IGEN ! :) most új szelek fújnak nálam, Gizikét, Valikát, hibernáltam, (ülök rajtuk) - még nem szóltak,hogy szálljak le :) most Erzsike kezdte az érdeklődésemet felkelteni :) egyébként én is csak read-only....beszereztem egy új szemüveget hozzá...jobban is kötök mostanában :)
igen? ezt nem tudtam.. én örülnék egy lengyel terjeszkedésnek. de ezt valószinüleg nem itt, és nem mi fogjuk eldönteni! még mielött elkezdene terjeszkedni lengyelbe a bét-en is terjeszkedhetne. "szerintem" mert ugye ennyi akvi után --még csak nem is az árfolyam szomorít el.. az érdeklődés hiánya a nagyobbik gond.
BMW akarta megvenni a Tata Motors-tol a Jaguart-Land Rovert.Egyebkent a Wallis mar jelen volt Lengyelorszagban az autos vonalon(Saab) es most is van bejegyezve ottani ceg.
"Időközben a British Automotive Holding levelet kapott a Jaguar Land Rover-től, amelyben megerősítette az importszerződés 2021. március 31-ig történő meghosszabbításával kapcsolatos információkat." Jovore meglesz ez az importori jog az AW-nak.
Piac. Kivonul a Jaguar Lengyelországból?Megjelenés dátuma: 2020-08-12 08:28 Szerző: Stanisław Rochowicz Újabb zavarnak lehetünk tanúi a Jaguar Land Rover brit autómárkával. Itt van egy importőr Lengyelországban - jelentette be a BAH sajtóközleményében, hogy ellenőrzi, vonzhatja-e a befektetőket az autóipari piacon működő társaságaihoz. Ez arra utalhat, hogy kivonul ebből a piacból. Fénykép LevéltárÚjabb zavarnak lehetünk tanúi a Jaguar Land Rover brit autómárkával. Itt van egy importőr Lengyelországban - jelentette be a BAH sajtóközleményében, hogy ellenőrzi, vonzhatja-e befektetőit az autóipari piacon működő társaságaihoz. Ez arra utalhat, hogy kivonul ebből a piacból. A tőzsdén jegyzett British Automotive Holding (BAH) igazgatótanácsa úgy döntött, hogy megvizsgálja a befektetők vonzásának lehetőségét az autóipari piacon működő leányvállalatai számára, valamint a kiválasztott üzleti területek részleges vagy teljes eladását - olvashatjuk a sajtóközleményben A tanulmány összefügg a BAH-csoport együttműködésének tervezett megszüntetésével a Jaguar Land Roverrel, mint általános importőrrel, valamint annak szükségességével, hogy a csoport átszervezési tervét hozzá kell igazítani az autóipari piac jelenlegi helyzetéhez. Az elfogadott határozattal összhangban a BAH igazgatótanácsa a Társaság stratégiai opcióinak folyamatban lévő felülvizsgálatának részeként megvizsgálja a BAH csoporthoz tartozó egyes vállalatok (ideértve a Jaguar Land Rover márkakereskedést lebonyolító szervezetek) befektetőjének vagy befektetőinek megszerzésének lehetőségét, valamint az összes, ill. leányvállalatok részvényei (beleértve a kereskedőket is) vagy a tulajdonukban lévő eszközök értékesítése. - Az elmúlt hónapok gyökeresen megváltoztatták a BAH-csoport és szervezetei működésének feltételeit az autóipari piacon. Meg kell fontolnunk a vállalkozásaink számára elérhető összes lehetőséget, tisztában vagyunk a szervezet pénzügyi szükségleteivel. A piaci környezet szempontjából nem ez az optimális pillanat a BAH Csoport újrakonfigurálására, ideértve a befektetők esetleges megszerzését üzleti tevékenységeinkhez vagy eladásokhoz, ugyanakkor feltételezzük, hogy sok olyan szakmai befektető van a piacon, akiket érdekelhet a Csoporton belül kidolgozott projektek lehetőségei BAH - kommentálja Mariusz Książek, a British Automotive Holding SA igazgatóságának elnökeEmlékeztetjük, hogy 2018 augusztusában, 15 év együttműködés után a Jaguar Land Rover Limited váratlanul felmondta a BAH-val kötött importszerződést. És ekkor a BAH autók értékesítése 20% -kal nőtt y / y. A Jaguar Land Rover Limited azt is bejelentette, hogy lengyelországi képviseletén keresztül önállóan kívánja irányítani a piacot és a franchise-tulajdonosokat. A BAH-val ez év augusztusában lejárt a szerződés. Lásd még: Autó az USA-ból. Dokumentumok, formaságok, díjak Időközben a British Automotive Holding levelet kapott a Jaguar Land Rover-től, amelyben megerősítette az importszerződés 2021. március 31-ig történő meghosszabbításával kapcsolatos információkat. Amint a Reuters idén júniusban beszámolt róla, a Jaguar Land Rover csaknem 470 millió euró adózás előtti veszteséget könyvelhetett el a 2020-as pénzügyi évben, amely márciusban ért véget. Ez és a világjárvány idején a piaccal kapcsolatos bizonytalanság döntött arról, hogy mely autómodellek tűnnek el a cég kínálatából. Tehát a British Automotive Holding a klasszikus "futás előre" opciót használta fel a Jaguar Land Rover Limited talán nagyon kedvezőtlen változásainak előrejelzésére? És ez azt jelenti, hogy a Jaguar, a Land Rover és az Aston Martin eltűnik a piacunkról?
