Topiknyitó: pomperj 2018. 02. 27. 07:28

Financial Forecasts  

 Azsia: mersekelt optimizmus
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Boole 2024. 09. 20. 15:40
Előzmény: #110925  pomperj
#110940

GOLD, futeresben és CFD-ben is elértük a 3. pontot. Felőlem most már kezdődhetne a korrekció.
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/xstation5screens/087/205/4248156cf354d1dfce662a5835f30c38274f053e.png
ALANFED
ALANFED 2024. 09. 20. 15:25
Előzmény: #110933  ktamask
#110939
kapzsiság infláció van, mese az egész a világ fogyasztói meg benyelik, nem kell megvenni
az egész az ellátási láncok mesével kezdődött amivel kiengedték a szellemet a palackból
papafilip 2024. 09. 20. 15:21
Előzmény: #110936  yooio
#110938
A ksh szerint is.
2000 -óta nagyjából megduplázódott a forgalomben lévő autók száma magyarországon:
https://www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_ode006a.html
És 2020 után sem csökken:
https://www.vg.hu/vilaggazdasag-magyar-gazdasag/2023/09/megallithatatlanul-no-a-magyarorszagon-forgalomba-helyezett-autok-szama
ALANFED
ALANFED 2024. 09. 20. 15:18
Előzmény: #110934  szieszta
#110937
az ár/bér spirál nem ismer csökkenést, az állam adja alá a lovat nem is szabadna emelni a minimálbért
yooio 2024. 09. 20. 14:23
Előzmény: #110930  terelemel
#110936
Ujauto mindigis draga volt. Most ha lakasarakhoz nezed joval olcsobb lett realertelemben. 50/60 milla egy 50nms panel bon hallo, egy uj bomos meg 20/25, regen 6/8/10 milla volt egy lakas es az auto ugyanennyi. Sztem konnyebb autohoz jutni mint 15 eve. 
terelemel 2024. 09. 20. 13:34
Előzmény: #110933  ktamask
#110935

Olvasd el amit írtam. Ez van, ez lesz amit írsz. DE! Ennek sokkkkkkal messzemenobb következményei lesznek mint hogy, haha esik az árfolyam, így jártak.
szieszta 2024. 09. 20. 13:12
Előzmény: #110933  ktamask
#110934
Mindennel így van. A kenyér ára csökkent? Pedig a búza ára lefeleződött.
ktamask 2024. 09. 20. 12:53
Előzmény: #110930  terelemel
#110933

Ezért nem veszi senki az autókat.
Ráfogták az áremelést a chiphiányra, árvízre, szerintetek azóta chiphiány van? lófaszt.
az árak ott maradtak ahová emelték.
meg is érdemlik.
azért ne sajnáljuk az autógyártókat, a meg 2x-ezetett árak miatt, kevesebbet adnak el, 2x annyiért.
örüljenek, hogy 1db-ot is eladnak.
szieszta 2024. 09. 20. 12:45
Előzmény: #110930  terelemel
#110932

A 8 ezres kis városunkban már 11 db taxi működik. A nyugdíjas már nem veszi elő a kocsiját, lerakja az 500-ast és bárhova elviszik a városon belül.
Már az orvoshoz is taxival mennek, nem várnak a betegszállítóra.
Mikor a kislányomért megyek suliba, a taxik ott zümmögnek a parkolóban, hordják haza   a gyerkőcöket.
Soha nem gondoltam volna, hogy nálunk ebből meg lehet élni. Túl nagy képzettség sem kell hozzá.
KrisztinaI 2024. 09. 20. 12:29
Előzmény: #110930  terelemel
#110931
Az autópiac, ahogy minden kétfelé kezd szakadni: a legteteje a Lamborghinivel, Ferrarival, Bentley-vel, és az egyéni mobilitás lebontásával, ahogy mondod. A tetején a helyüket egyértelműen védik a gyűjtői prestige heritage márkák, pl idén Montereyben kiderült, hogy EV sportautót senki nem akar venni (Rimac) de ők is dolgoznak már a többin, hogy örökké fizethessünk az autónkért: 
https://www.youtube.com/watch?v=SxG_sEflaaI
Jordan Peterson: "What a car stands for? Radical autonomy and privacy".
terelemel 2024. 09. 20. 12:18
Előzmény: #110929  KrisztinaI
#110930
Ez szep es jo, de az autopiacnak sokkal nagyobb fontosabb szerepe van mint a tozsdei arfolyam: a teljes jelenelgi civilizacionk arra epul hogy letezik egyeni mobilitas, europaban meg van a fobb helyeken "bkv", de amerikaban aztan vegkepp nincs. Ha autogyaraknak eleg az 1/3 volumen de 3x profittal, ok lehet ugyanott lesznek penzben, csak a tarsadalom osszeomlik. Es mar el is kezdodott ez amugy, csak ugye nem 2 napig tart. Az egyeni mobilitasbol szorulnak ki az emberek. Eroltetett EVsites, mikor benzines astra 8M, elekromos 16M. Es hallo, egy opel astrarol beszelunk?! Nem 3 vs 5M, hanem 8 vs 16M?!
nyuszibroker 2024. 09. 20. 11:48
Előzmény: #110925  pomperj
#110928
Köszönjük az elemzést! Már csak egy jo belépési pont kellene Baba-ba. Lehet számítani valami féle visszatesztre a kitörési pont közelébe?
terelemel 2024. 09. 20. 11:03
Előzmény: #110920  szieszta
#110927

