Már nincs meg, 140 ezer kilométernél minden összecsinálta magát, pedig német piacra készült, onnan lett behozva, 40 ezer kilométerrel vettem. Az tény, hogy az autópályán is csak 90-nel vonultunk, mert az apósomékkal mentünk és ő kérte, ne siessünk, ő 3x tankolt a skodába.
Akitől vettük, azt mondta chippeltetve van, de azt nem tudom, mire. Jó barátomnak ugyan ilyen motorral van passat-ja, ő is csodálkozott, hogy az enyém ennyicskét fogyaszt. Ami még érdekes volt, hogy a hegyekben ő már csak hólánccal boldogult és még vígan közlekedtem nélküle.
Nem tudom bizonyítani, de nem is akarom.
Az viszont biztos, hogy 135 ezer kilométer után elment a klíma kompresszor, aztán az önindító. Kétezer kilométer után a generátor halt meg. Aztán egy forgalmas körforgalomban ledarálta a féltengely rovátkáit.
Ekkor már annyi pénzt költöttem rá, hogy mondom már nem adom el, így vezérszíj cserét megcsináltattam, a kötelező vízforgató szivattyú cserével. Aztán néha felforrt a víz, hengerfej tömítést cseréltünk, aztán megtalálták a repedést a fengerfejen. Nem tudták javítani, ezért bontottak kapott. No azután 7-8 közöttire ment fel a fogyasztás, a szerelő azt mondta, ez nem függhet össze, de így volt.
Egy hét múlva már más volt a tulajdonosa, igaz akkor már ott állt a garázsban egy jóval újabb ford galaxy, az még mindig megvan 460 ezer kilométerrel. Ez 6,5 litert fogyaszt, de az 1,8-as motorral nem nagyon versenyezgethettünk. A legújabb is galaxy lett, de ez már egy picit erősebb okosabb..... és főleg automata. Ez is megelégszik 6,5 literrel, de nem kell gondolkodni, hogy el kezdhetek-e előzni.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.