https://bet.hu/newkibdata/129165935/OP_Csabat%C3%A1j_OPUS%20SAT_HU_20241205.pdf Teljesen ezt sem értem... Volt a Csabatáj-ban 75,26% Opus részesedés és a belőle kivált 117MHUF törzstőkés tanácsadó cégben ugyanennyi.Most meg a hír szerint a Csabatájban 0%-ra változik a részesedés, míg a tanácsadó cégben 75,26%-ról 99%-ra? Ez aztán a jó biznisz :-D Elcserélni a mezőgazdasági céget egy üres tanácsadó cég negyedrészére :-D
Vesznek egy nagyobb autókereskedést.... Az AW méretéhez képest ez szerintem nem egy nagy változás. Hál istennek van akkoraacég, hogy egy ilyen üzlet nem változtat sokat,de azért ezzel is épül a cseh biznisz.
Értékeld pozitívan a kommentemet, ami negatívnak is tűnhet, de hál istennek akkorára nőtt a cég árbevételben, nyereségben, hogy ez a pályázat csepp a tengerben, nem az a nagyságrend, ami bármit is mozdít a részvényen.
"A korábbi prezentációhoz képest új információ, hogy a tervezett évi 2-3 tranzakció finanszírozásához mintegy 80 milliárd forint tőkére lesz szükség. Viszont a vállalat tőkehelyzetének köszönhetően (az év eleji tőkeemelést figyelembe véve) a tervek finanszírozásához nincs szükség addicionális részvény tőkére." Az azért jelent valamit, hogy egy 80 milliárdos programhoz megvan nekik cégen belül a finanszírozás...
Hétfőn lesz a közgyűlés a ZRt-vé alakulásról.... Gondolom vannak, akik azt tippelik, magasabb lesz 2000FT-nál az ár amiért a jogosultaktól megveszi a rv-t a cég
A pontból az kôvetkezik logikusan, hogy nagyobb arányban szeretnének sev-t venni mint ami most a limit. Jó kérdés, hogy ha így van, mire kell? Vagy csak ennyire sok pénz lesz a cégben őszig?
Ezzel az "irgalmatlan pénzt" kifejezéssel azért vitáznék. :-) Mennyi ez az összeg? Az éves adózott eredmény harmada? Hál istennek ide jutottunk, hogy ez annyira nem is "irgalmatlan pénz"
Ez így érdekes, ezek szerint a nagytulaj szerint alulértékelt a részvény, gyorsan le is jegyzett még egy nagy adagot :-) Egyben azt is sugallja, hogy újabb üzletek vannak csőben... A kérdés, mi lehet az? BYD nagyker másik országban a régióban, vagy BYD kisker is? Mi lehet a másik ázsiai márka? Jön a Link&Co? Ha tényleg régiós szinten akarják vinni ezeket a márkákat, arra tényleg minden pénzt el fognak égetni a kövi pár évben, viszont oltári nagy céget építhetnek