Mercedes is profit warning. Esett is 7%-ot. Div lassan 10%
Mondanam hogy van honnan esnie, de itt nem egy kamu magnificent-rol beszelunk.
Szoval de, valahol meg jol mukodik a tozsde.
pomperj
pomperj 2024. 09. 20. 09:26
#110925
1)SPY napos
Rovid tavon a piacnak 2 fo alternativ lehetosege van. Egy bull es egy bear, lasd tegnapi daytrade chart.
Ezek tovabbra is ervenyesek, a piac mehet az eddigi szerkezet alapjan mindketto iranyban.
.
De napos szinten az a nyilvanvalo, hogy kitoresben van, nagy momentummal emelkedik,
es minden eseley megvan arra, hogy most egy wave(iii) hullamban megy felfele.
.
https://imgur.com/a/8w3Hg2e
.
2)OIL
tovabb emelkedett, es egyre gyanusabb hogy az eddigi szamozas nem lesz jo: az olaj erosebb
felkorrekciot mutat mint itt varhato volt. Egyelore neutral az allaspontom, kivaras. 
.
3)Azsia
Szokatlanul kedvezoek most a deviza mozgasok: Dollar gyengul,  a Yen is gyengul, jo a likviditas,.
a tozsdeknek dupla hatszeluk van most.
.
Egy ideje mar varjuk, hogy a Kinai tozsde, foleg Shanghai esese a kapitulacio vegere erjen, 
lasd elozo SSEC chart. 
Lehet hogy agressziv, de egyre erosebb a gyanum hogy ket napja a 2690 szinten  szerdan volt vegeaz esesnek. Kinaban nagyon szep honapok kovetkeznek.
.
HK-ban elobbre jar a HangSeng. Ma is folytatodik a rally, es ott is a BigTech vezeti felfele a mezonyt,
BABA, BIDU, JD BYD es tarsaik.
.
https://imgur.com/a/M4HMO5e
.
Ez volt a 4 nappal ezelotti  SSEC  chart. Szerintem megvan Kinaban a teljes  BULLOS FORDULAT.
.
https://imgur.com/a/i91p2BR
Zedisdead 2024. 09. 20. 09:20
Előzmény: #110923  KrisztinaI
#110924
az nem biotech, az már big pharma
KrisztinaI 2024. 09. 20. 08:39
Előzmény: #110919  Zedisdead
#110923
Biotech-ben nézd meg Eli Lilly-t, ők jól érzik magukat az Ozempic ride tetjén.
KrisztinaI 2024. 09. 20. 08:38
Előzmény: #110918  totem_is_back
#110922
Tegnapi portfolio interjúban elmondták, hogy a 20% költ, akinek a pénze a tőzsdén forog, és jól érzi magát, a többi 50% egyre több adósságon ül, és egyre több a default credit card payment..... erre írtam, hogy meddig lehet ezt vajon játszani,  ezt már nagyon régen írtam de lehet, hogy idővel lehet, hogy szükség lesz azokra a golyóálló Cybertruck-okra.... Musk ilyen környezetben nőtt fel, ő érti, hogy ezzel mi a probléma, valahogy a minap az FT-nek is eszébe jutott a hasonlat.
https://www.ft.com/content/cfbfa1e8-d8f8-42b9-b74c-dae6cc6185a0
szieszta 2024. 09. 20. 07:56
Előzmény: #110919  Zedisdead
#110921

A tőzsdét, mint értékmérőt el kell felejteni. A befektetők teljesen visszahúzódtak és  a spekulánsok vették át a játszóteret.
Ezért a klasszikus elemzések nem működnek, mert az érték és ár köszönő viszonyban sincs egymással.
Nem is nézik már az EPS-t, meg a P/E-t, hanem mindenki a grafikonokból próbálja megjósolni a jövendőbeli mozgásokat. Elliott azért népszerű, mert azt bármire rá lehet illeszteni és ha sokan használják, ők teljesítik be a leírtakat.
Valami alapján a robotokat is be kell programozni, amik már a kereskedés nagy részét adják.
A "wall srteet farkasa" óta leszabályozták a manipulációt, ezzel védve  a befektetőket, de ezt már teljesen meg lehet kerülni. Ráadásul a politika is nagyban beszállt ebbe, így ez lett a fő tényező.
Emlékszem rá, mikor egy egy kriptoguru azzal szórakozott, hogy a live csatornán bejelentkezve mennyivel tudták egy egy coin árát felverni egy óra alatt. Ugyan ez terjedt ár a mémrészvényekre is, mikor egyes celebek szórakoztak a falkájukkal. Ez viszont semmiben sem különbözik egy egy befektetési alap stratégiájától, ahol több száz milliárdot kezelnek.

Topik gazda

pomperj
pomperj
3 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek