Aki akar, annak még van egy éve lakást venni, de később valószínűleg a mostani áraknál csak jóval drágábban tud majd - véli Zsiday Viktor.
Mind a kereslet, mind a kínálat oldaláról nagyon megalapozottnak tűnik egy többéves, komoly emelkedő trend, legalább 50 százalékos áremelkedéssel - állítja Zsiday Viktor az Mfor.hu-n megjelent írásában. (Amint arról beszámoltunk, egyes lakástípusok esetében már érzékelhető némi drágulás.)
Az ismert befektető szerint a következő tényezők indokolják az áremelkedést az ország központi régiójában és néhány nagyvárosban:
soha nem építettek ilyne kevést Magyarországon, mint mostanában,
bár az ország népessége csökken, a nagyvárosokba, ezen belül is különösen Budapestre továbbra is pozitív a migráció,
elindult a reálbérek növekedése, és várhatóan ez a következő években is így marad,
szinte soha nem volt még ilyen olcsó a forinthitel, mint most, több nagyobb bank is 6 százalék alatti szinten kínálja a jelzáloghiteleket,
az alacsony betéti kamatok miatt kényszerűségből a megtakarítók is az ingatlanpiac felé fordulhatnak.
Zsiday ugyanakkor megjegyzi: az újonnan érkező keresletnek először ki kell pucolnia a bedőlt hitelből visszamaradt lakásokat, az évek óta eladni kívánt ingatlanokat, stb. Ez a folyamat jó pár hónapig eltarthat, de utána hirtelen nem lesz kínálat, és a folyamatosan jelentkező kereslet hatására az árak egyszercsak fel fognak robbanni - véli a befektető. Úgy látja: aki akar, annak még van egy éve lakást venni, de később valószínűleg a mostani áraknál csak jóval drágábban tud majd.
Kérdés az, hogy hol van az a határ, amit már nem éri meg átlépni. Eddig is lehettek volna jegyek 2 euroért, de felesleges lett volna ekkora támogatást adniuk. Könnyen lehet, hogy spanyolok, olaszok és franciák nagyon kitömik majd a repülőtársaságokat és Pest hirtelen nem lesz annyira vonzó desztináció.
Lesz ilyen réteg is. De hosszú idő lesz, mire az útvonalhálózat helyreáll (évek). A légitársaságoknak nem igazán lesz tőkéjük az olcsó jegyekre, bár az biztos, hogy vérfürdő lesz a piacon. Ha az lenne amit írsz, akkor nem lenne világszerte leépítés a légiközlekedésben. Én egyébként pont azt gondolnám, hogy rengeteg olyan előírás lép majd életbe, ami a jegyárakat drágítani fogja.
Ne terjesszünk fals infot! Menj fel néhány fapados reptér honlapjára. Keresd meg a business szekciót. Látni fogsz árakat és kedvezményeket. Bizonyos feltételek megléte esetén a repülőtársaságok pénzt kapnak vissza a költségeikből, nem is keveset. Mivel szinte minden reptér fenntartója legalább részben állami tulajdonú, így gyakorlatilag az adott állam nyújt támogatást a repüléshez. És ezek csak a nyilvánosak, ezen felül még lehet alkudni legtöbbször. A repülőtársaságok legritkább esetben repülnek veszteséggel mert az olcsóságot a célország fizeti meg. Akkor lesznek a pár hónappal ezelőtti jegyeknél is olcsóbbak, ha az országok a zsebükbe nyúlnak még mélyebben a turisztikai szektorukat segítve. Wizz és Ryan nem fog nyereség nelkül jegyet eladni, max véletlenül. Eddig sem tette. Ha valamelyik ország több turistát akar magának, akkor nagyobb kedvezményeket ad a repülőknek, olcsóbbak lesznek oda a jegyek, több ember megy oda.
Ügyfélkör nem a fapados turista, máshova kerül a mérce. Egyébként már itt is inkább egy 150nm lakás az ideális. A mestereknek is más az árazása, és nem ikeás bútorral lenne berendezve. 3x-os költségvetéssel számolnék ott. Meglátjuk meddig húzódik el a válság, még bármi lehet ebből.
Én is azokat az utcákat soroltam fel az előbb, amiket kerülni kell, ha nyugira vágyik az ember az aggló(meg a XI egy részének forgalma miatt), de azokat leszámítva a XII-ben nincs átmenőforgalom szemben mondjuk a II-vel, az I-ről már nem is beszélve. A járdák meg az utak nem tudom hol olyan csodásak, szerintem mindehol szar. A zöldfelület lehet nem olyan gondozott, mint lehetne, de legalább van :D.