lehet mozgolodik, lehet nem. a jaguár land rover sorsa is kétséges. -lehet kinai vagy indiai lesz. nem tudom járt már valaki lengyelországban? reggelire is kevesek vagyunk nekik. ők nem magyarok!--én nem hinném hogy beengedik walikát. én inkább az épülő bmw -re koncentrálnék velük lesz e üzlet! az biztos hogy nem rossz ---a többihez képest az rv . de nem itt kéne már tartani .
Hiányoztak már "magvas" gondolataink? :-) BÉT-en forgó papírokat mostanában csak read-only üzemmódban követem. Többet nem érnek :-) tisztelet annak az egy-két(szó szerint) kivételnek amikkel akár érdemes is lenne foglalkozni. Itt most nem feltétlenül, hogy az AW-re gondolok:-) de aggodalomra semmi ok hiszen ebből is lehet majd valami(a mostani helyzethez képest meg pláne). Az biztos, hogy ez a papír nem a day-traderek álma de vannak ugye befektetők is :-)
A cég története 1974-ben kezdődött, amikor a két, akkor még örök rivális francia autógyár közül a Peugeot részesedést vásárolt a Citroënben. Megállapodtak, hogy közösen fognak gépkocsikat gyártani. A vállalat a kilencedik legnagyobb autógyártónak számít.[3] Később a PSA összefogott az Opellel, a Fiattal és a Toyotával is, így a Peugeot és a Citroen haszongépjárművei közül a rebranding következtében a modellek megjelenhetnek Opel, Fiat vagy Toyota emblémákkal is. Ugyanennek a módszernek köszönhetően a Peugeot és a Citroën modellek általában ugyanarra a platformra épülnek. A cég többségében autóiról lett híres, de gyárt még motorkerékpárokat is, és finanszírozási lehetőségeket is nyújt. 2016-ban átnevezték a vállalatot Groupe PSA-ra (PSA csoport).
Amennyiben kicsit vissza is esnek(ha egyátalán...) az Opel eladások abban a 4 országban(kb 20 milliós lélekszámú piac) ahol kizárólagos joga van Wallisnak akkor is elérhetik a 22000 darabos Opel értékesítési számot + az eddig is meglévő BMW, LR-Jaguár(ez bővült a magyarországi jogok megszerzésével) Isuzu, Ssangyong + Szlovéniában a BMW, Mini + Wallis Kerepesi KIA értékesítés + az Inicial csoport 7 márkájának a 60%-a... Összességében meghaladhatják a 30000 darabos értékesítést az új autók piacán. Tavaly bruttó 8.5 millió forint (ami nettó majdnem 6.7 milla és azóta az árak csak emelkedtek) volt az eladott új autók átlagára Magyarországon. Wallis esetében ez magasabb a luxusmárkák miatt. Persze az OPEL-ek döntő részénél nem ők végzik a kiskereskedelmet de így is 200 milliárd körüli lehet a bevétel nagysága csak az új autók értékesítéséből. Erre jön a használt autó értékesítésből származó bevétel, alkatrész, szerviz(hatalmasat fog emelkedni a szerviz óraszám a Wallis Kerepesi, Iniciál csoport, Szlovén BMW-Mini és az APP-tól vett ingatlanon történő fejlesztés után). Az autókölcsönzés az egyetlen terület ahol jelentős visszaesés várható még jövőre is. Autókölcsönzés a bevétel szempontjából ugyan nem számottevő de a cégcsoport eredményéhez jelentősen hozzájárul. Néhány év és az ötödik legnagyobb bevétellel rendelkező cég lesz a BÉT-en(vagy a negyedik :-)) Az sem lenne haszontalan ha ezt a helyezést az eredmények szintjén is elérnék.... Arról se feledkezzünk meg, hogy az OPEL tulajdonosa a PSA csoport és amennyiben jól csinálja a Wallis akkor tovább bővülhet (bevétel szempontjából akár jelentősen is) az általuk menedzselt márkák száma több környező országban is.
