresen ezeket nézem és olvasom, semmivel nem tudnak meglepni, felkészült vagyok a világ dolgaiból. Külön öröm, hogy a Metropolt mindig ingyen adják a kezembe reggel a Keletiben.
Kérésedre :) Lehetne ez az út is egy sokak által elfogadott világhatalmi vezetői szerephez mondjuk a fegyverek és a ideológiák társadalomra való ráerőltetése helyett: https://www.origo.hu/gazdasag/20221021-olcso-energia-evmilliokra-penz.html Sajnos, ahogy már - bőven a mostani konfliktusokkal ezelőtt is írtam - nagyon kevés már az olyan hír felület, amely ténylegesen objektíven szeretne tájékoztatni és mindenki érdekét szem előtt tartaná, ez a fajta újságírás gyakorlatilag "kiveszett", de nemcsak hazánkban, a politikai, gazdasági érdek "leuralja" ezen felületeket, amelyek hatására a nagy IT technológia cégek még egy lapáttal rátesznek. Néha olyan badarságokat erőltetnek, mint szent igazság, mint például, amikor a "piaccal" magyarázzák azt, miszerint, ha egy korábbi együttműködő - a felek érdekeit egyaránt szolgáló - állapotból kreálnak egy konfliktussal teli világot és ennek következményeként az árak többszöröződhetnek, miközben a jövedelem, munka- és vagyonmegosztás egyensúlya felbomlik, akár több száz millió ember számára. Nem lesz sosem úgy együttműködő világ, ha mindenkire univerzálisan ugyanazt szeretnék ráerőltetni főleg ilyen tempóban. Az Opusra is kitérve, megnéztem a Kall tavalyi beszámolóját, hát egyelőre siralmas a helyzet, egyszerűen nem értem, hogy miképp lehet a saját kibocsátást ennyire alul árazni, míg a megnövekvő ráfordításokat teljes mértékben akceptálni. A konkurens - igaz már rég bejáratott és ÉCS-t nem ilyen mértékben érvényesítő - cég egy kissé leköröz minket.
Az M6-M60 epitese es uzemeltetese meger egy miset! Akarmilyen oldalrol nezem! Az unio ezert is van felhaborodva, hogy nincs tobbe kanyar az unios penzekkel. En elfogadom, hogy ez faj nekik. Nem szabad ennyire lenezni egy nemzetet....el kell fogadni, hogy sajat hasznara forditja a tamogatast a tagorszag, hiszen ezert kapta. Vagy megsem?
ma a 120-at is elejthetik és akkor az utolsó TL certi kiütés is karnyújtásnyira lesz. Ha az megtörténik, egy utolsó körre beszállok "hátha fordul" jelszóra..
Sok igazság van az M6-ot kritizálók szavaiban. Mellesleg a Fidesz nem igazán csinált nagy ügyet ebből, talán mert ő is hasonlóképpen akarta folytatni. És íme..., nézzük mit ír a Wikipédia a befejező szakaszról, amit a Fidesz vezényel. . "Bóly–Ivándárda-szakasz kivitelezése[szerkesztés]2019. augusztus 13-án bejelentették, hogy az UNITEF 83 és a FŐMTERV elkészítette a műszaki és engedélyezési terveket a határig tartó szakaszra, továbbá elindult a területszerzés is a Bóly-Ivándárda közötti nyomvonalon.[9]2020. február 10-én kiírták a közbeszerzési eljárást a határig tartó szakasz megépítésére.[10] 2020 október kiderült, hogy a Strabag lesz a határig tartó szakasz kivetelezője kilométerenként 4,7 milliárd forintért.[11] A közbeszerzés eredményeként 2020. december 12-én a NIF ZRt szerződést kötött a Strabag Építő Kft.-vel, valamint a Duna Aszfalt Út és Mélyépítő Kft.-vel több, mint 90 milliárd forintért, amit december 24-én jelentettek be.[12] A beruházás az egyik legdrágább kivitelezést jelenti kilométerre osztva azzal, hogy a maga 4,7 milliárd forintos kilométerára még az elmúlt évek projektjei között is kimagasló. 2016-ban egy éven belüli kivitelezést ígértek, 48,7 milliárd forintból. 2019-ben a Magyar Nemzet még arról írt, hogy 72 milliárdból fog megépülni a szakasz és 2020-ban kezdődik a kivitelezés.[11] A költségek a tekintetben tűnnek túlárazottnak, hogy a Magyar Közút Nonprofit Zrt által évente megjelentetett, így a legutolsó 2019. júniusában megjelent forgalomszámlálási adatok alapján az M6-os autópályával párhuzamos horvát határra vezető 56-os főút forgalmi adatai szerint a határ előtti szakaszon az átlagos napi forgalom mindösszenesen csak 1370 jármű/nap, ami 1883 egységjármű/nap forgalmat jelent, ebből a nehézteherforgalom csak 6 jármű/nap " . A Fidesz hívő véleményt nyilváníthatott volna arról is, mennyire találja hasznosnak a 30 évre koncesszióba adást. Persze, egy Fidesz hívőnek minden lopás rendben van, ha az ő oldaluknak hoz hasznot.
NEW OPUS GLOBAL