Ez nem optimizmus vakcina, hanem nem a Blikkből a Tv2-ből meg az operatív törzstől szedem az infókat :-) Már minden ország az újrainduláson agyal, május közepére Európa nagy részén beindul az élet, júniustól a turizmus is. Úgy néz ki szerencsére rájöttek a politikusok, hogy a gyógymód károsabb mint a betegség, és elkezdenek ennek megfelelően cselekedni. Meg látják, hogy kőkemény verseny az újraindulás, aki a termeléssel és a turizmussal nincs ott a rajtvonalnál, az középtávon is kiesik....
Biztos lesz ilyen, de nem hinném, hogy simán lehet majd repülni mindenhova. Valószínűleg sok olyan ország lesz, melyek kétoldalú egyezményekben fogják ezt szabályozni (az esetszám mértéke alapján).
A legelején pedig nagyon-nagyon olcsó jegyek lesznek olyan árakkal, amelyekkel ugyan veszteséges lesz a járat, de mutatni fogják, hogy immár visszatértünk a normális életbe. Marketing járatok marketing jegyekkel a diszkontnál is olcsóbb marketing áron.
teso ne légy má ilyen gizda,holnap felnyalod azt a rengeteg lét,mind a 10000-et a kötvényeidből,ozt márt arcoskodsz,még egy rongyos 500 ast is sajnálsz Tihamértól :)
Meglátjuk. Jövő héttől jön a nyitás. Az biztos, hogy erre rá fog menni az összes nagy cég, mert aki kimarad, lemarad. Óriási akciók lesznek az elején repjegyre, szállásra, mindenre.
A Roche a tesztekre feküdt rá, azért kommunikálja azt, hogy nem lesz vakcina 2021 végéig...addig a gyakori és folyamatos tesztelés teszi lehetővé a mindennapi élethez való visszatérést...SZERINTÜK....és természetesen lehetőleg az ő tesztjeikkel.
Ja, csak nem a Germanwings-nél, mert az megszűnt. http://iho.hu/hir/a-lufthansa-negyhajtomuveseket-bucsuztat-a-germanwings-is-eltunik-200408 El kell felejteni az egy eurós jegyeket, az addig ment, amíg a konkurens fapadosok csődbe mentek. Mostanra sokszor drágábbak, mint a hagyományos légitársaságok, viszont rettenetesen érzékeny az utazóközönségük. Jó pár év mire TALÁN helyreáll a légiközlekedés.
A hegyvidéki részen épült egy csomó társasház a családi házak helyére, ezzel a parkolási helyzet sokat romlott, az agglomerációs forgalom reggel és délután már a kis utcákban is nagy forgalmat és zajt generál (a közepesekben meg már dugót), a zöldfelületek nagy része gondozatlan, az utak és a járták botrányos állapotúak - folytassam?? Gyakorlatilag semmit sem tudnék mondani, ami fejlődött, sajnos. Azért sajnos, mert Budát élhetőségre jobb adottságúnak tartom, de ezek miatt nem fektetek már be Budán.
Lakás/Ingatlan árak topik
Lakásárrobbanást vár Magyarországon a guru.
Aki akar, annak még van egy éve lakást venni, de később valószínűleg a mostani áraknál csak jóval drágábban tud majd - véli Zsiday Viktor.
Mind a kereslet, mind a kínálat oldaláról nagyon megalapozottnak tűnik egy többéves, komoly emelkedő trend, legalább 50 százalékos áremelkedéssel - állítja Zsiday Viktor az Mfor.hu-n megjelent írásában. (Amint arról beszámoltunk, egyes lakástípusok esetében már érzékelhető némi drágulás.)
Az ismert befektető szerint a következő tényezők indokolják az áremelkedést az ország központi régiójában és néhány nagyvárosban:
soha nem építettek ilyne kevést Magyarországon, mint mostanában,
bár az ország népessége csökken, a nagyvárosokba, ezen belül is különösen Budapestre továbbra is pozitív a migráció,
elindult a reálbérek növekedése, és várhatóan ez a következő években is így marad,
szinte soha nem volt még ilyen olcsó a forinthitel, mint most, több nagyobb bank is 6 százalék alatti szinten kínálja a jelzáloghiteleket,
az alacsony betéti kamatok miatt kényszerűségből a megtakarítók is az ingatlanpiac felé fordulhatnak.
Zsiday ugyanakkor megjegyzi: az újonnan érkező keresletnek először ki kell pucolnia a bedőlt hitelből visszamaradt lakásokat, az évek óta eladni kívánt ingatlanokat, stb. Ez a folyamat jó pár hónapig eltarthat, de utána hirtelen nem lesz kínálat, és a folyamatosan jelentkező kereslet hatására az árak egyszercsak fel fognak robbanni - véli a befektető. Úgy látja: aki akar, annak még van egy éve lakást venni, de később valószínűleg a mostani áraknál csak jóval drágábban tud majd.
link