Itt egyertelmu az arfolyam moderalasa.Folyamatban levo nagy volumenu uzletek miatt.Kerdes az,hogy mikor porgetik meg :-) mert lesz ilyen ebben nem ketelkedem.Fair ertek nem ezen a szinten van.
Szlovén befektetések jól fognak hozni, ez nem kétséges. Ugyanígy a magyar piac is, igen erős lesz szerintem a harmadik- negyedik negyedév. Összeségében 2021 -re teljesülhetnek a célok nagyrésze. Csak beindulnak a motorok itt a BÉT-en is. ... S mikor tervezte ezt a jó hírt a menedzsment közzétenni? Szombat reggel? Vagy soha?
vagy épp leszállunk a mélybe... ez itt a BÉT, ahol kicsit másként működnek a dolgok, jó hírre általában esés az adekvát reakció (tudom, feel, foglalkozzak a csodavízzel.... :-) )
LJUBLJANA (Szlovénia), október 8. (SeeNews) - A szlovén versenyügynökség, az AVK közölte, hogy jóváhagyta az ország legnagyobb BMW autókereskedőjének, az A-Cosmosnak az AutoWallis magyar autóipari csoport általi felvásárlását. Az átvételre nem vonatkoznak a verseny korlátozásának megakadályozásáról szóló szlovén törvény rendelkezései - mondta az AVK a hét elején rövid közleményében. Júniusban az AutoWallis közölte, hogy beleegyezett abba, hogy az A-Cosmos-t átveszi a közép- és kelet-európai jelenlétének további megerősítésére, valamint a BMW-szlovéniai BMW-értékesítés volumenének növelésére vonatkozó tervek részeként. A BMW-járművek értékesítése és szervizelése mellett az A-Cosmos a MINI-ket is kiszolgálja. Az AutoWallis már Közép-Kelet 14 országában van jelen, köztük Szlovéniában, ahol helyi leányvállalata - a WallisMotor Ljubljana - a Jaguar és a Land Rover kizárólagos képviselője volt.
LJUBLJANA (Szlovénia), október 8. (SeeNews) - A szlovén versenyügynökség, az AVK közölte, hogy jóváhagyta az ország legnagyobb BMW autókereskedőjének, az A-Cosmosnak az AutoWallis magyar autóipari csoport általi felvásárlását.
A magyarországi Opel értékesítési jog igazán nagy dobás és ez még nem épült be az árfolyamba. Hovatovább annyira alacsony az árfolyam, hogy egy nagyobb külföldi autoker elgondolkodhatna egy felvásárláson is, persze szrtm a WAM nem adná el...
sztem az már le van pacsizva, csak a részletekről megy a pöpöcsölés. nem hiába van 84-re dugózva, lehet, hogy itt lesz lezárva a deal. utána az eladó is jól jár, ha 120-130 körül adhatja.
Nem vettek fel új pénzügyi vezetőt kifejezetten az akvik miatti megnövekedett munka miatt, ha nem lennének biztosak abban, hogy meglesznek a bizniszek. Szerintem
"mindig az kiabál a legjobban akinek ég a háza"--reggel óta hívosgatom a 1353- hátha oda is adnak egy kis forintot.... nagy baj lesz ha kikapcsolják a netet! csóró ne tőzsdézzen!! n
Az viszont már sokszor beigazolódott számomra, hogy előbb- utóbb a tulajok, a menedzsment, a részvényt ellenértékként kapok érdekeltek lesznek abban, hogy emelkedjen az árfolyam és legyen megfelelő likviditás hozzá. Na, azt kell kivárni valahogy.
Egyértelműen a bizalomhiány...mondjuk most ez van a BÉT -en általánosságban is. Amíg a menedzsment nem változtat a hozzállásán, addig itt fogunk tipródni 100 alatt. Az eredmények és a folyamatos bővülés ellenére.
AutoWallis Nyrt+topic